Forum

PS4 Pro - Impressions tråd

Generelt snak om Playstation og services.

Re: PS4 Pro - Impressions tråd

Indlægaf Unklemac » fre 11 nov 2016 15:05

hanZen skrev:Så har jeg været heldig. Kan næsten ikke høre min Pro. Kun hvis den er i gang med at installere et spil, eller lige når spillet starter. Ellers skal jeg stikke hovedet helt ned til den, før end jeg kan høre den rigtigt.


Prøv at sætte et krævende spil på i 4K (Battlefield 1, Ratched & Clank, Infamous First Light) i ca. 10 minutter, så kan jeg garanterer dig for at du kan høre den :mrgreen:

Fifa17 i 4k siger den ikke så meget [-X

Hvis maskinen er sat til 1080p - så er den også rimelig lydløs i krævende spil i forhold til den gamle PS4.
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622


Re: PS4 Pro - Impressions tråd

Indlægaf hanZen » fre 11 nov 2016 15:33

Unklemac skrev:
hanZen skrev:Så har jeg været heldig. Kan næsten ikke høre min Pro. Kun hvis den er i gang med at installere et spil, eller lige når spillet starter. Ellers skal jeg stikke hovedet helt ned til den, før end jeg kan høre den rigtigt.


Prøv at sætte et krævende spil på i 4K (Battlefield 1, Ratched & Clank, Infamous First Light) i ca. 10 minutter, så kan jeg garanterer dig for at du kan høre den :mrgreen:

Fifa17 i 4k siger den ikke så meget [-X

Hvis maskinen er sat til 1080p - så er den også rimelig lydløs i krævende spil i forhold til den gamle PS4.

Nu er der nok forskel på støjniveauet - nogle støjer nok mere end andre. Når det så er sagt, så har jeg kun prøvet FIFA 17 og Uncharted 4, og her siger den som stort set ingen ting. Den er helt sikker langt mere støjsvag end min gamle launch PS4.
Billede
hanZen
Niveau 4
 
Indlæg: 302


Re: PS4 Pro - Impressions tråd

Indlægaf Erroneus » fre 11 nov 2016 16:13

Vi skal også huske at lyd opfattes meget forskelligt :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: PS4 Pro - Impressions tråd

Indlægaf enfen » fre 11 nov 2016 16:56

Godt nok en skuffende udmelding - Nogle spil performer dårligere på Pro end base:
http://www.eurogamer.net/articles/digit ... e-hardware
enfen
Niveau 3
 
Indlæg: 245


Re: PS4 Pro - Impressions tråd

Indlægaf Erroneus » fre 11 nov 2016 18:03

Ro nu på EB breaking news overskriften :)
Man sammenligner pære med bananer. Det er værd at huske på, at de pro spil kører med en højere opløsning. Der er nogle enkelte titler som tydeligvis har sigtet for højt i opløsning og effekter, fordi de får et performance hit i de opløsninger de kører. Man kan håbe det bliver fixet med patches, men ellers kører størstedelen som de skal.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: PS4 Pro - Impressions tråd

Indlægaf enfen » fre 11 nov 2016 20:04

Der er ikke meget EB overskrift over det. Det passer jo. Og så vil jeg anbefale, at du læser hele artiklen igennem, hvis du ikke skulle have gjort det :)

De skal i hvert fald arbejde hurtigt. Ellers kommer det til at koste på salget. En Slim virker mere tillokkende for mig lige nu.
enfen
Niveau 3
 
Indlæg: 245


Re: PS4 Pro - Impressions tråd

Indlægaf hanZen » fre 11 nov 2016 20:09

Så køber du da bare en Slim ;)
Billede
hanZen
Niveau 4
 
Indlæg: 302


Re: PS4 Pro - Impressions tråd

Indlægaf RSkaanning » fre 11 nov 2016 20:22

hanZen skrev:Så køber du da bare en Slim ;)

:D
Billede
RSkaanning
Niveau 4
 
Indlæg: 485


Re: PS4 Pro - Impressions tråd

Indlægaf enfen » fre 11 nov 2016 21:08

hanZen skrev:Så køber du da bare en Slim ;)

Ja, hvis jeg skulle skifte.
enfen
Niveau 3
 
Indlæg: 245


Re: PS4 Pro - Impressions tråd

Indlægaf MrGlennDK » fre 11 nov 2016 21:24

enfen skrev:
hanZen skrev:Så køber du da bare en Slim ;)

Ja, hvis jeg skulle skifte.


Hul i hovedet at gi 2300 for en slim hvor man kan få en pro til 2800 som er mere fremtidssikret =D>
MrGlennDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1184
By: Haderslev


Re: PS4 Pro - Impressions tråd

Indlægaf Odyzeus » fre 11 nov 2016 21:36

MrGlennDK skrev:
enfen skrev:
hanZen skrev:Så køber du da bare en Slim ;)

Ja, hvis jeg skulle skifte.


Hul i hovedet at gi 2300 for en slim hvor man kan få en pro til 2800 som er mere fremtidssikret =D>



Hvor finder du en pro til den pris? :D
Odyzeus
Niveau 4
 
Indlæg: 689
By: København


Re: PS4 Pro - Impressions tråd

Indlægaf MrGlennDK » fre 11 nov 2016 21:39

Uk ;)
MrGlennDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1184
By: Haderslev


Re: PS4 Pro - Impressions tråd

Indlægaf enfen » fre 11 nov 2016 22:23

Nu skal jeg ikke skifte. Så det er ikke aktuelt for mig.
enfen
Niveau 3
 
Indlæg: 245


Re: PS4 Pro - Impressions tråd

Indlægaf Erroneus » fre 11 nov 2016 23:40

enfen skrev:Der er ikke meget EB overskrift over det. Det passer jo. Og så vil jeg anbefale, at du læser hele artiklen igennem, hvis du ikke skulle have gjort det :)

De skal i hvert fald arbejde hurtigt. Ellers kommer det til at koste på salget. En Slim virker mere tillokkende for mig lige nu.

Jeg har ikke sagt det ikke passer. Men man sammenligner spil der kører i 1080p med spil der kører i 1800p eller spil der kører med supersamplet indhold. Man sammenligner pærer med banane.

Men hvis du vil lade et par få spil med problemer og dermed lade de negativer sider, overskygge de mange positive ting, så dig om det.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: PS4 Pro - Impressions tråd

Indlægaf Slimjay DK » lør 12 nov 2016 00:21

MrGlennDK skrev:
enfen skrev:
hanZen skrev:Så køber du da bare en Slim ;)

Ja, hvis jeg skulle skifte.


Hul i hovedet at gi 2300 for en slim hvor man kan få en pro til 2800 som er mere fremtidssikret =D>


Eller endnu mere hul ikke at benytte sig at GS tradein offer hvor man får 1500 kr for en 3 år gammel 500GB Launch model og kan gå hjem med en sprit ny pro for 1799,- :mrgreen:
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster