Forum

Interesse for køb af konti i forbindelse med køb af maskine?

Generelt snak om Playstation og services.

Interesse for køb af konti i forbindelse med køb af maskine?

Indlægaf Dakotaen » tors 17 nov 2016 21:18

Hejsa alle sammen,

Jeg står og overvejer at sælge ming PS4, men langt de fleste spil jeg har købt, har jeg købt på mine to konti (en dansk og en amerikansk). Mit spørgsmål er egentlig simpelt nok: Giver det overhovedet mening for mig at forsøge at sælge dem med?

Grunden til, jeg spørger, er, at jeg ofte seer folk "rakke ned" på salgslister, der har accounts med i salget, hovedsageligt fordi "man jo altid kan tage den tilbage," men også fordi det i bund og grund er brud på brugerlicensen. Uden de vel nok 80+ spil jeg har på mine konti, er der ikke mange penge i salget for mig, så derfor vil jeg lige høre, hvad den generelle holdning og stemning for den slags er.

Dako

(Hvis det her er endt i et forkert underforum, må i meget gerne vise vej til det rette)
Dakotaen
Niveau 0
 
Indlæg: 2
By: Kalundborg


Re: Interesse for køb af konti i forbindelse med køb af mask

Indlægaf Vreki » tors 17 nov 2016 21:39

At sælge en konti giver vel god mening hvis man stopper permanent.
Det er mere det med at købe en konto der er et risikabelt foretagende, og af samme grund skal du nok ikke regne med at folk er villige til at betale ret meget for det.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Interesse for køb af konti i forbindelse med køb af mask

Indlægaf Dakotaen » tors 17 nov 2016 21:53

Det er desværre også det, jeg frygter. Økonomien trænger slemt til et lille boost, men det er dårlig værd at sælge, hvis ikke jeg får noget ud af det (ikke en økonomisk gevinst i forhold til hvad jeg har brugt, men nok til at det gør en reel forskel for mig nu og her).
Dakotaen
Niveau 0
 
Indlæg: 2
By: Kalundborg



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster

cron