Forum

Samsung KS7005

Generelt snak om Playstation og services.

Re: Samsung KS7005

Indlægaf morfar » fre 07 apr 2017 15:46

Jeg er ked af jeg skiftede mit 6 år gamle Panasonic plasma med dette Samsung. 4k er ikke meget pænere og jeg bøvler dagligt med den åndssvage boks som det hele skal tilsluttes. Jeg skal minimum trykke 4 gange på en tast efter tv er tændt, for at jeg kan se billedet fra min ps4. Glæder mig allerede til jeg skal have nyt tv om lang tid.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Samsung KS7005

Indlægaf Dannisemperfi » fre 07 apr 2017 16:24

Jeg er lykkelig for mit vt50 og st60. Skifter først når 4K og oled er mainstream.
Dannisemperfi
Niveau 3
 
Indlæg: 249


Re: Samsung KS7005

Indlægaf Erroneus » fre 07 apr 2017 18:44

morfar skrev:Jeg er ked af jeg skiftede mit 6 år gamle Panasonic plasma med dette Samsung. 4k er ikke meget pænere og jeg bøvler dagligt med den åndssvage boks som det hele skal tilsluttes. Jeg skal minimum trykke 4 gange på en tast efter tv er tændt, for at jeg kan se billedet fra min ps4. Glæder mig allerede til jeg skal have nyt tv om lang tid.

Tror du skal overveje et andet HDMI kabel så. Samt tjek du kører nyeste firmware 1168 til tv'et.

Jeg har ingen problemer her med tv'et og PS4 Pro.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Samsung KS7005

Indlægaf morfar » fre 07 apr 2017 20:35

Erroneus skrev:
morfar skrev:Jeg er ked af jeg skiftede mit 6 år gamle Panasonic plasma med dette Samsung. 4k er ikke meget pænere og jeg bøvler dagligt med den åndssvage boks som det hele skal tilsluttes. Jeg skal minimum trykke 4 gange på en tast efter tv er tændt, for at jeg kan se billedet fra min ps4. Glæder mig allerede til jeg skal have nyt tv om lang tid.

Tror du skal overveje et andet HDMI kabel så. Samt tjek du kører nyeste firmware 1168 til tv'et.

Jeg har ingen problemer her med tv'et og PS4 Pro.


Tror det er fordi det hele kører igennem min 4k Sony reciever. Den hopper rundt i TV og Game udgangene og jeg skal trykke "watch" på game mindst 2 gange hver gang jeg tænder. Dybt belastende.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Samsung KS7005

Indlægaf Erroneus » fre 07 apr 2017 21:23

Ah, ja det lyder sandsynligt. Desværre har 4K over HDMI været en stor udfordring for mange enheder. Du kan ikke få en opdatering til din Sony reciever?
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Samsung KS7005

Indlægaf morfar » fre 07 apr 2017 22:03

Erroneus skrev:Ah, ja det lyder sandsynligt. Desværre har 4K over HDMI været en stor udfordring for mange enheder. Du kan ikke få en opdatering til din Sony reciever?


Det må jeg lige prøve at se efter.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster