Forum

Samsung KS7005

Generelt snak om Playstation og services.

Re: Samsung KS7005

Indlægaf morfar » fre 02 dec 2016 19:26

hanZen skrev:
morfar skrev:Det der generer mig mest ved 7005, er at man er tvunget til at bruge den åndssvage boks til kablerne. Jeg har KUN et hdmi fra anlæg til tv og intet andet. Idiotisk at de ikke har lavet et enkelt hdmi stik i tv'et.

Kan du ikke blot gemme boksen i dit TV-møbel?

Det er vel lige fedt, om du skal have HDMI kablet fra anlæg til TV eller fra anlæg til boks? Jeg synes det er dejligt at have det hele samlet i en ekstern boks, så man nemt kan tilføje nye ting og skifte kabler, uden at skulle have skærmen ned fra væggen.


Jeg kan gemme alt i mit tv møbel. Vil bare gerne have så lidt rod som muligt. Desuden er kablet til boksen i den modsatte side af strømkablet til tv. Komplet sindsygt lavet.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Samsung KS7005

Indlægaf JohnH » tirs 06 dec 2016 20:12

Er der nogen af jer der ser Netflix på jeres ks7005 ??

Jeg bruger det en del til at se serier og film i 4K , men hver gang jeg vil starte appen op på tv'et, så skal den lige genstarte helt... hvis jeg afspiller fra min Chromcast så starter den med det samme ??
JohnH
Niveau 1
 
Indlæg: 90
By: Køge


Re: Samsung KS7005

Indlægaf Erroneus » tirs 06 dec 2016 23:13

Jeg vil skyde på at den ikke har fanget dit netværk og derfor sker det. Jeg oplever det, hvis jeg bruger netflix med det samme. Hvis du smider den på kabel, går problemet nok væk.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Samsung KS7005

Indlægaf anarchoi » tors 08 dec 2016 21:12

Hvad har folk af TV-ophæng til dette TV? Har selv 60" versionen, men mangler noget ophæng. Det behøves ikke være noget fancy, bare det kan få TVet til at hænge godt og sikkert :)
anarchoi
Niveau 2
 
Indlæg: 156


Re: Samsung KS7005

Indlægaf morfar » tors 08 dec 2016 21:20

Avcables de har masser
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Samsung KS7005

Indlægaf morfar » man 12 dec 2016 18:14

Når jeg tæbndt min sony reciever og mit panasonic tv så startede den automatisk op på min ps4.

Med det her åndssvage samsung tv, skal man vælge hver eneste gang om man vil se tv, lytte til musik, custom preset, soundeffects og settings.

Er der virkelig ikke en måde at komme uden om dette på?
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Samsung KS7005

Indlægaf morfar » man 12 dec 2016 18:18

Og jeg får også tit denne besked:

(1) kontroller kabelforbindelsen og indstillingerne for kildeenheden
(2) tryk på knappen KILDE herunder for at vælge en tilsluttet enhed.

Hvorfor helvede kunne de ikke bare droppe den kabelboks og lade mig smide et hdmi bag i tv. Det skaber intet andet end problemer....
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Samsung KS7005

Indlægaf Erroneus » man 12 dec 2016 18:40

Tror ikke kabelboksen har noget med det at gøre :)

Tjek i indstillinger, System, Ekspertindstillinger at Anynet+ (HDMI-CEC) er sat til "Til".

Jeg har dog oplevet problemer med, at den ikke altid tænder for min soundbar, og jeg manualt skal vælge den under lyd, men nogle gange gør den det fint. Har ikke helt luret et mønster endnu.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Samsung KS7005

Indlægaf morfar » man 12 dec 2016 22:22

Erroneus skrev:Tror ikke kabelboksen har noget med det at gøre :)

Tjek i indstillinger, System, Ekspertindstillinger at Anynet+ (HDMI-CEC) er sat til "Til".

Jeg har dog oplevet problemer med, at den ikke altid tænder for min soundbar, og jeg manualt skal vælge den under lyd, men nogle gange gør den det fint. Har ikke helt luret et mønster endnu.


Den er desværre allerede slået til.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Samsung KS7005

Indlægaf hanZen » tirs 13 dec 2016 00:31

Har hørt om flere, der har løst deres problem med HDMI og lyd ved at opdatere til nyeste software (1154). Hvis den ikke er tilgængelig OTA på din skærm, så kan den hentes ned fra Samsung's hjemmeside og smides på en USB.
Billede
hanZen
Niveau 4
 
Indlæg: 302


Re: Samsung KS7005

Indlægaf JohnH » søn 25 dec 2016 13:12

Lige et lille tip hvis i vil kunne se DR's app på jeres Samsung tv.

Det er nemlig ikke installeret fra starten af, så man henter en app og aktiverer den, derefter kan man se DR's arkiv m.m. direkte på DR's kanaler

http://www.recordere.dk/2015/06/samsung ... odellerne/

Virker også på f.eks. RTL , der er masser af ting man se der også.
JohnH
Niveau 1
 
Indlæg: 90
By: Køge


Re: Samsung KS7005

Indlægaf j.rath » fre 24 feb 2017 11:30

Er det her fjernsyn "the sh**" hvis man vil have bedre PS4 spiloplevelse?

Jeg har et Panasonic TX-47AS650 som jeg egentlig er rigtig glad for, men er fristet af HDR og evt. 4K.
j.rath
Niveau 4
 
Indlæg: 757


Re: Samsung KS7005

Indlægaf Cena » fre 24 feb 2017 11:57

j.rath skrev:Er det her fjernsyn "the sh**" hvis man vil have bedre PS4 spiloplevelse?

Jeg har et Panasonic TX-47AS650 som jeg egentlig er rigtig glad for, men er fristet af HDR og evt. 4K.


Der er nye serier på vej MEGET snart som er ment som erstatning for KS serien i samme prisleje:
http://flatpanels.dk/nyhed.php?subactio ... 1487739712
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Samsung KS7005

Indlægaf Erroneus » fre 24 feb 2017 12:13

Bemærk at der snakkes vejledende priser. Så de nye serier skal man ikke forvente lander i nærheden af det prisniveau som f.eks. KS7005 ligger på nu, som bliver solgt billigt pga. butikkerne og Samsung skal have tømt deres lagre.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Samsung KS7005

Indlægaf Cena » fre 24 feb 2017 12:21

Erroneus skrev:Bemærk at der snakkes vejledende priser. Så de nye serier skal man ikke forvente lander i nærheden af det prisniveau som f.eks. KS7005 ligger på nu, som bliver solgt billigt pga. butikkerne og Samsung skal have tømt deres lagre.


God pointe. Lige i øjeblik nærmer det sig røverkøbspriser!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron