Forum

PS4 Crasher i spil - Reklamation ?

Generelt snak om Playstation og services.

PS4 Crasher i spil - Reklamation ?

Indlægaf Kimkjaer » tors 15 dec 2016 22:38

Hej folkens,

Jeg er ikke den store gamer normalt, har faktisk ikke brugt min ps4 til så meget andet end netflix/viaplay i den tid jeg har haft den..
Men efter jeg fik erhvervet mig skyrim igen, har jeg gamet lidt intenst.
Imens jeg har spillet dette, har jeg oplevet et par crashes..
Har så i dag købt stardew valley, som også crasher hele tiden (hver gang den skal save)
Mit spørgsmål er så, er det begge spil den er gal med, eller er det min ps4 der skal sendes til reperation, i og med den kun er under 1 år gammel, vil jeg naturligvis udnytte mig af reklamationen, hvis det er konsollen den er gal med ..
Andre der har prøvet lignende ??

//Kim
Kimkjaer
Niveau 0
 
Indlæg: 32
By: Herning


Re: PS4 Crasher i spil - Reklamation ?

Indlægaf Dummiz » fre 16 dec 2016 00:29

Mener også der var lidt problemer med saves i Skyrim til PS3 men ved ikke om det er det. :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: PS4 Crasher i spil - Reklamation ?

Indlægaf weissmuller » fre 16 dec 2016 08:18

Kimkjaer skrev:Hej folkens,

Jeg er ikke den store gamer normalt, har faktisk ikke brugt min ps4 til så meget andet end netflix/viaplay i den tid jeg har haft den..
Men efter jeg fik erhvervet mig skyrim igen, har jeg gamet lidt intenst.
Imens jeg har spillet dette, har jeg oplevet et par crashes..
Har så i dag købt stardew valley, som også crasher hele tiden (hver gang den skal save)
Mit spørgsmål er så, er det begge spil den er gal med, eller er det min ps4 der skal sendes til reperation, i og med den kun er under 1 år gammel, vil jeg naturligvis udnytte mig af reklamationen, hvis det er konsollen den er gal med ..
Andre der har prøvet lignende ??

//Kim

Skyrim crashede 2 gange ud 100 timers spil ved mig. Larmer blæseren meget når du spiller kan det være den overopheder. Jeg har lige renset min ps4 for støv hvilket gjorde den meget stille (kølig) igen, men det er en operation der bryder garantien. Som at få en ny maskine igen dog. Jeg ville nok sende den ind hvis jeg var dig.
weissmuller
Niveau 4
 
Indlæg: 531



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron