Forum

Skal,skal ikke købe en Pro?

Generelt snak om Playstation og services.

Skal,skal ikke købe en Pro?

Indlægaf Dummiz » man 26 dec 2016 18:04

Jeg er sku noget i tvivl. Jeg har jo min PS4 500 GB og den kører stadigvæk osv. Nu står jeg og har fødselsdag D. 28 og har ønsket mig penge til en Pro men er nu kommet helt i tvivl om jeg overhoved skal købe den alligevel. På sammenligningerne på nettet kan jeg ikke se den store forskel (ved godt de er der men det er ikke det der skal diskuteres :) ) så ved ikke om det er frås at købe en ny PS4 eller om jeg bare skal bruge pengene på noget andet :) jeg har ikke i sinde at købe VR på noget som helst tidspunkt og jeg spiller heller ikke så meget mere... meeen den er jo fed at have til og stå meeen er det frås da mit behov ikke er det til vilde gaming mere som det var førhen. :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Skal,skal ikke købe en Pro?

Indlægaf xXSNOOOPXx » man 26 dec 2016 18:11

Du besvare selv dit spørgsmål, det kommer jo an på om du vil give ekstra for en "lille" forbedring.. Har du et 4k tv? Jeg var selv ude og købe en pro, da jeg gamer en del.. Og jeg er meget glad for mit køb.. Jeg har dog kun 1080p skærm, men kan sagtens se og mærke forskel.. Den er generelt hurtigere i menuerne.. Og den optager gameplay i 1080p, mener jeg ikke standard ps4 gør, men kun 720p..
Billede
xXSNOOOPXx
Niveau 1
 
Indlæg: 86


Re: Skal,skal ikke købe en Pro?

Indlægaf Dummiz » man 26 dec 2016 18:14

Har godt nok et 4K stue tv men bruger det ikke til gaming da jeg spiller på min pc monitor :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Skal,skal ikke købe en Pro?

Indlægaf Allanb » man 26 dec 2016 18:18

Syntes bestemt ikke den er en opgradering værd hvis du spiller på en monitor. Det ville være noget andet hvis du ikke havde en i forvejen..
Gem heller dine penge til en anden gadget:D
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Re: Skal,skal ikke købe en Pro?

Indlægaf Dummiz » man 26 dec 2016 19:09

Allanb skrev:Syntes bestemt ikke den er en opgradering værd hvis du spiller på en monitor. Det ville være noget andet hvis du ikke havde en i forvejen..
Gem heller dine penge til en anden gadget:D


Hvorfor er det ikke det værd hvis man spiller på monitor Allan?
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Skal,skal ikke købe en Pro?

Indlægaf eldodeldo » man 26 dec 2016 19:40

hoppet fra 40 fps i bf1 til stabil 60 i højere anti-aliasing er imo worth ;)
Billede
eldodeldo
Niveau 1
 
Indlæg: 53
By: Skanderborg


Re: Skal,skal ikke købe en Pro?

Indlægaf Dummiz » man 26 dec 2016 19:50

eldodeldo skrev:hoppet fra 40 fps i bf1 til stabil 60 i højere anti-aliasing er imo worth ;)


Ja men er det en opgradering der er 3500,- værd?
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Skal,skal ikke købe en Pro?

Indlægaf Allanb » man 26 dec 2016 20:34

Dummiz skrev:
Allanb skrev:Syntes bestemt ikke den er en opgradering værd hvis du spiller på en monitor. Det ville være noget andet hvis du ikke havde en i forvejen..
Gem heller dine penge til en anden gadget:D


Hvorfor er det ikke det værd hvis man spiller på monitor Allan?


Fordi du vinder næsten intet visuelt.. Du får måske en lidt mere stabil afvikling af spil. I en bedre framerate men det er også det.. og bf1 køre nu ganske stabilt på en alm. ps4 imo..
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Re: Skal,skal ikke købe en Pro?

Indlægaf morfar » man 26 dec 2016 20:39

Jeg kan helt ærligt ikke mærke eller se forskel på min ps4 pro og min gamle ps4.

Den nye er lydløs, det var den gamle ikke.

Den nye er derimod langsommere til at hoppe ud af spil i forhold til min gamle.

Den er overhovedet ikke pengene værd, men sej at have.

Lidt ligesom min stationære pc som jeg bliver ved med at opgradere, selvom jeg udelukkende bruger den til netbank og lidt surf.....
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Skal,skal ikke købe en Pro?

Indlægaf Dummiz » man 26 dec 2016 21:02

morfar skrev:Jeg kan helt ærligt ikke mærke eller se forskel på min ps4 pro og min gamle ps4.

Den nye er lydløs, det var den gamle ikke.

Den nye er derimod langsommere til at hoppe ud af spil i forhold til min gamle.

Den er overhovedet ikke pengene værd, men sej at have.

Lidt ligesom min stationære pc som jeg bliver ved med at opgradere, selvom jeg udelukkende bruger den til netbank og lidt surf.....


Haha men så er du i det mindste sikker på det er en fed pc du bruger til netbank morfar :D
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Skal,skal ikke købe en Pro?

Indlægaf Vreki » man 26 dec 2016 23:12

Hvis du så er tilfældigt PS4 spil så ville du efter min mening ikke kunne se om det var en pro eller en normal der afviklede den.

Måske hvis du kunne sammenligne dem, men ikke når de står på egen hånd.

Men hvis du kan sælge din gamle til en rimelig pris så kan du vel til dels se det som en levetids forlængels af din PS4
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster