Forum

Playstation TV, virker det uden "lag"?

Generelt snak om Playstation og services.

Playstation TV, virker det uden "lag"?

Indlægaf Bamboocha » lør 14 jan 2017 11:03

Hej...
Virker denne Playstation TV boks/extender på et andet TV unden at spillende "lagger"? Min dreng spiller typisk FSP....
Det ville skulle køre trådløs, dog ville den ene enhed kunne køre kablet. Og skærmopløsningen 1080p kunne han godt ændre til 720p hvis det overhovedet har nogen indflydelse på hastigheden på overførslen??

Tak for Jeres svar & erfaringer.
Bamboocha
Niveau 0
 
Indlæg: 16
By: Borup


Re: Playstation TV, virker det uden "lag"?

Indlægaf Nergh » lør 14 jan 2017 12:53

Jeg købte mit PS TV brugt for et halvt år siden. Jeg synes der er for meget lag, selv til spil som Uncharted.

Både ps tv og ps4 er kablet.
Nergh
Niveau 3
 
Indlæg: 249


Re: Playstation TV, virker det uden "lag"?

Indlægaf Erroneus » lør 14 jan 2017 16:53

Ikke til online FPS hvor hurtige reaktioner er vigtige.

Hvis begge 2 er kablet og man slår til 60FPS mode til på PS TV, så kan man opnå gode resultater. Det vil dog altid være 720p, det er en begrænsning på PS TV, også selv om man har en PS4 Pro der kan klare 1080p Remote play.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Playstation TV, virker det uden "lag"?

Indlægaf Bamboocha » lør 14 jan 2017 17:26

Erroneus skrev:Ikke til online FPS hvor hurtige reaktioner er vigtige.

Hvis begge 2 er kablet og man slår til 60FPS mode til på PS TV, så kan man opnå gode resultater. Det vil dog altid være 720p, det er en begrænsning på PS TV, også selv om man har en PS4 Pro der kan klare 1080p Remote play.


Så lige meget om begge enheder er kablet, vil det ikke fungere optimalt på FPS. Eller er det kun ved online FPS spil....?
Bamboocha
Niveau 0
 
Indlæg: 16
By: Borup


Re: Playstation TV, virker det uden "lag"?

Indlægaf Erroneus » lør 14 jan 2017 17:34

Jeg vil mene man sagtens kan bruge det til offline FPS spil, altså hvor man spiller mod computeren. Det kommer naturligvis an på hvor følsom man er, men online FPS vil jeg skyde på det er et problem, fordi der skal meget fin justering og hurtig justering til.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster