Forum

Udskiftning af ps4 hdd

Generelt snak om Playstation og services.

Udskiftning af ps4 hdd

Indlægaf Jus » tors 02 feb 2017 13:00

Hejsa

Ja nu har jeg lige spørgsmål til når man skal skifte sin harddisk ud i ps4, har lige modtaget en 2tb harddisk. Jeg kan se man gemmer sine savegames og kan vælge gøre det psn eller en usb nøgle der vel ikke en døjt forskel på om jeg gør det ene eller det andet vel?

Hvad med Trophies?

Så har jeg set en video hvor der en som lave en fuld back up af hans PS4. Burde man gøre det eller er det ikke fuldstændigt lige meget den installere vel spillene igen når jeg sætter spillet på eller er det hurtigere at lave back up & så restore på den nye harddisk? :)
Jus
Niveau 0
 
Indlæg: 10


Re: Udskiftning af ps4 hdd

Indlægaf Krede1972 » tors 02 feb 2017 15:23

Det gør ingen forskel om du gemmer dine data via PS+ eller på et USB-stick.

Trophies er til evig tid gemt på din PSN-profil, så dem skal du ikke bekymre dig om.

Fuld back-up er efter min mening lige meget.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Udskiftning af ps4 hdd

Indlægaf Jus » tors 02 feb 2017 15:44

Krede1972 skrev:Det gør ingen forskel om du gemmer dine data via PS+ eller på et USB-stick.

Trophies er til evig tid gemt på din PSN-profil, så dem skal du ikke bekymre dig om.

Fuld back-up er efter min mening lige meget.


Nej tænkte selv at det kan være lige meget med at backup alt, men kun lave back up af save games som så gøres over PSN

Kan det passe man skal deaktivere den som primære ps4 og aktivere den igen efter den nye Hdd er kommet i?
Jus
Niveau 0
 
Indlæg: 10


Re: Udskiftning af ps4 hdd

Indlægaf Krede1972 » tors 02 feb 2017 17:21

Ja, det kan godt passe.
Der sker i hvert fald ikke noget ved at gøre det. Så er man på den sikre side.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron