Forum

Fremtiden på PSlife.dk

Generelt snak om Playstation og services.

Re: Fremtiden på PSlife.dk

Indlægaf enfen » fre 03 feb 2017 10:22

Godt at høre! Ser frem til nyt design og mere liv :)
enfen
Niveau 3
 
Indlæg: 245


Re: Fremtiden på PSlife.dk

Indlægaf Rechain » fre 03 feb 2017 11:19

Super! Håber det bedste :D jeg prøver at være på begge sider lige meget og kommer jævnligt forbi, dog mange gange uden aktivitet i forum/nyheder. Men jeg er her skam. Jeg ser frem til hvad 2017 kan bringe på PS (Life) fronten :)

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Re: Fremtiden på PSlife.dk

Indlægaf Slimjay DK » fre 03 feb 2017 11:45

Det er jo kanont :) Det glæder jeg mig til .... fedt, fedt, fedt....
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Fremtiden på PSlife.dk

Indlægaf Scoring » fre 03 feb 2017 11:48

Da jeg læste indlægget fik jeg sgu en klump i halsen, da det lød som om at siden ville blive helt lukket - men jeg blev glædeligt overrasket.

Dejligt at der vil komme flere nyheder og anmeldelser i fremtiden!
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Re: Fremtiden på PSlife.dk

Indlægaf mrlenniboy » fre 03 feb 2017 11:51

fedt, velkommen til palle :D
Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers


Re: Fremtiden på PSlife.dk

Indlægaf Da Senzai » fre 03 feb 2017 12:07

Så er det bare op til brugerne at klare resten :)
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Fremtiden på PSlife.dk

Indlægaf Racermus » fre 03 feb 2017 12:16

Fantastisk initiativ! Er også rigtig glad for siden, og håber på at der kommer mere liv :)
Billede
Racermus
Niveau 4
 
Indlæg: 318
By: Rødovre


Re: Fremtiden på PSlife.dk

Indlægaf Palle Havshøi-Jensen » fre 03 feb 2017 13:04

Hej alle

Tak for den varme velkomst. :-)

Som Morten skrev, kommer der til at ske ting med PSlife over den kommende tid. Vi er i fuld gang med at implementere det nye design, en ny trophy sektion er også på vej og personligt er jeg ved at bygge en ny redaktion op, så vi igen kan levere de bedste anmeldelser og de seneste nyheder.

Men vi kan ikke gøre det alene. Det er meget vigtigt for os, at i som community står bag os og deltager på forummet, kommenterer og diskutere på nyheder og anmeldelser og deltager i vores konkurrencer. Vi har et af DKs bedste Playstation communities og det skulle vi gerne blive ved med at have. :-)

Endelig må i have lidt tålmodighed - man rebooter ikke et site som PSlife fra den ene dag til den anden. Der er folk i gang med det tekniske, jeg er i gang med at hyre folk og skal tale med alle vores forbindelser, for at få dem til at tro på det her projekt, så det kommer til at tage en lille smule tid. Men vær ikke i tvivl om, at vi knokler alle sammen med at få det her op og stå og vi er ikke i tvivl om, at det skal nok kunne lade sig gøre.

Vi glæder os til PSlife Reboot 2017 - håber i alle vil være med!

Palle Havshøi-Jensen
Redaktør, PSlife
Palle Havshøi-Jensen
Niveau 2
 
Indlæg: 142


Re: Fremtiden på PSlife.dk

Indlægaf Cena » fre 03 feb 2017 17:08

Jeg poster gerne en masse i forum. Tit er det bare endt med jeg har snakket med mig selv. I hvert fald om FIFA. Håber det her bliver starten på et super reboot da jeg har fundet glæden ved at spille igen på det sidste :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Fremtiden på PSlife.dk

Indlægaf tue69 » lør 04 feb 2017 08:31

Det er virkelig en lækker nyhed og et stærkt skridt at tage.

Alle der har fulgt med på Xboxlife.dk ved i al fald hvor dedikeret Palle er og det er jeg helt sikker på vil smitte af på alle her på siden, uanset om vi taler den øvrige redaktion eller brugerbasen.

Fantastisk nyhed. Glæder mig til at følge det.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: Fremtiden på PSlife.dk

Indlægaf Volpi » lør 04 feb 2017 08:59

Det lyder alt for godt:). Jeg er en af de ældre brugere (tror jeg), men jeg har igennem længere tid faktisk syntes der er en god tone herinde, samt folk der hjælper ved spørgsmål.
Dernæst, så tror jeg det er rigtig fint at der ytres meninger om hvad der giver et liv herinde. Jeg syntes ligeledes det er herligt at forummet mest er omhandlende netop PlayStation.
Jeg har igennem de seneste år bevæget mig væk fra flere temaforums, da diskussionerne ofte var grimme og slet ikke tema relateret.
Så foretrækker jeg heller et lidt mindre aktivt forum, end 16 tråde om hvad du kaldte din pik i gymnasiet osv. Så tak for et herligt forum, jeg oplever i en opadgående formkurve.:)
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Fremtiden på PSlife.dk

Indlægaf Xainz » lør 04 feb 2017 10:52

Dejlig nyhed, velkommen til Palle :)
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: Fremtiden på PSlife.dk

Indlægaf morfar » lør 04 feb 2017 12:27

Volpi skrev:Det lyder alt for godt:). Jeg er en af de ældre brugere (tror jeg), men jeg har igennem længere tid faktisk syntes der er en god tone herinde, samt folk der hjælper ved spørgsmål.
Dernæst, så tror jeg det er rigtig fint at der ytres meninger om hvad der giver et liv herinde. Jeg syntes ligeledes det er herligt at forummet mest er omhandlende netop PlayStation.
Jeg har igennem de seneste år bevæget mig væk fra flere temaforums, da diskussionerne ofte var grimme og slet ikke tema relateret.
Så foretrækker jeg heller et lidt mindre aktivt forum, end 16 tråde om hvad du kaldte din pik i gymnasiet osv. Så tak for et herligt forum, jeg oplever i en opadgående formkurve.:)


Min fætter kaldte sin diller for "grafitti" da vi var børn.... :P
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Fremtiden på PSlife.dk

Indlægaf morfar » lør 04 feb 2017 12:29

Palle Havshøi-Jensen skrev:Hej alle

Tak for den varme velkomst. :-)

Som Morten skrev, kommer der til at ske ting med PSlife over den kommende tid. Vi er i fuld gang med at implementere det nye design, en ny trophy sektion er også på vej og personligt er jeg ved at bygge en ny redaktion op, så vi igen kan levere de bedste anmeldelser og de seneste nyheder.

Men vi kan ikke gøre det alene. Det er meget vigtigt for os, at i som community står bag os og deltager på forummet, kommenterer og diskutere på nyheder og anmeldelser og deltager i vores konkurrencer. Vi har et af DKs bedste Playstation communities og det skulle vi gerne blive ved med at have. :-)

Endelig må i have lidt tålmodighed - man rebooter ikke et site som PSlife fra den ene dag til den anden. Der er folk i gang med det tekniske, jeg er i gang med at hyre folk og skal tale med alle vores forbindelser, for at få dem til at tro på det her projekt, så det kommer til at tage en lille smule tid. Men vær ikke i tvivl om, at vi knokler alle sammen med at få det her op og stå og vi er ikke i tvivl om, at det skal nok kunne lade sig gøre.

Vi glæder os til PSlife Reboot 2017 - håber i alle vil være med!

Palle Havshøi-Jensen
Redaktør, PSlife


Velkommen til Palle

Ny trophy sektion siger du. Det kunne jeg godt tænke mig at høre lidt mere om?

Btw. dit trophy card er lidt pinligt :-)
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Fremtiden på PSlife.dk

Indlægaf ikkNico » lør 04 feb 2017 13:25

Volpi skrev:Så foretrækker jeg heller et lidt mindre aktivt forum, end 16 tråde om hvad du kaldte din pik i gymnasiet osv.

Lige præcis det emne, synes jeg ellers lyder vældigt interessant.

morfar skrev:Min fætter kaldte sin diller for "grafitti" da vi var børn.... :P

Fordi han "skrev" med den på alle vægge?
Min hed Abildgrå
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster