Forum

News feed om tilbud på PS store

Generelt snak om Playstation og services.

News feed om tilbud på PS store

Indlægaf Volpi » fre 10 mar 2017 14:11

Jeg ved ikke om jeg ikke kan finde det mere (bilder mig ind sitet har haft det jeg her efterspørger nemlig), men har der ikke været et news feed hvor tilbud på PS store fremgik?
Jeg spørger fordi jeg af kedsomhed rodede rundt i PS store og kiggede her på +rabatter uden at finde noget, men så fandt jeg for anden uge i træk et spil jeg lige har haft i mine overvejelser. I denne uge hitman, sidste uge tomb raider.

Jeg har sikkert overset en masse, så jeg tænker et newsfeed ville være top dollar:)
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: News feed om tilbud på PS store

Indlægaf Morten Skou » fre 10 mar 2017 15:12

Jeg tror kun at vi har haft nyheder om tilbuddene, men det er en god ide - vi kigger om vi kan få det med ind i vores prisdatabase på www.pslife.dk/priser inden så længe :)
Morten Skou
Niveau 6
 
Indlæg: 1828

+1

Re: News feed om tilbud på PS store

Indlægaf Erroneus » fre 10 mar 2017 15:14

Jeg plejer at lave nyheder om de tilbud, men det smutter, det er sådan lidt efter hvor travlt jeg har.

En automatiseret løsning vil være fedt, og jeg er ved at hjælpe morten med de hårdeste ting, så der kan komme noget.




Oki det er nok mærmere 99% som Morten laver, men det andet lød meget godt.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+1

Re: News feed om tilbud på PS store

Indlægaf Morten Skou » fre 10 mar 2017 15:42

Jeg kigger nok på det i løbet af weekenden og så må vi se om vi kan trylle lidt :-)
Morten Skou
Niveau 6
 
Indlæg: 1828

+2

Re: News feed om tilbud på PS store

Indlægaf Volpi » fre 10 mar 2017 16:31

Det ville være super fedt. Jeg syntes faktisk nærmest altid man kan finde et godt tilbud enten på storen eller et + tilbud.:)
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: News feed om tilbud på PS store

Indlægaf Kimosabe » fre 10 mar 2017 19:54

Eftersom jeg kun køber spil digitalt, og stort set kun når de er nedsat, ville det være en utrolig fed feature !
Kimosabe
Niveau 4
 
Indlæg: 646



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster

cron