Forum

Problemer med lag online efter patch 4.50?

Generelt snak om Playstation og services.

Problemer med lag online efter patch 4.50?

Indlægaf Cena » lør 11 mar 2017 11:22

Hey folkens.

Havde gang i BF1 i går for første gang i 14 dages tid. Det kørte virkelig virkelig dårligt, men jeg skød det bare hen med at det nok var en dårlig server dag.

I morges sad jeg og stenede på reddit og faldt over denne tråd:
https://www.reddit.com/r/PS4/comments/5 ... after_450/

Mange har åbenbart problemer med at spille online efter den nye patch 4.50. Så måske er det årsagen til mine problemer i går.

Er det noget i andre har bøvlet med?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Problemer med lag online efter patch 4.50?

Indlægaf Erroneus » lør 11 mar 2017 12:12

Jeg har ikke spillet MP, så har ikke haft muligheden for at fange det, men super sært de ikke har fixet det i beta.

http://community.eu.playstation.com/t5/ ... p/24980990

https://twitter.com/Erroneus/status/840505507752345600 - Så må vi se hvilken standardsvar man får tilbage.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Problemer med lag online efter patch 4.50?

Indlægaf Khat666 » tirs 14 mar 2017 13:13

i de sidste par dage har jeg haft store problemer, når jeg har forsøgt at spille FIFA 19 online. Det hakker i sådan en grad, at det nærmest er umuligt. Jeg bruger også min Playstation 4 til at se DR og leje film på Blockbuster, og siden i fredags har det nærmest været ulideligt at se film og fjernsyn. Sony lader til at benægte problemer i forbindelse med den nye patch. Nogen der ved, om man kan gøre noget for at fikse det?
Khat666
Niveau 0
 
Indlæg: 9
By: Kbh


Re: Problemer med lag online efter patch 4.50?

Indlægaf Vreki » tirs 14 mar 2017 14:14

Erroneus skrev:Jeg har ikke spillet MP, så har ikke haft muligheden for at fange det, men super sært de ikke har fixet det i beta.

http://community.eu.playstation.com/t5/ ... p/24980990

https://twitter.com/Erroneus/status/840505507752345600 - Så må vi se hvilken standardsvar man får tilbage.


Jeg læste lige tråden på community, hvad er det for en skovl der mener at hovedproblemet er at folk rapporterede fejlen "forkert" i betaen, og løsningen fremover er at undgå offentlige betaer?

Den offentlige beta er bagstopper for de ting som Sonys egen QC missede, skylden kan aldrig nogen sinde ligge ved dem der deltager der.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Problemer med lag online efter patch 4.50?

Indlægaf Erroneus » tirs 14 mar 2017 21:26

Vreki skrev:Jeg læste lige tråden på community, hvad er det for en skovl der mener at hovedproblemet er at folk rapporterede fejlen "forkert" i betaen, og løsningen fremover er at undgå offentlige betaer?

Den offentlige beta er bagstopper for de ting som Sonys egen QC missede, skylden kan aldrig nogen sinde ligge ved dem der deltager der.

Ja der løb jeg lige ind i en ultra fanboy eller wannabe Sony guy :P Jeg bryder mig ikke om den måde som Sony holder betaerne på, men ja fejlen ligger KUN ved Sony for ikke at få det fixet i beta.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Problemer med lag online efter patch 4.50?

Indlægaf Dropdat » tirs 14 mar 2017 22:45

Jeg har haft problemet en del i Destiny de sidste par dage. Virkelig meget lag, som jeg før 4.50 ikke oplevede noget af.
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens


Re: Problemer med lag online efter patch 4.50?

Indlægaf Odyzeus » tirs 14 mar 2017 22:53

Oplevede også lag i Rocket League i går, udover det sædvanlige. Og at den i øvrigt ikke kunne finde nogen servere, men det skyldes nok ikke patchen.
Odyzeus
Niveau 4
 
Indlæg: 689
By: København


Re: Problemer med lag online efter patch 4.50?

Indlægaf Erroneus » tirs 14 mar 2017 22:55

Kører i over Wifi? Syntes jeg kan læse mig til, at det er større problem for dem som kører over Wifi, men det er muligvis fordi at Wifi forbindelser altid vil være mere følsomme.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Problemer med lag online efter patch 4.50?

Indlægaf ikkNico » ons 15 mar 2017 13:39

Har ikke spillet online længe, men det kunne da være jeg lige skulle prøve et par BO3 kampe i aften
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Problemer med lag online efter patch 4.50?

Indlægaf Cena » ons 15 mar 2017 16:34

Jeg har også kun lige fået spillet online i BF1 den éne aften efter patch. Ellers har jeg spillet Nioh og Horizon.
Jeg må lige prøve at få testet det lidt mere. Spiller i øvrigt på kabel altid.

Bliver du hængende i BLOPS3 Nico? Jeg har overvejet at installere det igen, da jeg er gået død i både MWR og IW. Men til lidt afveksling fra BF1 kunne BLOPS3 være hyggeligt nok :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Problemer med lag online efter patch 4.50?

Indlægaf ikkNico » ons 15 mar 2017 16:42

Jeg har en ongoing playdate med Bruun omkring GRW
Men jeg er begyndt at savne klassisk boot-on-the-ground multiplayer skyderi, med masser af unlock og killstreaks
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Problemer med lag online efter patch 4.50?

Indlægaf Vreki » fre 17 mar 2017 09:28

Min knægt oplevede også lige online problemerne igår. Og vi kører totalt kablet Gigabit netværk, så det er ikke noget med Wifi.
Han røg ud af både spillet og chat.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Problemer med lag online efter patch 4.50?

Indlægaf Kimosabe » fre 17 mar 2017 10:08

Jeg har også store udfordringer med min ps4 og netværk efter patchen :-(

Hvis jeg udfører en netværkstest, fejler den og siger at den ikke kan finde netværk, selvom den er på netværket og jeg er online.

I FIFA skal den også forsøge at logge på EA servere et par gange og er meget lang tid om at hente online info.

Og den er enormt langsom, selvom jeg med en speedtest kan se at mit netværk er på over 100 Mbit. Så jeg håber snart på fix fra Sony.

Har ikke problemer med netværk ellers, og alle andre enheder virker fint.
Kimosabe
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: Problemer med lag online efter patch 4.50?

Indlægaf Erroneus » tirs 11 apr 2017 20:33

Version 4.55 firmware er ude og den løser problemer med wifi.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+1

Re: Problemer med lag online efter patch 4.50?

Indlægaf Kimosabe » tirs 11 apr 2017 20:34

Fedt ! Det har jeg ventet på :-)
Kimosabe
Niveau 4
 
Indlæg: 646



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster