Forum

Sækkestol til gaming

Generelt snak om Playstation og services.

Sækkestol til gaming

Indlægaf JensRasmussen » søn 26 mar 2017 20:41

Gode forslag af sækkestol til gaming i længere tid, har kig på denne her: https://jysk.dk/indretning/boerne-ungdo ... x80cm-sort

Kom gerne med bud! :)

Mvh Jens Rasmussen
Don't worry... Be happy... :)
JensRasmussen
Niveau 4
 
Indlæg: 301
By: 5620 Glamsbjerg


Re: Sækkestol til gaming

Indlægaf Morten Skou » søn 26 mar 2017 22:03

Fatboy stolen er vel den mest kendte og sikkert også af den bedste kvalitet, men prisen er også noget højere end den du har linket til. De skulle også være ret slidstærke i stoffet.
http://www.pricerunner.dk/pl/343-329558 ... ign-Priser

I bund og grund så er det jo bare en pose fyldt op med Styroporkugler, man kan relativt nemt lave dem selv ;-)
Morten Skou
Niveau 6
 
Indlæg: 1828


Re: Sækkestol til gaming

Indlægaf morfar » søn 26 mar 2017 22:10

Pas på med for meget gaming i sækkestol. Det er en frygtelig stilling for din ryg. Jeg har sækkestol mistænkt for at smadre min ryg.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus

+4

Re: Sækkestol til gaming

Indlægaf Volpi » man 27 mar 2017 00:15

Jeg har en Fatboy på 10 år. Den bærer ikke præg af slid overhovedet. Den fik et hul engang, men det er det.
Med det sagt (som det også nævnes), så pas på med at bruge sådan til længere tids brug. Den er virkelig ikke god for din ryg.
Jeg selv har en efterhånden en håndfuld diagnoser på min ryg, så jeg bruger den ikke mere.
Den er rar i 15 minutter, men så har du også belastet din rygsøjle så meget at det ikke længere er forsvarligt at bruge den.
IKEA havde en stol engang (skålformet). Lækker lige at sætte sig i, men INGEN støtte i ryggen og det betaler du for.
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294

+1

Re: Sækkestol til gaming

Indlægaf Krede1972 » man 27 mar 2017 10:06

Absolut ingen gode forslag til en sækkestol som gamingchair ;-)
En sækkestol kan ikke på nogen måde anbefales til at sidde på i meget mere end 10 minutter ad gangen.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Sækkestol til gaming

Indlægaf Rechain » man 27 mar 2017 18:55

Jeg har haft en Sitting Bull sækkestol (180x140cm) siden 2010 til ca. 1.100kr, og den er stadig af god kvalitet :) sidder i den indimellem når jeg gamer, dog ikke altid. Kan sagtens anbefale Sitting Bull mærket =D> kommer dog an på hvor længe du sidder i den OG hvor stor sækkestolen er, alt efter hvordan den belaster din krop mht gaming tid.

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Re: Sækkestol til gaming

Indlægaf JensRasmussen » man 27 mar 2017 19:56

Kan høre på jer at i fraråder mig sækkestol som fortrukne 'gaming chair' :)

Jeg må nok hellere bare bide i det sure æble og, anskaffe mig en ordentlig gamer stol da, der snildt kan gå et par timer foran skærmen ;)

Men tak for jeres personlige erfaringer!
Don't worry... Be happy... :)
JensRasmussen
Niveau 4
 
Indlæg: 301
By: 5620 Glamsbjerg

+1

Re: Sækkestol til gaming

Indlægaf Volpi » man 27 mar 2017 20:21

Denne her reelt set nok den bedste gamestol jeg har haft. Vippefunktionen er guld værd, da jeg har urimeligt svært ved at sidde statisk og stille.

Den er pivkedelig men fremragende at side i

http://m.ikea.com/dk/da/catalog/products/spr/69090475/
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294

+1

Re: Sækkestol til gaming

Indlægaf JensRasmussen » man 27 mar 2017 20:27

super godt foreslag! Den ser også meget behagelig ud, kunne jeg godt overveje at investere i .

tak! :)
Don't worry... Be happy... :)
JensRasmussen
Niveau 4
 
Indlæg: 301
By: 5620 Glamsbjerg



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron