Forum

Spekulation/rygte: PS5 klar sent i 2018

Generelt snak om Playstation og services.

Re: Spekulation/rygte: PS5 klar sent i 2018

Indlægaf Vreki » tors 04 maj 2017 10:57

Cena skrev:
Men er grunden til det sker lige nu ikke også at vi er inde i en fase hvor TV fabrikanterne (Dvs. Sony selv) gerne vil have skudt nogle TV afsted med 4K og HDR, men at de nuværende konsoller (PS4, PS4 PRO og Xbox One) lige er i underkanten af at kunne performe til ordenlig 4K uden frame drops? Så hvis ikke konsollerne indenfor få år kan løfte 4K tilfredsstillende, så er der kommet en ny standard på TV og så er man igen et skridt bagud?


En anden formulering er at TV-producenterne altid desperat leder efter det næste gimmick til at sælge deres TV.

Så var det 3D, så var det almindelig 4K, og nu skal det helst være HDR.
Det er meget godt alt sammen, men hvis ikke mit 1080p tv var brændt af så ville jeg stadigvæk bruge det, og egenligt være udmærket tilfreds.

Konsollerne vil altid være bagefter med understøttelse af den nyeste must-have tv-feature, det betaler sig ikke altid at jagte det der er lige om hjørnet.
Sørg for at skelne mellem egne behov og de behov som producenterne forsøger at skabe.

Jeg regner da med selv at skulle have HDR i mit næste TV, men planen er ikke at det sker før et af vores tv står af.
Hmm. vores 32" står godt nok lidt tæt på kanten. Hvis nu "nogen" kom til at skubbe til det blev jeg nok nødt til at købe et nyt :wink:
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster

cron