Forum

E3 2017 - All aboard the hype train

Generelt snak om Playstation og services.

Re: E3 2017 - All aboard the hype train

Indlægaf Rena » man 12 jun 2017 18:33

ikkNico skrev:
fenner skrev:Glæder mig til at spille Red Dead Redemption 2, Far Cry 5, Assassin's Creed Origins, Det nye Wolfenstein, Star Wars Battlefront 2 og Anthem på den bedste konsol.

Tror ikke nogle af de spil kommer til Dreamcast

OFC kommer de til Dreamcast :P
Billede
Rena
Niveau 6
 
Indlæg: 1424

+1

Re: E3 2017 - All aboard the hype train

Indlægaf Redman DK » man 12 jun 2017 19:31

ikkNico skrev:Jeg synes MS gjorde det fint. Folk har råbt og skreget på spil spil spil de sidste par år, og det er hvad der blev leveret fra scenen. Der manglede bare et par helt friske wow titler.
Til gengæld annoncerede de vist ikke noget, der ikke udkommer før jul i år. Det er god stil.


Jeg tror at da folk skreg efter spil var det med henblik på eksklusive spil, hvilket MS ikke rigtig have noget af den her gang, udover et par indie spil og det årlige Forza.

Jeg ærgrer mig lidt over prisen på XboX X, for kunne da godt være interesset i en, men jeg gider ikke give 4000 for dne.
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: E3 2017 - All aboard the hype train

Indlægaf Muppetmilker » man 12 jun 2017 21:20

Rytteren skrev:Forza 7 kommer da til pc?


Du har helt ret. Min fejl.
Muppetmilker
Niveau 2
 
Indlæg: 158
By: Esbjerg


Re: E3 2017 - All aboard the hype train

Indlægaf ikkNico » man 12 jun 2017 22:01

... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar
+1

Re: E3 2017 - All aboard the hype train

Indlægaf Morten Skou » tirs 13 jun 2017 02:15

Så er der kun 45 minutter til Sonys konference :D
Morten Skou
Niveau 6
 
Indlæg: 1828


Re: E3 2017 - All aboard the hype train

Indlægaf Rytteren » tirs 13 jun 2017 03:01

Update af info fra deres Pre-show!!

Crash trailer (spil som cocco)
Knack 2 (9/5, $39.99)
Playlink (party games, 2017)
Matterfall (8/15)
Everybody's Golf (8/29, $39.99)
Gran Turismo Sport (Fall 2017)
Superhot VR (Summer 2017)
Et andet VRspil
Tropico 6 (2018)
Undertale (8/4, also on Vita, physical edition available)
Ni Nu nana 2 trailer
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar
+2

Re: E3 2017 - All aboard the hype train

Indlægaf Rytteren » tirs 13 jun 2017 04:15

Så er det ovre. For filan det var en kontrast til xboxshowet. AAA vs A/A+. Eksklusive titler vs Console launch eksklusive spil. 1party VS 3party. Brutalt!

2018 bliver vel lige så voldsomt som 2017 for ps4 kontra xbox. For filan det har været fyldt med eksklusive spil. og med GTS, Knack 2, Matterfall, Uncharted og H:ZD dlc er der masser af eksklusivt indhold til ps4 endnu. Og 2018 ser ud til at starte vildt !
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: E3 2017 - All aboard the hype train

Indlægaf Erroneus » tirs 13 jun 2017 04:46

2018 bliver vildt, præcis som foråret 2017 blev vildt. Jeg havde lidt fornemmelse af at efteråret bliver lidt bart, men med HZ:D DLC og Uncharted Lost Legacy fylder det godt op, sammen med 3rd party udgivelserne, og lad os se om Days Gone ikke sniger sig ud i år, det kunne man godt ane, siden der ingen dato overhovedet var.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: E3 2017 - All aboard the hype train

Indlægaf ikkNico » tirs 13 jun 2017 07:42

Jeg har kun lige læst overskrifter her på siden, men umiddelbart ligner Sony's E3 også en præsentation på det jævne.
DLC til nogle first-party spil, God of War, som først udkommer til næste år (jeg bliver sur hvis de udskyder igen), og så en række spil vi allerede kendte til. Så vidt jeg kan se, var det eneste nye PSVR(?)

Alt i alt er dette E3 forløbet som forventet for mit vedkommende. Der er hverken kommet store overraskelser eller vilde annonceringer
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: E3 2017 - All aboard the hype train

Indlægaf Megajohn » tirs 13 jun 2017 07:47

Synes ikke det var noget specielt.

GTS ligner seriøst en joke i forhold til project cars og forza 7.

Det ligner at tredjepart igen får de bedste spil. Så må man vel over på Xbox for at få de bedste oplevelser her, præcis som med ps4 inden da.
Megajohn
Niveau 2
 
Indlæg: 139
By: Greve


Re: E3 2017 - All aboard the hype train

Indlægaf Slimjay DK » tirs 13 jun 2017 08:00

Sony's E3 2016 i et 2017 Remake.
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454

+1

Re: E3 2017 - All aboard the hype train

Indlægaf Erroneus » tirs 13 jun 2017 08:42

Jeg tror bare man må indse at Sony ikke bruger efteråret til deres egen store titler, medmindre Days Gone når at udkomme i år, det lader de 3rd party om. Dog er udvidelse til Horizon: Zero Dawn,Knack 2, samt Uncharted: The Lost Legacy i år, så lidt godt er der da at finde :)

Men nej der var ikke de helt store annonceringer, men mere bekræftelse på at tidligere spil nu nærmer sig deres udgivelse og det trækker ikke helt så store overskrifter, men samtidigt er det et eller andet sted også befriende ikke at få en trailer for et spil der ligger 3 år ude i fremtiden.
Samtidigt må man stille sig spørgsmålet, hvad så efter 2018, ja så hedder det The Last of Us Part 2 og Death Stranding. Det lugter lidt af de bliver sidste svanesang for PlayStation 4, inden man skifter over til PS5'eren i 2019.

Dog fedt med Shadow of the Colossus for os som aldrig har fået spillet det :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+1

Re: E3 2017 - All aboard the hype train

Indlægaf Erroneus » tirs 13 jun 2017 08:56

Ang. GTS, så har mange totalt misset hvad det spil og Gran Turismo går ud på. Forza er flottere fordi det er semi-arkade og ikke skal bruge kræfter på præcise udregninger af vejens underlag, påvirkning af hvordan bilens bremser har, alt efter hvordan man har brugt sine bremser, hvordan dækkene har det og hvordan de præcist påvirkes når de snitter en curve. Gran Turismo er simulation på højeste niveau, det er ikke for sjov skyld at man afholder GT Academy og finder de bedste kører fra Gran Turismo, som så ender med at køre Le Mans i ægte biler...
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+1

Re: E3 2017 - All aboard the hype train

Indlægaf Redman DK » tirs 13 jun 2017 09:24

Erroneus skrev:Ang. GTS, så har mange totalt misset hvad det spil og Gran Turismo går ud på. Forza er flottere fordi det er semi-arkade og ikke skal bruge kræfter på præcise udregninger af vejens underlag, påvirkning af hvordan bilens bremser har, alt efter hvordan man har brugt sine bremser, hvordan dækkene har det og hvordan de præcist påvirkes når de snitter en curve. Gran Turismo er simulation på højeste niveau, det er ikke for sjov skyld at man afholder GT Academy og finder de bedste kører fra Gran Turismo, som så ender med at køre Le Mans i ægte biler...


Forza er da også simulation og går fuldt ud efter realisme nøjagtig ligesom GT, medmindre der er noget jeg har fuldt ud misforstået ved det spil.

Jeg syntes det her E3 beviste at Sony viste nogle spil for tidligt i sidste års E3. De kunne sagtens have ventet med at annoncere Days Gone og Spiderman til det her E3.
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 646

+1

Re: E3 2017 - All aboard the hype train

Indlægaf Erroneus » tirs 13 jun 2017 09:48

Redman DK skrev:Forza er da også simulation og går fuldt ud efter realisme nøjagtig ligesom GT, medmindre der er noget jeg har fuldt ud misforstået ved det spil.

Jeg syntes det her E3 beviste at Sony viste nogle spil for tidligt i sidste års E3. De kunne sagtens have ventet med at annoncere Days Gone og Spiderman til det her E3.


Forza's simulation er ikke på samme niveau som GT. Ja det går efter realisme, men ikke på samme niveau som GT. De har holdt et vist niveau af arkade i Forza, hvilket er fair nok, fordi det betyder oftere et sjovere bilspil for dem der ikke går op i 100% realisme. Hvis man skal sammenligne Gran Turismo med noget, så skal det være spil som Assetto Corsa (som også finde til PS4) eller iRacing, der dog kun er til PC.

Enig Sony har faldt i samme fælde som mange andre, med at vise spil for tidligt. Derfor syntes jeg også det et eller andet sted var forfriskende at de ikke annoncerede 5 nye ukendte spil, som først er ude lang tid. De har masser af indhold til 2017 og 2018, så de kan lige så godt vente med annonceringerne af "de næste spil".
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster

cron