Forum

E3 2017 - All aboard the hype train

Generelt snak om Playstation og services.

Re: E3 2017 - All aboard the hype train

Indlægaf Rytteren » fre 09 jun 2017 18:46

MAU=Monthly active users. MS Begyndte jo at bruge dette i deres pr, efter Sony begyndte at nuppe af kagen i USA. Specielt da det gik stærkt. Øvrige bruger snakker så om abb brugere er vigtigere mm. Her kom MAU på banen.

Og ja FF7 og Shenmue var 2år siden.. hvilket jeg jo enlig også skriver "med 2års drømmerannonceringer". De sidste 2 E3 har været vilde.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: E3 2017 - All aboard the hype train

Indlægaf ikkNico » fre 09 jun 2017 19:19

Rytteren skrev:MAU=Monthly active users. MS Begyndte jo at bruge dette i deres pr, efter Sony begyndte at nuppe af kagen i USA. Specielt da det gik stærkt. Øvrige bruger snakker så om abb brugere er vigtigere mm. Her kom MAU på banen.

Tak, og jeg er enig med dem der hellere vil tælle (betalende) abonnementer. Aktivitet siger jo intet om indtjening.
Jeg tror ikke nogle af de 2 firmaer kan klage på den front. Online paywall kan helt sikkert betale sig, og med 60 mill solgte konsoller, mon så ikke Sony har en pæn klat betalende kunder. MS har så fordel af at de indførte paywall en generation tidligere, så de henter betalinger fra 2 platforme


Rytteren skrev:Og ja FF7 og Shenmue var 2år siden.. hvilket jeg jo enlig også skriver "med 2års drømmerannonceringer". De sidste 2 E3 har været vilde.

Ah, den missede jeg, troede du mente FF7 og Shenmue ville blive annonceret i år
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: E3 2017 - All aboard the hype train

Indlægaf Erroneus » lør 10 jun 2017 11:16

Bethesda's er rykket frem fra kl 04:00 til 06:00 mandag morgen.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: E3 2017 - All aboard the hype train

Indlægaf weissmuller » lør 10 jun 2017 14:10

Erroneus skrev:Bethesda's er rykket frem fra kl 04:00 til 06:00 mandag morgen.

Bliver spændende om der bliver annonceret en scifi RPG som der rygtes. Og ligeså om Fallout New Vegas får en remake.
weissmuller
Niveau 4
 
Indlæg: 531


Re: E3 2017 - All aboard the hype train

Indlægaf Erroneus » lør 10 jun 2017 14:59

weissmuller skrev:
Erroneus skrev:Bethesda's er rykket frem fra kl 04:00 til 06:00 mandag morgen.

Bliver spændende om der bliver annonceret en scifi RPG som der rygtes. Og ligeså om Fallout New Vegas får en remake.

Ja, men jeg tror desværre det ligger længere ude, de har med at annoncere spil når de er tæt på udgivelse. Men det kan være de laver en teaser for det.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: E3 2017 - All aboard the hype train

Indlægaf DefenzZ » lør 10 jun 2017 19:09

Call of duty WW2 er Activision,men bliver det vist under Sony?
DefenzZ
Niveau 2
 
Indlæg: 191


Re: E3 2017 - All aboard the hype train

Indlægaf Erroneus » lør 10 jun 2017 19:17

DefenzZ skrev:Call of duty WW2 er Activision,men bliver det vist under Sony?

Sandsynligvis, de har jo lavet en aftale.

EA's starter her kl. 21, følg med her: https://www.pslife.dk/live
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: E3 2017 - All aboard the hype train

Indlægaf Scoring » lør 10 jun 2017 23:23

Halvskidt start på E3 - ikke fordi jeg havde særlig store forventninger af EA, men det var godt nok nogle kedelige trailers de fik fremvist. Det hele virkede meget stresset.. Men 'A way out' så da meget spændende ud!
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Re: E3 2017 - All aboard the hype train

Indlægaf Erroneus » søn 11 jun 2017 10:19

Standard EA, det har været meget værre.

Syntes faktisk det var en af deres bedre konferencer, hvor vi fik set masser af Battlefront II, et cool nyt Need for Speed og A way Out som ser godt ud, et godt kig på næste udvidelse til Battlefield, samt en lille teaser for Bioware's næste spil.

Ja de bruger meget tid på deres sportsspil, men det er også en stor del af dem og mange som spiller det. Personligt var jeg glad for at se The Journey vender tilbage til FIFA og hvis man spiller Madden, kan man se frem til lignende story mode.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: E3 2017 - All aboard the hype train

Indlægaf lionel » man 12 jun 2017 00:30

Kæft jeg glæder mig til SONY's fremvisning. Microsoft har ikke vist et eneste interessant spil endnu.
lionel
Niveau 2
 
Indlæg: 199

Brugeravatar

Re: E3 2017 - All aboard the hype train

Indlægaf Rytteren » man 12 jun 2017 00:36

Nej det var ikke smukt. 42spil var der dog... var 3 eksklusiv? 499... dyrt
Men føj ANTHEM SER SPRØD UD!!
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: E3 2017 - All aboard the hype train

Indlægaf lionel » man 12 jun 2017 00:39

Rytteren skrev:Nej det var ikke smukt. 42spil var der dog... var 3 eksklusiv? 499... dyrt
Men føj ANTHEM SER SPRØD UD!!


Ja de fleste af dem lignede Minecraft, men ja Anthem ser svedigt ud :O
lionel
Niveau 2
 
Indlæg: 199

Brugeravatar

Re: E3 2017 - All aboard the hype train

Indlægaf Erroneus » man 12 jun 2017 00:43

Syntes 499$ er en fair pris, men uden tvivl at Sony kan presse dem på prisen ved at smide pro til 349$

Lidt skuffende fremvisning af spil, det var mest tidseksklusive og det var mindre titler. Jeg havde forventet vi vil se en eller to store AAA eksklusiv titel fra dem, ud over Forza. Solidt show, men havde måske regnet de vil svinge med dilleren mere.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: E3 2017 - All aboard the hype train

Indlægaf Rytteren » man 12 jun 2017 00:52

Sony havde svært ved at sælge folk på 399. Ser ikke MS få det nemmere. Kan tage fejl. Ligesom jeg kan tage fejl med Sea of thieves.. Tror det er et flop, men jeg er gammel, og tager ofte fejl af "trends" (fidget spinner.... hva' fanden).

Så 3 højdepunkter. (4, men det blev ødelagt af at asscreed var vist)
Anthem
Nyt Ori
Metro

I øvrigt. Crackdown 3 er vist fået væk fra "skyen"... og er nu rent sumo digital :shock:
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: E3 2017 - All aboard the hype train

Indlægaf Tjalde » man 12 jun 2017 01:22

Har jeg forstået noget forkert men de fleste af spillene som ikke var på PC, dem kunne du sagtens spille på PC, når de kom ? Hvis du har en kraftig nok computer til at køre dem i 4k
Er dog ked af at de for 4k updates til en del gamle spil som Witcher 3, hvor ps4 pro mangler men mon ikke det kommer på samme tid? Håber jeg
Men må se hvad Sony, kan trække frem, de har dog det "Only on ps4" end Xbox også kan spilles på pc
Tjalde
Niveau 2
 
Indlæg: 133


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron