Forum

E3 2017 - All aboard the hype train

Generelt snak om Playstation og services.

Re: E3 2017 - All aboard the hype train

Indlægaf Morten Skou » man 12 jun 2017 04:17

Den danske pris på Xbox One X landede åbenbart på 3999. Det er lidt over hvad jeg selv havde forventet, det bliver spændende om den bliver flået ned af hylderne, særligt når man tænker på hvad PS4 Pro koster i øjeblikket :)
Morten Skou
Niveau 6
 
Indlæg: 1828


Re: E3 2017 - All aboard the hype train

Indlægaf ikkNico » man 12 jun 2017 07:08

Indtil videre er jeg ikke blevet overrasket. MS havde en fin præsentation, bestået men uden at imponere.
Mest interessante titel var The Last Night, og det var kun fordi det ligner en fortsættelse til Another World og Flashback
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: E3 2017 - All aboard the hype train

Indlægaf Erroneus » man 12 jun 2017 08:04

Tjalde skrev:Har jeg forstået noget forkert men de fleste af spillene som ikke var på PC, dem kunne du sagtens spille på PC, når de kom ? Hvis du har en kraftig nok computer til at køre dem i 4k
Er dog ked af at de for 4k updates til en del gamle spil som Witcher 3, hvor ps4 pro mangler men mon ikke det kommer på samme tid? Håber jeg
Men må se hvad Sony, kan trække frem, de har dog det "Only on ps4" end Xbox også kan spilles på pc


Det vil altid være en stor udfordring for Microsoft, at de få eksklusive titler de har, at de også kommer til Windows 10, men det er sådan de har valgt at vil gøre det.

Flere 4K updates til spil, vil sandsynligvis også komme til gavn for PS4 Pro ejere, fordi nu har udviklere 2 argumenter for at bruge tid på 4K.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: E3 2017 - All aboard the hype train

Indlægaf Vreki » man 12 jun 2017 08:43

Morten Skou skrev:Den danske pris på Xbox One X landede åbenbart på 3999. Det er lidt over hvad jeg selv havde forventet, det bliver spændende om den bliver flået ned af hylderne, særligt når man tænker på hvad PS4 Pro koster i øjeblikket :)


Hvad var det Pros release pris lå på? 3200? 3400? Jeg kan ikke lige huske det.

Men jeg tænker måske at når prisen først er skruet derop af så er kunderne folk der ikke går meget op i om det koster 3400 eller 4000.

Vi er alligevel ved at være over hvad man bruger til julegave på lille Børge.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: E3 2017 - All aboard the hype train

Indlægaf Erroneus » man 12 jun 2017 08:50

Pro's pris lå på 3200 kr mener jeg.

Det vil ikke overraske mig hvis Sony river 50$ af Pro når vi nærmer os lanceringen af XboneX, så den vil lande omkring 2600 kr. herhjemme.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: E3 2017 - All aboard the hype train

Indlægaf Vreki » man 12 jun 2017 08:56

Hvis prisforskellen bliver i den størrelsesorden så tror jeg Xbox får problemer.
Det er alligevel noget der kan mærkes, og kan måske få Pro med på Julegaven-listen hos nogle familier.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: E3 2017 - All aboard the hype train

Indlægaf hansen_acm » man 12 jun 2017 09:14

Jeg tror den får en release meget lig PS4 Pro, måske endda dårligere. Det er endnu en 1,5 version, på den måde at det ikke er en ny konsolgeneration, men en blot en opgradering af den eksisterende.

Tror mange, som går efter de ultimative grafiske oplevelser, spiller på PC i stedet, og eftersom at de fleste XBOX eksklusive titler også udkommer til Windows 10, kunne jeg forestille mig det vil give dem lidt mere konkurrence en PS4 Pro'en fik.

Hvis prisen så oven i er næsten dobbelt op, så skal den være markant bedre end PS4 pro'en, før den for alvor kan konkurrere.
hansen_acm
Niveau 2
 
Indlæg: 126
By: København Ø


Re: E3 2017 - All aboard the hype train

Indlægaf Rytteren » man 12 jun 2017 09:29

ikkNico skrev:Indtil videre er jeg ikke blevet overrasket. MS havde en fin præsentation, bestået men uden at imponere.
Mest interessante titel var The Last Night, og det var kun fordi det ligner en fortsættelse til Another World og Flashback


Det er selvfølgelig subjektivt. Jeg ser MS dumpet. For høj pris, for få eksklusive titler, INGEN nye IPs fra egne rækker, for mange "fra pc, nu på xbox" titler. Ikke nok gameplay mm.

Syntes dette er deres dårligeste E3.. ja i hvertfald tilbage til 2013. Skal lige gense et par af de tidligere, inden jeg skyder længere tilbage.

Dog har E3 i år ikke været megen UMF. Anthem fra E3 er vel det eneste virkelige WOW pt?
Giv mig noget God of War.. så er alt ok :)
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: E3 2017 - All aboard the hype train

Indlægaf ikkNico » man 12 jun 2017 09:50

Jeg synes MS gjorde det fint. Folk har råbt og skreget på spil spil spil de sidste par år, og det er hvad der blev leveret fra scenen. Der manglede bare et par helt friske wow titler.
Til gengæld annoncerede de vist ikke noget, der ikke udkommer før jul i år. Det er god stil.

Rytteren skrev:Anthem fra E3 er vel det eneste virkelige WOW pt?
Giv mig noget God of War.. så er alt ok :)

Uden at have set EAs præsentation, så ja.

Og GoW kan ikke komme hurtigt nok. Jeg har en fornemmelse af at det bliver meget a la Viking Battle for Asgard, og det er et fedt spil.
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: E3 2017 - All aboard the hype train

Indlægaf tue69 » man 12 jun 2017 10:48

Rytteren skrev:I øvrigt. Crackdown 3 er vist fået væk fra "skyen"... og er nu rent sumo digital :shock:


Er det officielt? Det er godt nok meget lidt om skyen man har hørt for nyligt.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: E3 2017 - All aboard the hype train

Indlægaf Vreki » man 12 jun 2017 11:05

tue69 skrev:
Rytteren skrev:I øvrigt. Crackdown 3 er vist fået væk fra "skyen"... og er nu rent sumo digital :shock:


Er det officielt? Det er godt nok meget lidt om skyen man har hørt for nyligt.


Jeg har altid sagt at "Skyen" bare er varm luft :lol:
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: E3 2017 - All aboard the hype train

Indlægaf Muppetmilker » man 12 jun 2017 14:01

hansen_acm skrev:Jeg tror den får en release meget lig PS4 Pro, måske endda dårligere. Det er endnu en 1,5 version, på den måde at det ikke er en ny konsolgeneration, men en blot en opgradering af den eksisterende.

Tror mange, som går efter de ultimative grafiske oplevelser, spiller på PC i stedet, og eftersom at de fleste XBOX eksklusive titler også udkommer til Windows 10, kunne jeg forestille mig det vil give dem lidt mere konkurrence en PS4 Pro'en fik.

Hvis prisen så oven i er næsten dobbelt op, så skal den være markant bedre end PS4 pro'en, før den for alvor kan konkurrere.


Kunne ikke have sagt det bedre selv Hansen. Alle xbox "exclusives" minus Halo or Forza, kommer også til PC, så for mange af os der allerede har en gaming PC, er der absolut ingen grund til at invistere i den nye xbox One X.
Ps4 pro'en satte sig på 4K konsol markedet først og som med så meget andet teknologi, handler det mere om at komme først til markedet, end det handler om kvaliteten af produktet.
Sidst, så har Microsoft endnu engang formået ikke at vise nogle særlige exclusives frem til sin konsol, showstealeren var Anthem, som jo også kommer til PC og ps4.
Muppetmilker
Niveau 2
 
Indlæg: 158
By: Esbjerg


Re: E3 2017 - All aboard the hype train

Indlægaf Rytteren » man 12 jun 2017 17:37

Forza 7 kommer da til pc?
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: E3 2017 - All aboard the hype train

Indlægaf fenner » man 12 jun 2017 17:41

Jeg køber nok en Xbox One X.

Glæder mig til at spille Red Dead Redemption 2, Far Cry 5, Assassin's Creed Origins, Det nye Wolfenstein, Star Wars Battlefront 2 og Anthem på den bedste konsol.

Witcher 3 skal nok også prøves med en One X patch :D
fenner
Niveau 0
 
Indlæg: 47
By: København


Re: E3 2017 - All aboard the hype train

Indlægaf ikkNico » man 12 jun 2017 18:00

fenner skrev:Glæder mig til at spille Red Dead Redemption 2, Far Cry 5, Assassin's Creed Origins, Det nye Wolfenstein, Star Wars Battlefront 2 og Anthem på den bedste konsol.

Tror ikke nogle af de spil kommer til Dreamcast
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar
+2

ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster

cron