Forum

Muligt at ændre PSNiD?

Generelt snak om Playstation og services.

Muligt at ændre PSNiD?

Indlægaf ieXampL_EU » ons 21 jun 2017 09:56

Hej Alle

Jeg vil høre, om det er muligt at ændre ens PSNiD?

Mvh Oliver
ieXampL_EU
Niveau 0
 
Indlæg: 6
By: København


Re: Muligt at ændre PSNiD?

Indlægaf Kimosabe » ons 21 jun 2017 11:01

Som jeg husker det, har de meldt ud at det ikke er muligt, og at de ikke ser det komme foreløbigt.

De har vist bundet profilerne op på det i databasen, og kan ikke ændre det uden en større ombygning af den.
Kimosabe
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: Muligt at ændre PSNiD?

Indlægaf Krede1972 » ons 21 jun 2017 11:20

Den eneste mulighed er at lave et nyt, hvis man er blevet træt af det man har valgt i første omgang eller måske ikke lige tænkte sig helt om da man kreerede sit gamertag.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Muligt at ændre PSNiD?

Indlægaf Erroneus » ons 21 jun 2017 14:22

Nej det kan man ikke. Rygterne har dog gået igennem længere tid at det er på trapperne til man kan og de har helt sikkert arbejdet på det hos Sony, men om det bliver i år, tjaa :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Muligt at ændre PSNiD?

Indlægaf ieXampL_EU » ons 21 jun 2017 15:25

Ja okay. Havde også tænkt mig at lave en ny, men nu når jeg har Gta 5 og Playstation Plus i 3 måneder er det ikke rigtigt det værd. Men tak for svar:)
ieXampL_EU
Niveau 0
 
Indlæg: 6
By: København


Re: Muligt at ændre PSNiD?

Indlægaf hansen_acm » ons 21 jun 2017 21:24

Som udgangspunkt kan du godt spille GTA og bruge dit playstation plus på den nye konto, hvis bare den gamle er sat som primær profil. Således behøver man kun 1 plus konto for at kunne spille online.
hansen_acm
Niveau 2
 
Indlæg: 126
By: København Ø


Re: Muligt at ændre PSNiD?

Indlægaf ieXampL_EU » ons 21 jun 2017 22:41

hansen_acm skrev:Som udgangspunkt kan du godt spille GTA og bruge dit playstation plus på den nye konto, hvis bare den gamle er sat som primær profil. Således behøver man kun 1 plus konto for at kunne spille online.

Ahh okay. Tusinde tak:)
ieXampL_EU
Niveau 0
 
Indlæg: 6
By: København


Re: Muligt at ændre PSNiD?

Indlægaf Vreki » tors 22 jun 2017 08:57

ieXampL_EU skrev:
hansen_acm skrev:Som udgangspunkt kan du godt spille GTA og bruge dit playstation plus på den nye konto, hvis bare den gamle er sat som primær profil. Således behøver man kun 1 plus konto for at kunne spille online.

Ahh okay. Tusinde tak:)


MEN! Hvis du stopper dit PSPlus på den gamle konto så vil du miste alle de måndelige spil du har fået igennem det, også selv om du får PSPlus til den nye konto.
Og online kopi af saves virker kun for den konto der har PSPlus abonnement.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Muligt at ændre PSNiD?

Indlægaf Volpi » ons 05 jul 2017 18:48

Jeg prøver lige at spørge her så - jeg har set flere tilføje eks klan navn til deres psnid og jeg husker selv at have tilføjet dk til mit eget i sin tid (det var battlefield 4). Hvordan gør jeg det i bf1?
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 16 gæster

cron