Forum

To cross play or not to cross play?

Generelt snak om Playstation og services.

Re: To cross play or not to cross play?

Indlægaf Rytteren » lør 23 jun 2018 13:07

ikkNico skrev:Jeg tror at uanset om Sony vil det eller ej, så er cross play kommet for at blive, og det bliver stort, så det er nu man skal hoppe på.


Vi skal simpelthen have en anden betegnelse, som f.eks. fuld cross play eller noget.. For når jeg læser dette, så tænker jeg jo "Jamen der har jo været cross play siden ps3, og lige nu spiller jeg cross play med min søn på pc i f.eks. fortnite og Rocket league.

Men du har ret. fuld cross play er et mål, som er kommet for at blive. Det kommer bare først fra Sony i næste generation, hvor det giver mening for Sony at åbne op. Nu sidder de for stærkt på toppen.

Men der skal løses noget. Lige nu, hvis man spiller Minecraft på Switch, så for man xbox achevments... Men når nu fuld cross play kommer... så vil jeg jo have dem som trophies..
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: To cross play or not to cross play?

Indlægaf ikkNico » lør 23 jun 2018 14:29

God pointe.
Når jeg snakker cross play mener jeg faktisk fuld cross platform connectivity, og gerne som standard i alle 3rd party spil, men det er bare så langt at skrive. Jeg har stadig en halv fugtig drøm om konsolkrig playlister i de store skydespil; MS vs Nintendo vs Sony)
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster