Forum

Far Cry 2 eller COD 5?

Generelt snak om Playstation og services.

Far Cry 2 eller COD 5?

Indlægaf RSkaanning » søn 11 jan 2009 23:54

Kan ikke rigtig beslutte mig for hvilket spil jeg skal købe? Far cry 2 eller COD 5?
RSkaanning
Niveau 4
 
Indlæg: 485


Indlægaf tigerdyret » man 12 jan 2009 00:03

Altså Far Cry 2 er ikke en traditionel FPS, men har en del sandkasse elementer i sig, mens COD:WAW er klassisk FPS med masser af tju-bang action..

Far Cry 2 er meget fedt i starten, men vil sandsynligvis begynde at kede dig med tiden. Det gjorde det i hvert fald for mig, men gennemførste det alligevel, da jeg synes omgivelserne var utroligt flotte og rende rundt i. Men du kan ofte komme til at køre/løbe rundt i over 10 minutter for at finde en mission. COD:WAW er vildt tempofyldt og der sker noget konstant.

Det er begge gode spil, så det kommer lidt an på havd du leder efter. Sandkasseagtigt FPS i flotte Afrika, men med tendens til for lange ture mellem missionerne. Eller tempofyldt 2. verdenskrigseventyr, hvor du ikke slapper af i et eneste sekund.

Skulle jeg vælge idag tog jeg COD.

Det skal dog også nævnes at singleplayerdelen er meget længere i Far Cry, mens COD har langt mere at byde på online. Far Crys onlinedel er ok, men COD's er bedre!
tigerdyret
Niveau 4
 
Indlæg: 561

Brugeravatar

Indlægaf RSkaanning » man 12 jan 2009 00:22

Tror da det skal være COD 5 så. Er mere til onlinedelen. Og hvis det ikke er så godt i far cry 2. Så kan det kun blive COD 5 jeg skal købe, kan jeg høre på det hele.
RSkaanning
Niveau 4
 
Indlæg: 485


Indlægaf Player_2 » man 12 jan 2009 00:54

Selvom du vælger COD, skal du alligevel ikke se bort fra Far Cry 2, da der er rigtig mange timer i dette spil i Single Player delen
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar

Indlægaf RSkaanning » man 12 jan 2009 01:09

Kan da høre på det hele jeg skal købe begge spil! :)
RSkaanning
Niveau 4
 
Indlæg: 485


Indlægaf Player_2 » man 12 jan 2009 01:12

Ja, det ville ikke være en så tosset ide.. Så med mindre at pengene er lave for tiden, synes jeg at begge er værd at købe frem for det ene
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar

Indlægaf RSkaanning » man 12 jan 2009 01:16

Synes altid mine penge er lave. Men skal man have ps3 spil, så skal man sgu have ps3 spil :lol: :lol:
RSkaanning
Niveau 4
 
Indlæg: 485


Indlægaf Player_2 » man 12 jan 2009 01:46

Sådan skal det lyde :-)
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar

Indlægaf Kemas » man 12 jan 2009 04:19

Helt klart COD, Far Cry var et kæmpe flop for mig.
Kemas
Niveau 0
 
Indlæg: 14



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster