Forum

Fortnite

Generelt snak om Playstation og services.

Re: Fortnite

Indlægaf Vreki » tors 27 jul 2017 11:56

Øv jeg er fristet. Det ender nok som det plejer, især her i sommerferien hvor jeg har lidt fritid :roll:
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Fortnite

Indlægaf JFlindt » tors 27 jul 2017 13:01

Dropdat skrev:Collectors bogen. Så jeg har fået de 500 V-bucks man får ved level 6 og level 26, samt den garanteret guld lama der er ved level 16. Men for at komme videre i bogen skal man igen bruge blueprints eller XP, og efter level 26 er der ikke rigtig noget brugbart i bogen.


Collectors bogen?
Det lyder spændende... nogen der vil uddybe lidt mere om hvad det går ud på?
[Billede
JFlindt
Niveau 2
 
Indlæg: 124
By: Odense C


Re: Fortnite

Indlægaf Trekamp » tors 27 jul 2017 13:06

JFlindt skrev:
Dropdat skrev:Collectors bogen. Så jeg har fået de 500 V-bucks man får ved level 6 og level 26, samt den garanteret guld lama der er ved level 16. Men for at komme videre i bogen skal man igen bruge blueprints eller XP, og efter level 26 er der ikke rigtig noget brugbart i bogen.


Collectors bogen?
Det lyder spændende... nogen der vil uddybe lidt mere om hvad det går ud på?



Når man har købt den tilsvarende skill, åbnes der for en collectors book, hvor man kan slotte sine schematics, helte og survivors i. Man får præmier ved hvert level (deriblandt de 2x500 V-bucks), men til gengæld mister man sit kort. Slottede kort kan dog generhverves :)
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: Fortnite

Indlægaf JFlindt » tors 27 jul 2017 13:08

Trekamp skrev:Når man har købt den tilsvarende skill, åbnes der for en collectors book, hvor man kan slotte sine schematics, helte og survivors i. Man får præmier ved hvert level (deriblandt de 2x500 V-bucks), men til gengæld mister man sit kort. Slottede kort kan dog generhverves :)


Ach so... det glæder jeg mig til at prøve... og tak for hjælpen i går i den ene mission ;)
[Billede
JFlindt
Niveau 2
 
Indlæg: 124
By: Odense C


Re: Fortnite

Indlægaf Trekamp » tors 27 jul 2017 14:16

JFlindt skrev:
Trekamp skrev:Når man har købt den tilsvarende skill, åbnes der for en collectors book, hvor man kan slotte sine schematics, helte og survivors i. Man får præmier ved hvert level (deriblandt de 2x500 V-bucks), men til gengæld mister man sit kort. Slottede kort kan dog generhverves :)


Ach so... det glæder jeg mig til at prøve... og tak for hjælpen i går i den ene mission ;)



Haha, det var da i allerhøjeste grad så lidt :)

Håber der bliver tid til lidt mere engang.
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: Fortnite

Indlægaf JFlindt » tors 27 jul 2017 14:21

Trekamp skrev:Haha, det var da i allerhøjeste grad så lidt :)

Håber der bliver tid til lidt mere engang.


Kunne være meget sjovt... lige nu arbejder jeg en del og spiller derfor i kortere perioder og på underlige tidspunkter
men snart bliver der mere tid til gaming igen
[Billede
JFlindt
Niveau 2
 
Indlæg: 124
By: Odense C


Re: Fortnite

Indlægaf Vreki » tors 27 jul 2017 22:31

Jeg har besluttet mig for at give spillet en chance. Indtil videre tyder det dog på at jeg skal have læst lidt tutorials for at fatte helt hvad der foregår. :D
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Fortnite

Indlægaf Trekamp » fre 28 jul 2017 00:35

Vreki skrev:Jeg har besluttet mig for at give spillet en chance. Indtil videre tyder det dog på at jeg skal have læst lidt tutorials for at fatte helt hvad der foregår. :D


Velkommen ombord :) Der ligger nogle rigtig fine begyndervideoer på Youtube. Jeg kan lige vende tilbage senere med link.

Add mig endelig, hvis du er klar på lidt coop engang.
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: Fortnite

Indlægaf Trekamp » fre 28 jul 2017 07:41

To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: Fortnite

Indlægaf Vreki » fre 28 jul 2017 13:07

Tak, den guide gjorde det lidt mindre uklart. :D
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Fortnite

Indlægaf Vreki » fre 28 jul 2017 18:19

Lige her mens jeg sad og spillede så dukkede der en gratis Belivers Lllama op.
Det er et tak for at støtte spillet og indeholdte 14 lamaer, så der var en gigantisk bunke loot :D
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Fortnite

Indlægaf Trekamp » fre 28 jul 2017 19:17

Samme her! Desværre glitchede grafikken, så jeg kunne ikke se, hvad jeg valgte.. Det blev dog til en mythic lead!
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: Fortnite

Indlægaf Trekamp » fre 28 jul 2017 19:24

Udviklerne har selv lavet en tråd på Reddit, hvor de lytter til folks brok. Tænker gaven nok har været et plaster på såret.
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: Fortnite

Indlægaf mrlenniboy » søn 30 jul 2017 13:58

hvordan fungere det på ps4, altså med at bygge og vælge material, ser besværligt ud?
Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers


Re: Fortnite

Indlægaf Dropdat » søn 30 jul 2017 14:31

mrlenniboy skrev:hvordan fungere det på ps4, altså med at bygge og vælge material, ser besværligt ud?


Spiller med controller på PC og det går virkelig hurtigt og det er nemt. Kan bygge med samme hastighed som dem der bruger mus/keyboard. Udover hovedmenuen imellem missioner (som kan være noget svær at navigere rundt i, især skill trees), så føles det faktisk som om spillet er bygget op omkring brug af controller.
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster