Forum

Fortnite

Generelt snak om Playstation og services.

Re: Fortnite

Indlægaf Vreki » man 07 aug 2017 13:01

Dropdat skrev:
Sbergy skrev:Bare til jeres information, så er spillet gratis at hente nu. Jeg er i gang med at hente det. Ved selvfølgelig ikke om i andre har brugt penge på det..


Nej det er ikke gratis. Det står som gratis at hente, men så snart du starter det op, skal du købe en af de pakker der er til salg.

Free2play kommer først i 2018.


Men den er der mange der er røget i, så du skal ikke føle dig dum :lol:

Jeg har spillet det i ca en uges tid nu, og er omkring level21. Så det er vist tid til midvejsstatus.

Indtil det niveau hvor jeg er nu har man praktisk taget kunne klare sig uden at bygge noget, undtagen selvfølgeligt i storm shield missionerne. Men jeg prøvede for nyligt en mission hvor vi blev løbet over ende, og så genopbyggede forsvaret i en noget mere seriøs udgave. Den efterfølgende kamp var det bedste jeg har oplevet i spillet indtil nu :-D

Rent våbenmæssigt så er det stadigvæk mest rares jeg render rundt med. Desværre er det frygteligt dyrt at opgradere dem, og de bruger endda samme xp type som traps. Jeg har været nød til at skrotte eet epic våben for at kunne få exp retur til at opgradere et andet, det gjorde lidt ondt.
Det bekymrer mig også lidt at vist alle de epics jeg har kommer fra Founders Packs. Sådan nogle bliver jeg ikke ved med at få, så jeg frygter at der bliver meget langt mellem de gode våben efter det.

Der har kun været to missionerne hvor jeg har haft decideret dårlige oplevelser med andre spillere.
Den første var der en knold der begyndte at rive vores forsvar ned, jeg fandt aldrig ud af hvorfor.
Og den anden gang var der en der fik lokket resten af holdet til at bevogte hans siphon i en Encampment mission. Jeg er ikke sikker på at de kunne gennemskue konsekvensen, men jeg loggede bare ud da det blev klart at jeg var den eneste der jagtede encampments.
Hvis man ikke kender spillet så Siphon missionen en personlig quest hvor man bygger en pumpestation og skal forsvare den modt et antal angreb, mens encampement er en spiltype hvor man har en begrænset mængde tid til at opspore og nedkæmpe zombie-lejre. Det er altså temmeligt skidt hvis de første 10 minutter er røget på noget andet før man begynder, der er andre spiltyper hvor man ikke har en kort deadline hængende over hovedet, og derfor bedre har tid til at hjælpe med den slags.

Men ellers så plejer samarbejdet at fungere nogenlunde.

Det store spørgsmål er om spillet bliver ved med at være interessant, for der mangler en følelses af fremskridt.
Som det er nu så får jeg ikke rigtigt nye våben eller skills, og antallet af forskellige baner er også begrænset.
I Diablo har man variende monstre og en konstant strøm af loot, hvoraf mange har interessante effekter eller bonus til stats. I fældespillet Orcs Must Die låser man op for nye fældetyper hele tiden, så man føler sig underholdt.

Men på nuværende tidspunkt ved jeg ikke rigtigt hvad jeg har at se frem til i FortNite? Det er stadigt sjovt at spille, men jeg begynder at savne noget loot man kan bruge, og ikke bare resourcer eller halvgode våben som der kun er 10% durability tilbage i.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Fortnite

Indlægaf Dropdat » man 07 aug 2017 15:39

Der kommer et bestemt type chest senere (mener det er omkring Power level 28 missions) hvor der dropper Epic og Legendary våben med fuld durability).

Du er også ved at nå det punkt hvor missionerne begynder at give godt Hero, survivor og schematics XP, jeg føler hvortfald ikke jeg har det store problem med at få XP.

Men ellers så er jeg enig med at der ikke er meget følelse a fremskridt. Alt går meget langsomt i skill trees, især pga. det system de har hvor man storset intet XP får hvis man ikke spiller missioner der er højere level end man er.
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens


Re: Fortnite

Indlægaf Sbergy » tirs 08 aug 2017 08:05

Troede dog lige at man kunne hente det gratis haha. Hvordan er spillet? Bare mere om jeg skulle lægge nogle penge i det
Sbergy
Niveau 2
 
Indlæg: 123
By: København


Re: Fortnite

Indlægaf Sbergy » tirs 08 aug 2017 09:05

Synes godt nok at 300 kr er meget...
Sbergy
Niveau 2
 
Indlæg: 123
By: København


Re: Fortnite

Indlægaf Vreki » tirs 08 aug 2017 09:15

Sbergy skrev:Troede dog lige at man kunne hente det gratis haha. Hvordan er spillet? Bare mere om jeg skulle lægge nogle penge i det


Jeg vil mene at man godt kan få værdi for sine 300 kroner, men man skal ikke forvente at spillet har ubegrænset levetid.
Der er også lige den detalje at indtil i dag har man fået en stak loot som bonus når man startede, det er det slut med nu.
Muligvis virker det stadigt indtil det er morgen amerikansk tid, men man skal nok skynde sig at logge på og indløse dem.

Believer Llamas are galloping home soon
08-04-2017, 04:31 PM
As we mentioned in our latest video "Early Access: What's Next?" we will be turning off the Fortnite Believer Llama next Tuesday morning. Please make sure you log in before next Tuesday to claim your free llamas if you haven't already!


https://www.epicgames.com/fortnite/foru ... -home-soon
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Fortnite

Indlægaf JFlindt » tirs 29 aug 2017 15:26

Så... 3 ugers ferie uden Fortnite og først tid til at spille det igen i næste uge...

Sket noget spændende i spillet mens jeg har været væk?
[Billede
JFlindt
Niveau 2
 
Indlæg: 124
By: Odense C


Re: Fortnite

Indlægaf Vreki » tirs 29 aug 2017 15:42

JFlindt skrev:Så... 3 ugers ferie uden Fortnite og først tid til at spille det igen i næste uge...

Sket noget spændende i spillet mens jeg har været væk?


Nogen balance patch, mest småting. Der var dog eet patch der tvang dem til at resette alle Storm Shield baser, så hvis du ikke har været på siden da skal du ikke blive overasket over at din base er væk.
Materialerne er dog i storage.

Men de havde planlagt et stort patch til idag med nye gamemodes, våben osv.. Og samtidig forsvinder Founders Llamas for at blive erstattet af nogen der matcher det nye Event.
Det er dog blevet forsinket da de opdagede nogle fatale fejl.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Fortnite

Indlægaf JFlindt » ons 30 aug 2017 14:30

Vreki skrev:så hvis du ikke har været på siden da skal du ikke blive overasket over at din base er væk.
Materialerne er dog i storage.


Så forventer jeg lidt min base er væk... men den var også crappy, så det gør ikke så meget :D
[Billede
JFlindt
Niveau 2
 
Indlæg: 124
By: Odense C


Re: Fortnite

Indlægaf Vreki » ons 30 aug 2017 14:42

JFlindt skrev:
Vreki skrev:så hvis du ikke har været på siden da skal du ikke blive overasket over at din base er væk.
Materialerne er dog i storage.


Så forventer jeg lidt min base er væk... men den var også crappy, så det gør ikke så meget :D


Den nye update er live nu, patch notes kan ses bl.a. på Reddit.
https://www.reddit.com/r/FORTnITE/comme ... _ow_ow_ow/

Der er lidt delte mening om det nye survival game mode. 14-day version skulle vist kræve 4 timers uafbrudt gameplay. :shock:
Jeg har kun lige prøvet 3-day versionen. Det var sjovt nok, men jeg kunne godt forestille mig at det kan blive lidt ensformigt.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Fortnite

Indlægaf Trekamp » søn 03 sep 2017 00:53

Er det kun for mit vedkommende, at spillet er blevet vanvittigt laggy efter storm-updaten?
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: Fortnite

Indlægaf Vreki » søn 03 sep 2017 15:41

Trekamp skrev:Er det kun for mit vedkommende, at spillet er blevet vanvittigt laggy efter storm-updaten?


Der var en del der brokkede sig over det på Reddit.
Men senere påstod folk så at det var bedre en nogensinde før.

Jeg syntes ikke at det er fremragende lige nu, men i forvejen er mine fingre ikke super smidige så det der med millimeter præcision har jeg aldrig haft
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Fortnite

Indlægaf Trekamp » søn 03 sep 2017 16:50

Vreki skrev:
Trekamp skrev:Er det kun for mit vedkommende, at spillet er blevet vanvittigt laggy efter storm-updaten?


Der var en del der brokkede sig over det på Reddit.
Men senere påstod folk så at det var bedre en nogensinde før.

Jeg syntes ikke at det er fremragende lige nu, men i forvejen er mine fingre ikke super smidige så det der med millimeter præcision har jeg aldrig haft



Det er ikke i småtingsafdelingen, jeg mener. I går, og flere gange før, bliver jeg smidt af og kan ikke genforbinde.
I dag har det sjovt nok været fejlfrit ..
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: Fortnite

Indlægaf Vreki » søn 03 sep 2017 19:54

Trekamp skrev:
Vreki skrev:
Det er ikke i småtingsafdelingen, jeg mener. I går, og flere gange før, bliver jeg smidt af og kan ikke genforbinde.
I dag har det sjovt nok været fejlfrit ..


Nåh, jeg troede du mente inputlag.

Det er efterhånden ved at være et stykke tid siden jeg selv er blevet smidt af, men jeg oplever jævnligt at andre ryger af og logger på igen.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Fortnite

Indlægaf wMikkel » man 18 sep 2017 21:39

Spiller folk stadig spillet eller er det gået dødt?
Tænker mest på base game.

Og hvad med battle royale? :)
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: Fortnite

Indlægaf Vreki » man 18 sep 2017 23:10

wMikkel skrev:Spiller folk stadig spillet eller er det gået dødt?
Tænker mest på base game.

Og hvad med battle royale? :)


Jeg spiller det stadigvæk.
Det er ikke alle missioner man kan finde folk til, men hvis man tager en af dem der har en aktiv storm bonus plejer det at kunne lade sig gøre.

Battle Royale har jeg ikke prøvet, det interessere mig ikke.
Men jeg er lidt bekymret over at de tilsyneladende ikke har nogen klar vision for spillets identitet.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster