Forum

Fortnite

Generelt snak om Playstation og services.

Re: Fortnite

Indlægaf mrlenniboy » søn 30 jul 2017 14:36

okay, overvejer at købe disk version af spillet, syntes sku det ser sjovt ud, men er det til at spille solo eller det umuligt
Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers


Re: Fortnite

Indlægaf Dropdat » søn 30 jul 2017 14:47

mrlenniboy skrev:okay, overvejer at købe disk version af spillet, syntes sku det ser sjovt ud, men er det til at spille solo eller det umuligt


Der er 4 områder i spillet der alle bliver sværere og sværere. Det første områder er nemt, og der havde jeg ingen problemer med at klarer solo. Det samme med område 2, men der begynder at komme nogle missioner hvor det vil blive meget nemmere at klarer med flere spillere. Men der er en god matchmaking, dog ingen in game voice, men de gange jeg har spillet med randoms, har vi klaret det helt fint med chatten.

Du har 3 defenders du kan tage med ind i missionerne hvis du spiller solo. Disse kan placeres, gives våben og skud, og så hjælper de så med at beskytte. De kan godt være lidt dumme, med ikke at flytte sig ud af AOE, men de misser aldrig et skud, og er en kæmpe hjælp.

Du har en overordnet level, som er et samlet nr. af en masse forskellige ting. Det level giver en hjælp til hvilke missioner du kan klarer uden det bliver vildt svært.
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens


Re: Fortnite

Indlægaf mrlenniboy » søn 30 jul 2017 14:54

ja ok, det lyder spændende
Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers


Re: Fortnite

Indlægaf Vreki » søn 30 jul 2017 15:51

mrlenniboy skrev:okay, overvejer at købe disk version af spillet, syntes sku det ser sjovt ud, men er det til at spille solo eller det umuligt

Kan man få en diskversion?

Hvis det er af hensyn til gensalgsværdien, så tror jeg ikke du skal regne med at kunne få noget for det.
Alt af værdi er tilknyttet din konto.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Fortnite

Indlægaf mrlenniboy » søn 30 jul 2017 15:53

ja det kan man, næ jeg ved det godt jeg er bare en af de tosser der køber fysisk kopier af alt :P
Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers


Re: Fortnite

Indlægaf Trekamp » søn 30 jul 2017 18:01

Der er in-game voice. Jeg har flere gange været nødt til at mute de typiske mongoler med mic skruet op på 200, spillyd fra TV og skrigende børn/koner i baggrunden..
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: Fortnite

Indlægaf Vreki » man 31 jul 2017 01:42

Trekamp skrev:Der er in-game voice. Jeg har flere gange været nødt til at mute de typiske mongoler med mic skruet op på 200, spillyd fra TV og skrigende børn/koner i baggrunden..


Den slags skylde typisk at folk har et PS kamera tilsluttet.
I deres uendelige visdom har Sony besluttet at mikrofonen som standard er aktiveret, så der er mange der broadcaster uden at vide det.

Men det fungere fint med et tastatur tilsluttet. Enter åbner chatten, Esc lukker den

Apropos chatten, er det bare mig eller er den globale chat fyldt med halvhjerner?
Jeg troede "Are U Gay?" var en kliche, men både den og andre småtbegavede grynt dukkede op.

Jeg havde også en enkelt runde hvor en tumbe og hans fætter smadrede alle fælderne, jeg fandt aldrig ud af hvad det gik ud på. Spillet mangler i den grad en funktion hvor man kan anmelde en spiller lige så nemt som man kan mute dem.
Ja de fleste andre spillere er såmænd flinke nok, eller i hvert fald ikke aktivt fjendtlige :)
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Fortnite

Indlægaf JFlindt » man 31 jul 2017 11:09

Trekamp skrev:Der er in-game voice. Jeg har flere gange været nødt til at mute de typiske mongoler med mic skruet op på 200, spillyd fra TV og skrigende børn/koner i baggrunden..


Dagens dumme spørgsmål - hvor muter man henne?

Fandt en indstilling til chat volume... skruede den ned til 0.00 men det hjalp ikke en skid...
Er træt af de 12-årige (ofte franske) mongol-børn, der bare råber hele tiden (på fransk) eller dem det bare puster i deres mikrofon!
[Billede
JFlindt
Niveau 2
 
Indlæg: 124
By: Odense C


Re: Fortnite

Indlægaf Trekamp » man 31 jul 2017 11:18

JFlindt skrev:
Trekamp skrev:Der er in-game voice. Jeg har flere gange været nødt til at mute de typiske mongoler med mic skruet op på 200, spillyd fra TV og skrigende børn/koner i baggrunden..


Dagens dumme spørgsmål - hvor muter man henne?

Fandt en indstilling til chat volume... skruede den ned til 0.00 men det hjalp ikke en skid...
Er træt af de 12-årige (ofte franske) mongol-børn, der bare råber hele tiden (på fransk) eller dem det bare puster i deres mikrofon!



Tryk options-knappen og flyt over deres banner, der muter man på x

:)
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: Fortnite

Indlægaf JFlindt » man 31 jul 2017 11:50

Trekamp skrev:Tryk options-knappen og flyt over deres banner, der muter man på x
:)


Spanks :)
[Billede
JFlindt
Niveau 2
 
Indlæg: 124
By: Odense C


Re: Fortnite

Indlægaf Vreki » man 31 jul 2017 19:49

Hovsa, jeg vil gerne sige undskyld til alle som jeg ignorer i ingame chatten, både nu og i fremtiden. :D
Det er ikke bevidst, den er bare så diskret der nede i hjørnet så det kan gå længe før jeg opdager at der er blevet skrevet noget.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Fortnite

Indlægaf Trekamp » man 31 jul 2017 21:39

Jeg er dødeligt fornærmet! :)

Jeg fandt i øvrigt lige et tip: man kan invitere direkte fra chatten, hvis man trykker trekant, når chatten er oppe.

Edit: det virker åbenbart ikke helt endnu..
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: Fortnite

Indlægaf mrlenniboy » lør 05 aug 2017 19:01

Så er jeg ligeså stille kommet igang. Hvis nogen lyster kan i bare add mrlenniboy
Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers


Re: Fortnite

Indlægaf Sbergy » man 07 aug 2017 11:28

Bare til jeres information, så er spillet gratis at hente nu. Jeg er i gang med at hente det. Ved selvfølgelig ikke om i andre har brugt penge på det..
Sbergy
Niveau 2
 
Indlæg: 123
By: København


Re: Fortnite

Indlægaf Dropdat » man 07 aug 2017 11:54

Sbergy skrev:Bare til jeres information, så er spillet gratis at hente nu. Jeg er i gang med at hente det. Ved selvfølgelig ikke om i andre har brugt penge på det..


Nej det er ikke gratis. Det står som gratis at hente, men så snart du starter det op, skal du købe en af de pakker der er til salg.

Free2play kommer først i 2018.
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster

cron