Forum

Friske på en gang snak?

Generelt snak om Playstation og services.

Friske på en gang snak?

Indlægaf SpookyPanda76 » man 18 sep 2017 13:14

Nogen der er friske på en gang snak om alt mellem himmel og jord og vinde muligheden for at lære at kende nye gamere? :-D

Da jeg ikke lige pt har nogen multiplayer spil, jeg kan hitte ud af, så kan man jo godt starte med lidt snak. Det skal nok blive hyggeligt og inden man har set sig om, så er det gået et par timer :-D

Mit psn-id er: SpookyPanda76
Sted: PS4
Spil: GTA 5 online

Jeg starter et party op kl 1930, for så har man også tid til at godkende venne anmodninger som der måtte komme, og invitere til party'et :-D
Senest rettet af SpookyPanda76 man 18 sep 2017 18:42, rettet i alt 1 gang.
SpookyPanda76
Niveau 0
 
Indlæg: 7


Re: Friske på en gang snak?

Indlægaf Krede1972 » man 18 sep 2017 16:11

Lav en aftale med Hyggen76...
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad

+1

Re: Friske på en gang snak?

Indlægaf Dummiz » man 18 sep 2017 16:37

Hyggen så må du ud og skaffe dig et multiplayer spil :) det er jo lidt dødt bare sidde og snakke i chatten hvis ikke man spiller noget samtidigt :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Friske på en gang snak?

Indlægaf SpookyPanda76 » man 18 sep 2017 17:44

Dummiz skrev:Hyggen så må du ud og skaffe dig et multiplayer spil :) det er jo lidt dødt bare sidde og snakke i chatten hvis ikke man spiller noget samtidigt :)


Jeg mente da bare man kunne spille hver sit spil, og stadig være i party, men det kan man måske ikke?
SpookyPanda76
Niveau 0
 
Indlæg: 7


Re: Friske på en gang snak?

Indlægaf Volpi » man 18 sep 2017 18:39

Jo det skulle da være muligt at være importtal og spille forskellige spil.
Men hvor mange der skulle gide det er så et godt spørgsmål;)

Jeg selv spiller lige præcis ps4 for det modsatte. Elsker at være mig selv i den stund og partyer kun hvis det er squad i eks bf1.
Men pøj pøj med søgningen:)
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294

+1

Re: Friske på en gang snak?

Indlægaf SpookyPanda76 » man 18 sep 2017 18:43

Jeg ved at oprette mig i online delen i gta 5, så kan vi jo spille og snakke, hvis der er noget der har lyst.
SpookyPanda76
Niveau 0
 
Indlæg: 7


Re: Friske på en gang snak?

Indlægaf Maethiel » tirs 19 sep 2017 14:51

Hyggen, lever han endnu :D fuck det er vildt.

Jeg elsker at han kommer tilbage, gang på gang, med nye navne, nye kanaler, og hver gang er det med den der "heeej, jeg vil gerne lære folk at kende"-attitude.

Der går som regel ikke længe før den står på "Shitheads allesammen, som ikke gider mig, bare fordi jeg sviner alt og alle til" :D

I øvrigt er jeg ret vild med den her video, det skal Hyggen alligevel have, det er komik på højt plan :

https://www.youtube.com/watch?v=rC8roFb3tGw&t=36s
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar

Re: Friske på en gang snak?

Indlægaf Maethiel » tirs 19 sep 2017 14:53

Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar

Re: Friske på en gang snak?

Indlægaf Volpi » tirs 19 sep 2017 23:14

Haha ja der er faktisk en hel del ligheder:).

Husker da godt hyggen af navn faktisk.

Altså nu er jeg en gammel efterhånden der nok også har mistet overblikket over internettets muligheder, men er der folk der overhovedet gør sådan?
Altså vælger at snakke sammen over nettet om alt muligt, mens der evt tegnes og forklares med links og video?

Hm ja så er min tid sgu nok for sparsom eller ihvertfald så prioritere jeg nok at forlade mit hus og snakke face to face. Altså ikke med den næste tilfældige i køen i Brugsen, men med nogle jeg kender på et større grundlag en som dette her repræsentere?

Jeg kunne måske forstå det hvis det var en temabestemt snak der ønskes, men det er jo bare dialog? Eller det er nok meget sagt, hvis det er i den form youtube videoen viser. Der vil man vel hellere bare have nogen at tale TIL?
Forstår det ikke:)
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Friske på en gang snak?

Indlægaf Maethiel » tirs 19 sep 2017 23:35

Volpi skrev:Haha ja der er faktisk en hel del ligheder:).

Husker da godt hyggen af navn faktisk.

Altså nu er jeg en gammel efterhånden der nok også har mistet overblikket over internettets muligheder, men er der folk der overhovedet gør sådan?
Altså vælger at snakke sammen over nettet om alt muligt, mens der evt tegnes og forklares med links og video?

Hm ja så er min tid sgu nok for sparsom eller ihvertfald så prioritere jeg nok at forlade mit hus og snakke face to face. Altså ikke med den næste tilfældige i køen i Brugsen, men med nogle jeg kender på et større grundlag en som dette her repræsentere?

Jeg kunne måske forstå det hvis det var en temabestemt snak der ønskes, men det er jo bare dialog? Eller det er nok meget sagt, hvis det er i den form youtube videoen viser. Der vil man vel hellere bare have nogen at tale TIL?
Forstår det ikke:)


Hyggen er (så vidt jeg har forstået), meget socialt "udfordret".

Det er nok derfor han søger kontakt på denne lidt uortodokse måde.
Der er nogle videoer hvor han nævner psykopati, social fobi, angst, osv. "At han ikke er helt normal", og i den dur.

Det er også tydeligt at se og mærke (på hans videoer) at han er yderst akavet og ikke kender de normale "regler" for at være sammen med andre. Han kan f.eks gå fra i en video at søge kontakt, ville skabe et community (som regel i forbindelse med en ny kanal han har åbnet, og dem har der været rigelig af), til i næste video (eller på næste kanal), at kalde alle hans viewers for shitheads og idioter, dumme børn, osv.... Manden er rablende personlighedsforstyrret.

Det hele blev kun værre da han begyndte at drikke på hans kanal og lavede hans stue om til een stor seng, hvor han lå foran skærmen og streamede det ene vanvittige rant efter det andet (mens han stenede Euro truck). Det blev f.eks til videoer som hjemmeværnets kommandosoldat nummer 1. Der var også noget med at han var verdensmester i mekanik, og at han egenhændigt kunne skille en bil ad i atomer og samle den med bind for øjnene :D Ret godt gået af en person på passiv forsørgelse, med flere diagnoser.
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar

Re: Friske på en gang snak?

Indlægaf Volpi » tirs 19 sep 2017 23:42

Nå jamen det er også helt ok:) - men så gætter jeg på chancen for at møde artsfæller alligevel må relativt lille.
Men tænker da der må være forums for netop det?
Tænker ihvertfald ikke et PlayStation forum er oplagt. Jeg syntes ihvertfald al mulig smalltalk er forfærdeligt imens man koncentrersig on et spil;)
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster