Forum

Fortnite Battle Royale

Generelt snak om Playstation og services.

Fortnite Battle Royale

Indlægaf wMikkel » ons 20 sep 2017 17:00

Hey Fortnite community,

We have exciting news: on September 26, Fortnite Battle Royale will be free for everyone on PC, PlayStation 4, Xbox One and Mac!




https://www.epicgames.com/fortnite/en-U ... -goes-free

Ja! Fortnite Battle Royale, som er en nyligt tilføjet gamemode til Early Access spillet 'Fortnite', bliver gratis for alle at hente ned, d. 26 september!

Battle Royale minder meget om det populære Player's Unknown Battleground.

Det kræver hverken, at man har købt early access til Fortnite eller andet, man henter det bare helt gratis d. 26 september fra PlayStation Store.
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: Fortnite Battle Royale

Indlægaf Erroneus » ons 20 sep 2017 17:05

Hmm så det kan spilles uden man har Fortnite? Det er cool nok, kunne være man sq prøve det af så :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10983
By: Nyborg


Re: Fortnite Battle Royale

Indlægaf wMikkel » ons 20 sep 2017 17:27

Lige præcis! Tror umiddelbart det er det eneste spil i den genre til konsol, indtil PUBG udkommer :)
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: Fortnite Battle Royale

Indlægaf Vreki » tors 21 sep 2017 08:51

Nå, så er det vist blevet helt klart at PvE delen er en dødssejler :(

Jeg har såmænd også fået mange timers underholdning ud af det så jeg fortryder ikke købet, men det er ærgerligt at se det blive skubbet i baggrunden til fordel for noget helt andet.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Fortnite Battle Royale

Indlægaf wMikkel » tors 28 sep 2017 07:29

Spillet (eller i hvert fald Battle Royale game mode) kan nu hentes gratis ned af alle ! :)
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: Fortnite Battle Royale

Indlægaf Sbergy » søn 08 okt 2017 10:02

Jeg er godt i gang med at spille det!
Sbergy
Niveau 2
 
Indlæg: 123
By: København


Re: Fortnite Battle Royale

Indlægaf Racermus » søn 08 okt 2017 12:34

Jeg er os i fuld gang! Syntes det er super godt, og endnu bedre med et team der samarbejder. Så Add gerne!

Add: Rashidovic
Billede
Racermus
Niveau 4
 
Indlæg: 318
By: Rødovre


Re: Fortnite Battle Royale

Indlægaf Sbergy » tirs 17 okt 2017 13:15

Lige pt. Har jeg 4 sejr i squad!
Sbergy
Niveau 2
 
Indlæg: 123
By: København


Re: Fortnite Battle Royale

Indlægaf Racermus » ons 18 okt 2017 08:46

Sbergy skrev:Lige pt. Har jeg 4 sejr i squad!


Jeg har pt. 5 sejre i squad. (har dog selv kun set/spillet 3 af dem til ende)

Jeg mangler dog stadig at få en sejr i duo og solo. Har været ufattelig tæt på flere gange, hvor jeg er endt på 2. og 3. pladsen.

Jeg syntes der er langt mellem man får en partner i duo, som griber det seriøst an.

Men adder dig lige, så kan vi prøve at vinde en duo ;)
Billede
Racermus
Niveau 4
 
Indlæg: 318
By: Rødovre


Re: Fortnite Battle Royale

Indlægaf dMITIj » tors 18 jan 2018 19:32

Hep hey.

Mine drenge er gået i gang med dette spil (gratis version) men hvad er det lige jeg får ud af at købe spillet (det koster 149kr på tilbud i ps-store) nu hvor det er gratis at spille?

Hvad med Season pass, det koster 74kr men skal det så fornyes hver 3. Måned eller hvordan forgår det?
Setup:

Scuff Impact, BenQ Zowie XL2546, PS4 Pro, TB Elite Pro, AKRacing stol.
dMITIj
Niveau 4
 
Indlæg: 319
By: Kliplev


Re: Fortnite Battle Royale

Indlægaf Erroneus » tors 18 jan 2018 21:35

dMITIj skrev:Hep hey.

Mine drenge er gået i gang med dette spil (gratis version) men hvad er det lige jeg får ud af at købe spillet (det koster 149kr på tilbud i ps-store) nu hvor det er gratis at spille?

Hvad med Season pass, det koster 74kr men skal det så fornyes hver 3. Måned eller hvordan forgår det?

Det købte del af spillet er ikke Battle Royale delen. Det er PvE (Player vs Enemies), hvor man op til 4 spillere skal bygge fort og forsvare det imod horder af zombie lignende fjender.

Bemærk at Save the World, som den del af spillet hedder er pt. i early access og derfor koster det penge. Når det går ud af "beta" senere på året, så bliver det gratis, ligesom Battle Royale delen er nu.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10983
By: Nyborg


Re: Fortnite Battle Royale

Indlægaf dMITIj » tors 18 jan 2018 22:03

Hmm altså pvp er hvad de spiller i fortnite men problemet er at alt hvad de finder/samler har de ikke adgang til, det ser ud Til at man så skal købe Season pass for at åbne op for de ting , men det koster jo 74kr for Season 2 som er fra 14 december 2017 til 20 feb. I 2018. Kan man ved at købe spillet til de 149kr få adgang til tingene eller er det kun via Season pass?
Setup:

Scuff Impact, BenQ Zowie XL2546, PS4 Pro, TB Elite Pro, AKRacing stol.
dMITIj
Niveau 4
 
Indlæg: 319
By: Kliplev


Re: Fortnite Battle Royale

Indlægaf Erroneus » tors 18 jan 2018 23:52

Fortnite er delt op i 2 spil.
Battle Royale hvor man spiller PVP
Save the World hvor man spiller PVE.

Når du starter spillet op, så bliver man spurgt om man vil spille Battle Royale eller Save the World.

De ting man kan få til Battle Royale er kun kosmetisk.
Se den her video:


Så pas på med hvad du køber.
Fortnite - Standard Founder’s Pack som er på PSN pt. til 149 kr. er IKKE til Battle Royale, det er til at låse PVE delen op.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10983
By: Nyborg


Re: Fortnite Battle Royale

Indlægaf Zieglers » tirs 23 jan 2018 12:56

Erroneus skrev:
dMITIj skrev:Hep hey.

Mine drenge er gået i gang med dette spil (gratis version) men hvad er det lige jeg får ud af at købe spillet (det koster 149kr på tilbud i ps-store) nu hvor det er gratis at spille?

Hvad med Season pass, det koster 74kr men skal det så fornyes hver 3. Måned eller hvordan forgår det?

Det købte del af spillet er ikke Battle Royale delen. Det er PvE (Player vs Enemies), hvor man op til 4 spillere skal bygge fort og forsvare det imod horder af zombie lignende fjender.

Bemærk at Save the World, som den del af spillet hedder er pt. i early access og derfor koster det penge. Når det går ud af "beta" senere på året, så bliver det gratis, ligesom Battle Royale delen er nu.


PvE = player vs environment.
Zieglers
Niveau 1
 
Indlæg: 80


Re: Fortnite Battle Royale

Indlægaf Erroneus » tors 15 feb 2018 18:12

Fortnite Battle Royale: PlayStation®Plus Celebration Pack

https://store.playstation.com/en-dk/pro ... 0000000000
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10983
By: Nyborg

+1

Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster

cron