Forum

Kan jeg tilgå mit DL fra anden ps4

Generelt snak om Playstation og services.

Kan jeg tilgå mit DL fra anden ps4

Indlægaf Volpi » fre 29 sep 2017 07:49

Jeg har købt Fifa Icon Edition på min ps4 hjemme. På arbejdet har vi også en PS4 som jeg er eneste bruger af.

Kan jeg logge på med mit psn her og downloade FIfa 18 her også?
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Kan jeg tilgå mit DL fra anden ps4

Indlægaf Vreki » fre 29 sep 2017 08:34

Volpi skrev:Jeg har købt Fifa Icon Edition på min ps4 hjemme. På arbejdet har vi også en PS4 som jeg er eneste bruger af.

Kan jeg logge på med mit psn her og downloade FIfa 18 her også?


Det kan jeg ikke se skulle være et problem.
Jeg kan downloade mine spil på begge mine PS4, selv om det i sagens natur kun er den ene der er sat som min primære konsol.

Vær lige opmærksom på at automatisk upload af savegames kun virker på den konsol du har som primær, men du kan stadigt up- og downloade dem manuelt på den anden.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307

+1

Re: Kan jeg tilgå mit DL fra anden ps4

Indlægaf Volpi » lør 30 sep 2017 07:52

Nå jeg er igang med at dl fifa 18 på arbejds ps4’eren.

Vedr savegames, skal det forståes sådan at jeg eks på den skundære ps4 skal manuelt gemme min proces i eks fut
Og så herefter gå ud og uploade det til skyen, for at min proces også sker på min hjemme ps4? Eller skal det dl til en USB disk og så hentes ind på min primær igen?
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Kan jeg tilgå mit DL fra anden ps4

Indlægaf Vreki » lør 30 sep 2017 09:35

Volpi skrev:Nå jeg er igang med at dl fifa 18 på arbejds ps4’eren.

Vedr savegames, skal det forståes sådan at jeg eks på den skundære ps4 skal manuelt gemme min proces i eks fut
Og så herefter gå ud og uploade det til skyen, for at min proces også sker på min hjemme ps4? Eller skal det dl til en USB disk og så hentes ind på min primær igen?


De gange jeg har haft behovet har jeg up- og downloaded savegames til skyen.
Der er dog spil hvor saves ligger på deres servere, som f.eks. Fortnite. Der behøver man ikke flytte rundt på savegames.

Jeg vil tro at du kan downloade dit fifa save fra skyen når du er færdig med at installere, og så uploade det når du er færdig med at spille.
Om det bliver automatisk downloaded på din primære har jeg ikke helt styr på.

Men du kan selvfølgeligt også bruge en USB nøgle.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Kan jeg tilgå mit DL fra anden ps4

Indlægaf Volpi » lør 30 sep 2017 10:22

Logisk tænker jeg at jeg burde kunne manuelt uploade og ligeledes downloade manuelt. Men det må komme an på en prøve:)
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 16 gæster