Forum

Navngive dualshock

Generelt snak om Playstation og services.

Navngive dualshock

Indlægaf Bentehdk » fre 17 nov 2017 10:10

Halløjsa herinde :)
Vil høre om det ikke er muligt at navngive de forskellige dualshock man har ? Og evt hvordan ;)
Bentehdk
Niveau 0
 
Indlæg: 2


Re: Navngive dualshock

Indlægaf Vreki » fre 17 nov 2017 10:49

Det har jeg aldrig hørt om, men jeg er lidt nysgerrig mht hvad det er du vil opnå?
Lige så snart du logger på med en dualshock så er den jo bundet op på kontoen, så der er vel ikke meget tvivl om hvilken DS der gør hvad?
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Navngive dualshock

Indlægaf nzane » fre 17 nov 2017 11:00

Tror det der menes er muligheden for at en specifik controller kan sættes op til at logge på med en bestemt konto - funktionen findes på Xbox One, men er ret sikker på noget lignende ikke gælder for PS4.
Det er meget praktisk i tilfælde af der er flere gamere (og mange controllere) i husstanden på samme maskine ;)
nzane
Niveau 0
 
Indlæg: 13


Re: Navngive dualshock

Indlægaf Vreki » fre 17 nov 2017 11:09

nzane skrev:Tror det der menes er muligheden for at en specifik controller kan sættes op til at ligge på med en bestemt konto - funktionen findes på Xbox One, men er ret sikker på noget lignende ikke gælder for PS4.
Det er meget praktisk i tilfælde af der er flere gamere i husstanden på samme maskine ;)


Nå ok?
Jeg må indrømme at jeg ikke helt ser behovet. Vi er netop flere gamere på den samme maskine, men vi tager da bare den controller vi ønsker at bruge og logger på.

Men det er selvfølgelig smag og behag, jeg er ikke bekendt med en tilsvarende funktion på PS4.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307

+1

Re: Navngive dualshock

Indlægaf Bentehdk » fre 17 nov 2017 11:26

nzane skrev:Tror det der menes er muligheden for at en specifik controller kan sættes op til at logge på med en bestemt konto - funktionen findes på Xbox One, men er ret sikker på noget lignende ikke gælder for PS4.
Det er meget praktisk i tilfælde af der er flere gamere (og mange controllere) i husstanden på samme maskine ;)


Det er nemlig derfor :)
Ja ved at man kan på Xbox, så tænkte man måske kunne på PS også.
Selv om jeg har prøvet alt ;)
Tak for svaret alligevel
Bentehdk
Niveau 0
 
Indlæg: 2



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron