Forum

Søndagsdebat: Er PlayStation Plus tilfredsstillende?

Generelt snak om Playstation og services.

Er du tilfreds med indholdet af PlayStation Plus?

Jeg er tilfreds med indholdet.
10
24%
Jeg er ikke tilfreds med indholdet.
21
51%
For mig er indholdet sekundært. Jeg har primært tjenesten pga. muligheden for at spille online.
10
24%
 
Afgivne stemmer : 41

Re: Søndagsdebat: Er PlayStation Plus tilfredsstillende?

Indlægaf Erroneus » man 27 nov 2017 11:49

Det er dog tydeligt at PSN er meget MEGET bedre end PS3 dagene. Så noget har de penge gået til.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10983
By: Nyborg


Re: Søndagsdebat: Er PlayStation Plus tilfredsstillende?

Indlægaf HEADSTAR » man 27 nov 2017 12:25

Jeg håbede at det nye StarWars ville være det som gjore at jeg ville abonnemere på Psn men sådan gik det ikke. Det som Sony levere igennem Psn siger bare ikke mig så jeg ville slette stort set alt der kom den vej fra. Hvis man er lidt selektiv med sine spil kan jeg ikke se hvad det skal bruges til. Ja det bliver så en dyr omgang at spille online men men mon ikke der dukker et andet og bedre online spil op.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2590


Re: Søndagsdebat: Er PlayStation Plus tilfredsstillende?

Indlægaf Vreki » man 27 nov 2017 12:36

HEADSTAR skrev:Jeg håbede at det nye StarWars ville være det som gjore at jeg ville abonnemere på Psn men sådan gik det ikke. Det som Sony levere igennem Psn siger bare ikke mig så jeg ville slette stort set alt der kom den vej fra. Hvis man er lidt selektiv med sine spil kan jeg ikke se hvad det skal bruges til. Ja det bliver så en dyr omgang at spille online men men mon ikke der dukker et andet og bedre online spil op.


Man skal heller ikke glemme at der efterhånden er en bunke udmærkede F2P spil som ikke kræver PS+ for at spille online.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307

+1

Re: Søndagsdebat: Er PlayStation Plus tilfredsstillende?

Indlægaf Slimjay DK » man 27 nov 2017 12:37

Jeg er tilfreds .. får jo både til Vita, PS3 og PS4 .. jeg er dog ikke tilfreds, når et spil der lige har været på tilbud kort tid efter er gratis med plus. Jeg nægter at tro på de sidder måned efter måned og vælger spillene ud .. Det er planlagt allerede nu hvad der kommer de næste mange måneder.
Billede
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS
DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2453

+1

Re: Søndagsdebat: Er PlayStation Plus tilfredsstillende?

Indlægaf wMikkel » man 27 nov 2017 13:08

Muppetmilker skrev:Som en service hvor man får gratis spil og diverse rabatter, er ps+ en meget god idè, som jeg har været glad for at betale for.


Du skal bare være opmærksom på 2 ting.

1. Du får ikke spillene, du lejer dem. Så snart du ikke har PS+, kan de ikke bruges.
2. De er ikke gratis, da du betaler nogle penge for et kunne "få" dem.
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: Søndagsdebat: Er PlayStation Plus tilfredsstillende?

Indlægaf HEADSTAR » man 27 nov 2017 13:33

Vreki skrev:
HEADSTAR skrev:Jeg håbede at det nye StarWars ville være det som gjore at jeg ville abonnemere på Psn men sådan gik det ikke. Det som Sony levere igennem Psn siger bare ikke mig så jeg ville slette stort set alt der kom den vej fra. Hvis man er lidt selektiv med sine spil kan jeg ikke se hvad det skal bruges til. Ja det bliver så en dyr omgang at spille online men men mon ikke der dukker et andet og bedre online spil op.


Man skal heller ikke glemme at der efterhånden er en bunke udmærkede F2P spil som ikke kræver PS+ for at spille online.


Præcis, det er derfor at jeg har Ps4eren. Håber virkelig at vi får Playstation Now.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2590


Re: Søndagsdebat: Er PlayStation Plus tilfredsstillende?

Indlægaf enfen » man 27 nov 2017 22:42

For mig personligt er indholdet (PS Plus spillene) sekundært. Det er muligheden for online gaming, der får mig til at købe.
enfen
Niveau 3
 
Indlæg: 245


Re: Søndagsdebat: Er PlayStation Plus tilfredsstillende?

Indlægaf BizzyVaping » tirs 28 nov 2017 07:28

Ved ikke hvor tilfreds jeg er med at betale for at kunne spille online i et spil jeg allerede har købt.

De månedlige Ps+ titler siger mig intet og giver for mig ingen ekstra værdi til abonnementet da det altid er enten fesne indy spil eller old gamle titler man allerede har spillet.

Så nej jeg synes ikke ps+ er tilfredsstillende, men da jeg stort set kun spiller online må jeg jo bare affinde mig med det.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922

+1

Re: Søndagsdebat: Er PlayStation Plus tilfredsstillende?

Indlægaf JFlindt » tors 30 nov 2017 10:19

Jeg er meget splittet...

Jeg synes (som så mange andre) der er lidt træls at betale for at spille online i et spil, jeg har betalt fuld pris for allerede. Dertil synes jeg der er langt mellem de gode spil i de månedlige titler - der fik man bedre titler, da jeg i sin tid havde PS3.

Men samtidig synes jeg ofte at Sony giver PS+ nogle rigtig gode rabatter, så på den vis kan det godt betale sig at have det.
[Billede
JFlindt
Niveau 2
 
Indlæg: 124
By: Odense C


Re: Søndagsdebat: Er PlayStation Plus tilfredsstillende?

Indlægaf wMikkel » tors 30 nov 2017 10:23

JFlindt skrev:Men samtidig synes jeg ofte at Sony giver PS+ nogle rigtig gode rabatter, så på den vis kan det godt betale sig at have det.


Men det er også vildt, at man skal betale noget, for at få rabat på noget andet.
Regnestykket kommer nok ud i Sony's favør.
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: Søndagsdebat: Er PlayStation Plus tilfredsstillende?

Indlægaf Slimjay DK » tors 30 nov 2017 11:23

Hvad vildt er der i det ?? Det er jo ikke mere vildt end at du skal betale for et mobilabonnement for at få mobilen med rabat ? ;) eller du skal være medlem i bogklub for at få bøger med rabat :)

Og selvfølgelig kommer regnestykket i Sony's favør .. det er jo en forretning og ikke en gavebod ...
Billede
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS
DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2453


Re: Søndagsdebat: Er PlayStation Plus tilfredsstillende?

Indlægaf Vreki » tors 30 nov 2017 11:25

wMikkel skrev:
JFlindt skrev:Men samtidig synes jeg ofte at Sony giver PS+ nogle rigtig gode rabatter, så på den vis kan det godt betale sig at have det.


Men det er også vildt, at man skal betale noget, for at få rabat på noget andet.
Regnestykket kommer nok ud i Sony's favør.


Det er egenligt et godt spørgsmål.
Jeg har gennem tiden sparet en del på Ps+ rabatterne, men er det "Falske" rabatter?
Er det ikke-abonnementerne der bliver snydt i stedet for os der gør en god handel?

Det er svært at vurdere med digtale varer, hvor der ikke kan sættes en reel kostpris på at producere 1stk ekstra af varen.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307

+1

Re: Søndagsdebat: Er PlayStation Plus tilfredsstillende?

Indlægaf Slimjay DK » tors 30 nov 2017 12:10

JFlindt skrev:Jeg er meget splittet...

Jeg synes (som så mange andre) der er lidt træls at betale for at spille online i et spil, jeg har betalt fuld pris for allerede. Dertil synes jeg der er langt mellem de gode spil i de månedlige titler - der fik man bedre titler, da jeg i sin tid havde PS3.

Men samtidig synes jeg ofte at Sony giver PS+ nogle rigtig gode rabatter, så på den vis kan det godt betale sig at have det.


Jeg synes også det er træls at jeg betaler fuld pris for det samme spil, når jeg ikke bruger Multiplayer delen til noget .. Det har jo været gratis at udvikle MP delen og serverne der skal gøre det muligt :) Det ville da være rart hvis jeg kunne fravælge enten SP eller MP delen og spare penge :mrgreen:
Billede
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS
DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2453


Re: Søndagsdebat: Er PlayStation Plus tilfredsstillende?

Indlægaf Vreki » tors 30 nov 2017 12:13

Slimjay DK skrev:
JFlindt skrev:Jeg er meget splittet...

Jeg synes (som så mange andre) der er lidt træls at betale for at spille online i et spil, jeg har betalt fuld pris for allerede. Dertil synes jeg der er langt mellem de gode spil i de månedlige titler - der fik man bedre titler, da jeg i sin tid havde PS3.

Men samtidig synes jeg ofte at Sony giver PS+ nogle rigtig gode rabatter, så på den vis kan det godt betale sig at have det.


Jeg synes også det er træls at jeg betaler fuld pris for det samme spil, når jeg ikke bruger Multiplayer delen til noget .. Det har jo været gratis at udvikle MP delen og serverne der skal gøre det muligt :) Det ville da være rart hvis jeg kunne fravælge enten SP eller MP delen og spare penge :mrgreen:


Nå, skal vi holde debatten her? Ellers kommer vi begge to til at lave dobbeltarbejde :D

Quote mig selv:
Nu er det noget simplere at fravælge et enkelt spil, end at fravælge muligheden for at spille online.

Der er da flere spil som jeg har droppet fordi jeg var utilfreds med måden de gør tingene på.
Det afskærer mig ikke fra andet end at spille det specifikke spil.

At droppe PSN betyder derimod farvel til alle online spil på Playstation (undtagen F2P).
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Søndagsdebat: Er PlayStation Plus tilfredsstillende?

Indlægaf Slimjay DK » tors 30 nov 2017 12:17

Hey, så blev vi alligevel enige om noget :)

Så Quoter jeg lige mig selv :

Så skal jeg fravælge alt for mange gode titler .. Jeg vil hellere have muligheden for at vælge hvad jeg vil betale for, lidt ligesom med PS+ , så halv pris på spil der byder på både SP og MP, ville da være på sin plads.

Man må bare bide i det sure æble og se udgiften som en del af fællesskabet :mrgreen:
Billede
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS
DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2453


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron