Forum

Stop nu! ;)

Generelt snak om Playstation og services.

Re: Stop nu! ;)

Indlægaf Jables » man 18 dec 2017 19:46

Ubertracker77 skrev:Pointen var og er, at han sagtens kunne/kan spille op med folk med 3 x max lvl kort. Derfor er det direkte løgn, når man siger at det gør det til pay2win.


:lol:

Jeg kan da også godt vinde over en spiller i FUT med et hold som er 5x så dyrt som mit, men det gør det stadig ikke mindre P2W.

Hele definitionen af Pay2win, er jo at du køber dig til en fordel, som andre spillere ikke kan nå på samme tid som dig.
Dermed ikke sagt at de spillere ikke kan slås, for selvfølgelig kan de det. Folk er elendige, MEN det fjerner stadig ikke elementet af P2W. Du kan ikke bare ændre definitionen af det, fordi at din knægt har spillet mod folk ringere end ham.
Jables
Niveau 4
 
Indlæg: 734


Re: Stop nu! ;)

Indlægaf Ubertracker77 » man 18 dec 2017 21:03

Arrrrgg lad os lige blive enige om, at du skal have en væsentlig fordel. Ellers er det også pay2win, hvis du kan købe andre skins, hvor du så måske kan gemme dig bedre i noget buskad. Eller hvis du kan få et skin, hvor du får et hvidt våben og hvidt tøj i snelandskab. Eller hvis kan købe knopper til din kontroller, så du lige holder det bedre på controlleren. Eller hvis du har betalt for en millard GB forbindelse, så du har 1 ping i forbindelse. Eller hvis du har et 60` tv istedet for et 32`, så du nemmere kan se fjender langt væk. Køber pre-access så du kender banerne før, andre får spillet mv. Og det er der vel forhåbentlig ingen der mener.
Det eneste man kan med MT er at købe lootboxes, som ALLE andre let kan få ved at spille spillet. Så var helte som udgangspunkt 4 gange så dyre at købe, de helte der altså var låst. Faktiske var de fleste “bedste” helte, slet ikke låst fra starten. Tror dog faktisk de har ændret lidt på luke og vader(låste helte) i update, da de virker bedre nu.

MT har minimal indflydelse på spillet, på lige fod med kendskab til baner, våben upgrades ved kills, og at lære game mechanics. Det er på ingen måder noget der har afgørende betydning. Ligemeget hvor meget folk hyler i kor, med alle de andre lemminger og skriger “oh no pay2win”.

Tror faktisk den rigtig term for BF2 er “play to win, pay to be a fool”.
Uden at vide en skid om Fifa, er det så ikke kortpakker med random spillere man får? Her kan man jo være så være heldig eller uheldig. I BF2 kan du både få random kort, men også “bygge” lige dem du vil med point. Du har altså adgang til ALLE kort, hvis der er et specifikt du synes er specielt godt.

Som tidligere nævnt må man godt hade EA og synes MT er noget djævlen har skabt. Det er jeg fuldstændig ligeglad med og til dels enig ;). Men alle der har lagt bare lidt timer i spillet, ved udemærkt godt. At det ikke er nogle oplåste helte eller nogle kort, der gør om man vinder.
Enten så har man simpelthen ikke spillet nok, til at få den indsigt. Ellers også så vil man have, at BF2 skal være det sygeste pay2win spil. Ligetmeget hvor meget man skal digte på, hvor vilde de låste helte er — som alle unlocker ret hurtigt og hvor vilde de kort er, som alle alligevel får hvis de bare spiller spillet.
Ubertracker77
Niveau 3
 
Indlæg: 235
By: Skanderborg


Re: Stop nu! ;)

Indlægaf Maethiel » man 18 dec 2017 22:09

Jables skrev:
Ubertracker77 skrev:Pointen var og er, at han sagtens kunne/kan spille op med folk med 3 x max lvl kort. Derfor er det direkte løgn, når man siger at det gør det til pay2win.


:lol:

Jeg kan da også godt vinde over en spiller i FUT med et hold som er 5x så dyrt som mit, men det gør det stadig ikke mindre P2W.

Hele definitionen af Pay2win, er jo at du køber dig til en fordel, som andre spillere ikke kan nå på samme tid som dig.
Dermed ikke sagt at de spillere ikke kan slås, for selvfølgelig kan de det. Folk er elendige, MEN det fjerner stadig ikke elementet af P2W. Du kan ikke bare ændre definitionen af det, fordi at din knægt har spillet mod folk ringere end ham.


Helt enig.

I Fifa ultimate team, kan man ofte spille mod folk som er PIVRINGE, men hvis de har Ronaldo eller Messi, er det umuligt at dæmme op for at de scorer... Det er tydeligt at UT er for the $$$...
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 919

Brugeravatar

Re: Stop nu! ;)

Indlægaf Ubertracker77 » man 18 dec 2017 22:46

Taber man så til et hold med Ronaldo, eller er det ligemeget for sejeren ?
Ubertracker77
Niveau 3
 
Indlæg: 235
By: Skanderborg


Re: Stop nu! ;)

Indlægaf Maethiel » tirs 19 dec 2017 13:31

Ubertracker77 skrev:Taber man så til et hold med Ronaldo, eller er det ligemeget for sejeren ?


Hvis du har et hold med dårligere spillere, vil det klart få betydning for sejren.

Lad os antage du møder en spiller som er på dit niveau, så vil du tabe, da Ronaldo og andre high ratede (LÆS : dyre), spillere har bedre stats, og derfor dribler bedre, skyder bedre, osv.

Du har ikke en jordisk chance for at overvinde ham, da dine spillere føles som at parkere en færge, i forhold til hans.

Man kan selvfølgelig argumentere for at lige netop i Fifa, så giver det mening, da det jo også er sådan i virkeligheden. Hvis Barcelona møder et dårligt hold, så giver de dem som regel også røvfuld. Penge taler i fodbold.
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 919

Brugeravatar

Re: Stop nu! ;)

Indlægaf Jables » tirs 19 dec 2017 19:52

Ubertracker77 skrev:Arrrrgg lad os lige blive enige om, at du skal have en væsentlig fordel. Ellers er det også pay2win, hvis du kan købe andre skins, hvor du så måske kan gemme dig bedre i noget buskad. Eller hvis du kan få et skin, hvor du får et hvidt våben og hvidt tøj i snelandskab. Eller hvis kan købe knopper til din kontroller, så du lige holder det bedre på controlleren. Eller hvis du har betalt for en millard GB forbindelse, så du har 1 ping i forbindelse. Eller hvis du har et 60` tv istedet for et 32`, så du nemmere kan se fjender langt væk. Køber pre-access så du kender banerne før, andre får spillet mv. Og det er der vel forhåbentlig ingen der mener.


Det tror jeg ikke, at vi bliver enige om så længe at du sidder og lukker varm luft ud som ovenstående.
Jeg ved sgu ikke helt, hvad det er for argumenter du forsøger at komme med, men lad os da bare gå dem igennem, bare for hyggens skyld.

Argument 1: Skins som giver dig en fordel.
Nu fungere det heldigvis tit og ofte modsat, når der er tale om cosmetics i de populære competitive spil.
Dyre cosmetics i f.eks PUBG, vil oftes gøre din character endnu mere synlig. Et eksempel på dette kan være det gule tracksuit. Hele sættet vil koste dig 46 euro.
Hvis man derimod kunne købe sig til ghillie suits i et spil som PUBG, så ville det uden tvivl være P2W.
Kom med et eksempel på et competitive game, hvor dette er tilfældet, og jeg skal fortælle dig om det er P2W.

Argument 2: "knopper" til controller som giver dig en fordel.
Allerede nu er vi ude på et sidespor. Når vi snakker P2W, så er det de fordele du kan købe dig til, inden i spillet. Alt udenfor spillet er irrelevant.

Argument 3: Høj internet forbindelse, så man har 1 ping i forbindelse.
Samme svar, som til argument 2.

Argument 4: Køber et 60` tv istedet for et 32`, så du nemmere kan se fjender langt væk.
..... Samme svar igen. Jeg har heller ingen idé om, hvilken fordel det er du tror man får ved en større skærm.
Har du set nogle af de professionelle spillere i Counter Strike? Der er en grund til at de oftes ikke spiller på andet end 24" skærme.

Argument 5: Køber pre-access så du kender banerne før, andre får spillet.
Her nærmer vi os noget af det rigtige, og så alligevel ikke.
Heldigvis vil de fordele, som du kan få ved at kende en bane før andre, hurtigt oftes forsvinde igen.
Desuden er der intet der forhindre dig i at træne et map offline mod bots, så du kan få bedre kendskab til den i forhold til andre spillere. Dette er IKKE P2W. Dette er træning.
Jables
Niveau 4
 
Indlæg: 734

+1

Re: Stop nu! ;)

Indlægaf Ubertracker77 » tirs 19 dec 2017 22:51

I lige præcis battlefront, er det en kæmpe fordel i feks skovbaner at være en sort kontra kridhvid stormtrop. Lige præcis I BF1 kunne du få disse skins(har ikke checket i BF1). Hvis du har spillet en skovbane i spillet, ved du også godt det er en fordel at have camosuit(rebeller) eller være helt sort.
I snebaner er det selvfølgelige en fordel at være hvid( huge suprise). Lad nu vær med at være ignorant. - medmindre du ikke har spillet BF2 i de forskellige baner, så kan du jo ikke vide at det er en fordel.

Hvordan vil du træne 20/20 baner og finde ud af choke points, smarte veje i forhold til RL spillere, hvornår er fremme i rushes mv. med uhjælpelig bots? Det er en ommer, selvfølgelig er det ikke det samme som 20 imod 20 RL spillere.

De andre 3 ting er netop for, at vise at alle spil bliver influeret af udstyr/kapacitet når det er multiplayer. Derfor er der selvfølgelig “små” fordele at hente ved disse ting i multiplayer. Ligesom de andre førnævnte ting, weapon unlockes, karakterkort, gamemechanics(multiplayer), mapkendskab (nå andet en bots render rundt).

HELE pointen er at alle disse små ting, ikke gøre at du kan tonse de andre. Fordi fordelen ikke er GAMECHANGING, og fordi alle får adgang til de helt sammme ting hvis de spiller spillet.

Derfor mener jeg overhovedet ikke det er pay2win.

Hvis $$$ gjorde, at du bare kunne smadre de andre spillere. Få adgang til våben, kort, upgrades til våben, få flere hp, etc. Som andre der ikke ville betale, så ikke kunne få. Så snakker vi pay2win.

Jeg kan mærke varm luft, men det kommer fra dig ;)

og nej selvfølgelig bliver vi ikke enige, når du er faktaresistent. Hvis det var rigtigt, hvad du skrev. Ville man jo i starten, kun have set spillere med max lvl kort ligge i toppen i samtlige gamemodes. Hvilket overhovedet ikke var tilfældet. Efterhånden har de fleste spillere fundet deres fortrukne spillere, og mange har nu lvl 2–3 eller 4 kort til deres karakter. Så en rigtig stor del af spillerbasen, har disse meget omstridte kort. Men det ændre stadig ikke ved, at der indimellem er folk der topper listen med lav lvl kort.

Hvis det var pay2win, ville det jo nærmest være helt usandsynligt at dette skulle kunne lade sig gøre. Fordi nu er der jo alle dem der har købt disse “pay2win” card og en god del af andre spillere har også disse via spil.
Det er jo nærmest som om disse spillere(med lav lvl kort)vinder i lotto når de vinder baner, når det er oppe imod disse mægtige “pay2winl cards - ironi kan forkomme i ovenstående.
Ubertracker77
Niveau 3
 
Indlæg: 235
By: Skanderborg


Re: Stop nu! ;)

Indlægaf Jables » tirs 19 dec 2017 23:46

Ubertracker77 skrev:I lige præcis battlefront, er det en kæmpe fordel i feks skovbaner at være en sort kontra kridhvid stormtrop. Lige præcis I BF1 kunne du få disse skins(har ikke checket i BF1). Hvis du har spillet en skovbane i spillet, ved du også godt det er en fordel at have camosuit(rebeller) eller være helt sort.
I snebaner er det selvfølgelige en fordel at være hvid( huge suprise). Lad nu vær med at være ignorant. - medmindre du ikke har spillet BF2 i de forskellige baner, så kan du jo ikke vide at det er en fordel.


Okay, jeg er ikke helt sikker på hvad du mener med denne sætning, men jeg skal gøre mit bedste for at forstå den korrekt. Selvfølgelig er det en fordel, at være bedre camoufleret i en shooter. Det giver sig selv.
Det jeg lige har skrevet, er at man SJÆLDENT kan købe sig til fordele når det kommer til cosmetics.
Du får det til at lyde som om at man kan købe sig til bedre camouflage i BFII, og hvis dette er rigtigt, er der selvfølgelig tale om P2W.
Jeg skal dog ærligt sige, at jeg ikke var klar over dette. Sidst jeg læste en artikel omkring ovenstående, forklarede en af BFII udviklerne dette her:
"The one thing we're very focused on and they're extremely focused on is not violating the canon of Star Wars," Jorgensen said. "It's an amazing brand that's been built over many, many years. So if you did a bunch of cosmetic things, you might start to violate the canon. Darth Vader in white probably doesn't make sense, versus in black. Not to mention you probably don't want Darth Vader in pink. No offense to pink, but I don't think that's right in the canon."

Ubertracker77 skrev:Hvordan vil du træne 20/20 baner og finde ud af choke points, smarte veje i forhold til RL spillere, hvornår er fremme i rushes mv. med uhjælpelig bots? Det er en ommer, selvfølgelig er det ikke det samme som 20 imod 20 RL spillere.


På præcis samme måde, som man gør det i så mange andre spil, men selvfølgelig skal det foregå uden bots.
Lær timingen på forskellige ruter i forhold til dine spawns. Find gode flank ruter. Lær de forskellige vinkler. Det er ikke så svært.
Jeg har måske 10-20 timers offline CS, hvor jeg kun har øvet smokes, flashes osv. Det er selvfølgelig et ekstremt lavt antal timer i forhold til spillere af den høje kaliber.

Ubertracker77 skrev:De andre 3 ting er netop for, at vise at alle spil bliver influeret af udstyr/kapacitet når det er multiplayer. Derfor er der selvfølgelig “små” fordele at hente ved disse ting i multiplayer. Ligesom de andre førnævnte ting, weapon unlockes, karakterkort, gamemechanics(multiplayer), mapkendskab (nå andet en bots render rundt).


Der er kæmpe fordele at hente her, men det har... igen.. intet med P2W konceptet at gøre.
Det viser bare endnu engang, at du ikke selv aner, hvad det er vi debattere.

Ubertracker77 skrev:HELE pointen er at alle disse små ting, ikke gøre at du kan tonse de andre. Fordi fordelen ikke er GAMECHANGING, og fordi alle får adgang til de helt sammme ting hvis de spiller spillet.

Derfor mener jeg overhovedet ikke det er pay2win.


Nej, det her ser sgu også balanceret ud i mine øjne.
https://www.youtube.com/watch?v=r7TmXpCJI8s

Ubertracker77 skrev:mange har nu lvl 2–3 eller 4 kort til deres karakter. Så en rigtig stor del af spillerbasen, har disse meget omstridte kort. Men det ændre stadig ikke ved, at der indimellem er folk der topper listen med lav lvl kort.

Hvis det var pay2win, ville det jo nærmest være helt usandsynligt at dette skulle kunne lade sig gøre. Fordi nu er der jo alle dem der har købt disse “pay2win” card og en god del af andre spillere har også disse via spil.


Jeg håber virkelig for din egen skyld, at disse eksempler er fra inden EA "midlertidigt" deaktiverede køb af lootboxe.
Hvis dette ikke er tilfældet, så er jeg faktisk lidt i chock.



Jeg syntes i øvrigt at det er fantastisk at de eneste to BFII tråde, som jeg lige kan skimte her på PSlife er denne her.. Og så den anden, men ham som ledte efter venner. Jeg kan ingen tråde se, som skulle have til formål at angribe BFII og EA, men alligevel har i sindsygt travlt med at forsvare det. Og når jeg siger I, så mener jeg dig og ham gutten som ingen venner havde. - Jeg er glad for at I har kunne finde hinanden. :)
Jables
Niveau 4
 
Indlæg: 734

+1

Re: Stop nu! ;)

Indlægaf Maethiel » ons 20 dec 2017 00:35

Jables - Det er fordi ham i videoen er elendig. Hvis det var Ubertrackers søn, havde han smadret dem alle uden problemer ;) Selv uden upgrades eller $$$....
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 919

Brugeravatar
+1

Re: Stop nu! ;)

Indlægaf Ubertracker77 » ons 20 dec 2017 01:53

Jables skrev:
Ubertracker77 skrev:I lige præcis battlefront, er det en kæmpe fordel i feks skovbaner at være en sort kontra kridhvid stormtrop. Lige præcis I BF1 kunne du få disse skins(har ikke checket i BF1). Hvis du har spillet en skovbane i spillet, ved du også godt det er en fordel at have camosuit(rebeller) eller være helt sort.
I snebaner er det selvfølgelige en fordel at være hvid( huge suprise). Lad nu vær med at være ignorant. - medmindre du ikke har spillet BF2 i de forskellige baner, så kan du jo ikke vide at det er en fordel.


Okay, jeg er ikke helt sikker på hvad du mener med denne sætning, men jeg skal gøre mit bedste for at forstå den korrekt. Selvfølgelig er det en fordel, at være bedre camoufleret i en shooter. Det giver sig selv.
Det jeg lige har skrevet, er at man SJÆLDENT kan købe sig til fordele når det kommer til cosmetics.
Du får det til at lyde som om at man kan købe sig til bedre camouflage i BFII, og hvis dette er rigtigt, er der selvfølgelig tale om P2W.
Jeg skal dog ærligt sige, at jeg ikke var klar over dette. Sidst jeg læste en artikel omkring ovenstående, forklarede en af BFII udviklerne dette her:
"The one thing we're very focused on and they're extremely focused on is not violating the canon of Star Wars," Jorgensen said. "It's an amazing brand that's been built over many, many years. So if you did a bunch of cosmetic things, you might start to violate the canon. Darth Vader in white probably doesn't make sense, versus in black. Not to mention you probably don't want Darth Vader in pink. No offense to pink, but I don't think that's right in the canon."


Det var som svar på, at du skrev det tit fungeret modsat. altså at skins var en ulempe. Da hele min pointe igennem hele det her, har været og stadig er. At der er mange små ting som bliver forbedret, i takt med du spiller spillet. Her var det så i forhold til dit skin i feks. BF1. Jeg ved ikke om man ikke kan købe/optjene sig til skins i BF2.
Men det kunne du i BF1. Eftersom man ikke kunne købe lootboxes i det, kan du vel næppe påstå det var pay2win konceptet, men det var stadig en lille fordel. som der næsten ALTID er ved game progression. Selvfølgelig undtaget cs og sikkert også nogle få andre shootere.

Ubertracker77 skrev:Hvordan vil du træne 20/20 baner og finde ud af choke points, smarte veje i forhold til RL spillere, hvornår er fremme i rushes mv. med uhjælpelig bots? Det er en ommer, selvfølgelig er det ikke det samme som 20 imod 20 RL spillere.


På præcis samme måde, som man gør det i så mange andre spil, men selvfølgelig skal det foregå uden bots.
Lær timingen på forskellige ruter i forhold til dine spawns. Find gode flank ruter. Lær de forskellige vinkler. Det er ikke så svært.
Jeg har måske 10-20 timers offline CS, hvor jeg kun har øvet smokes, flashes osv. Det er selvfølgelig et ekstremt lavt antal timer i forhold til spillere af den høje kaliber.

Og det er da mægtig fint du kan løbe rundt alene og teste i banerne. Men ligemeget, hvor mange gange du gør det. Vil jeg vove den påstand, at 20 timers test i tomme baner. Ikke giver nær så meget indsigt i hvordan banerne fungere i multiplayer, som at spille dem med 20/20 RL players. Her bliver vi åbenbart heller ikke enige.

Ubertracker77 skrev:De andre 3 ting er netop for, at vise at alle spil bliver influeret af udstyr/kapacitet når det er multiplayer. Derfor er der selvfølgelig “små” fordele at hente ved disse ting i multiplayer. Ligesom de andre førnævnte ting, weapon unlockes, karakterkort, gamemechanics(multiplayer), mapkendskab (nå andet en bots render rundt).


Der er kæmpe fordele at hente her, men det har... igen.. intet med P2W konceptet at gøre.
Det viser bare endnu engang, at du ikke selv aner, hvad det er vi debattere.

Jo det viser nemlig, at jeg fatter lige præcis det mere end du gør af pointen. Som jeg lige skitsere, så du også kan følge med:

I disse shooterspil, er der et væld af ting der gør om du klare dig godt. Selvfølgelig dine evner til selve spillet, evt. sløring(skins), mange timers spil i multiplayer, så du kender spots hvor det er godt at sidde, hvor der tit sidder nogen, hvordan der typiske rykkes frem i banen, hvor forskellige "dangerzones" er mv. Du kan åbne op for et væld af våben ved at spille og du kan også åbne op for forskellige dele på våbene. Så var der hele delen med, at man kan upgrade sit eget grej, forbindelse mv.
Så er der nogle kort til karakteren, som forbedre deres evner med små procenter. Det er kort ALLE kan komme til at unlocke og så er der helte. Hvor nogen var låst, og nogen var ikke fra starten.

Det er meget forskelligt, hvilke helte man bedst kan lide. Men for mig personligt var de bedste helte heldigvis ulåste og ud over Luke og Darth(som folk jo også spiller fordi de er ikoniske), så oplever ikke jeg ikke at de låste karakterer var/er de bedste. (men man skal dog unlocke alle for et heltetrofæ, men det er jo ikke pay2win. Det er bare for os trophywhores, der alligevel skal grinde til lvl 50 :D :D )
Alle tingene har en lille indflydelse, dog er shooter evner nok det vigtigste - trods alt :wink:

Hvis det skulle være som du siger, så er det da mærkværdigt at I det 100+ spil. Som jeg har været inde i, har det laaaaangt fra været tilfældet. at en spiller med 3 x lilla kort har været øverst. Nu stoppede de jo med lootboxes inden start. Men ud fra din eventyrfortælling om "pay2win" kort, så ville det jo være senariet. Med mindre pay2win ikke betyder pay to win? :shock: :shock:

Ubertracker77 skrev:HELE pointen er at alle disse små ting, ikke gøre at du kan tonse de andre. Fordi fordelen ikke er GAMECHANGING, og fordi alle får adgang til de helt sammme ting hvis de spiller spillet.

Derfor mener jeg overhovedet ikke det er pay2win.


Nej, det her ser sgu også balanceret ud i mine øjne.
https://www.youtube.com/watch?v=r7TmXpCJI8s

Jeg håber virkelig, at du lærer dine børn at være mere kritisk. Når du slipper dem løs på nettet. Den video er over 20 forskellige klip, som han selvfølgelig selv har valgt ud. I nogen af dem dør han. endda efter et enkelt kill =D> . Mange vil kunne lave en lignende video, med andre helte og klippe den fint sammen(også uden max lvl kort). Bobba Fett er træls når han laver barrage from above, ingen tvivl om det. Det mest irriterende ved ham, er jo at han flyver væk hele tiden ;). Men alle heltene har nogle fordel/ulemper som kan/skal benyttes. Sådan er spillet jo bygget op, ellers skulle der flyve 8 helt ens Bobba Fetts rundt, det bliver nok alligevel kedeligt.

Jeg så faktisk videoen inden jeg spillede BF2(tror jeg nok #-o , har ihvertfald set den). Jeg tænkte ligesom dig, oh no kan det være rigtigt. Men istedet for at se en sammenklippet video på 20 klip på 6 minutter og skrige "pay2win", så spillede jeg istedet spillet i rigtig mange timer. Jeg har set Bobba Fetts med 3 x lilla kort, og i nogen situationer ownede han, i andre fik de røvfuld. Som det nu er i balancerede shooters :wink:

Du tror vel heller ikke på disse, selvom de er på youtube ????

https://www.youtube.com/watch?v=5jp80RDT_bc

https://www.youtube.com/watch?v=SI-O7AVCQso

:^o :^o

Ubertracker77 skrev:mange har nu lvl 2–3 eller 4 kort til deres karakter. Så en rigtig stor del af spillerbasen, har disse meget omstridte kort. Men det ændre stadig ikke ved, at der indimellem er folk der topper listen med lav lvl kort.

Hvis det var pay2win, ville det jo nærmest være helt usandsynligt at dette skulle kunne lade sig gøre. Fordi nu er der jo alle dem der har købt disse “pay2win” card og en god del af andre spillere har også disse via spil.


Jeg håber virkelig for din egen skyld, at disse eksempler er fra inden EA "midlertidigt" deaktiverede køb af lootboxe.
Hvis dette ikke er tilfældet, så er jeg faktisk lidt i chock.


Det skal du såmænd ikke være. Bare kig lidt på fakta og du ville få et dejligt chok.

Man vil jo ikke kunne se hvem der har købt kort, og hvem der har spillet sig til dem. Derfor er det faktisk en fordel for din påstand, at jeg kun kan gå ud fra ALLE som har 3 x max lvl kort. Sådan som jeg har forstået det, deaktiverede de lige inden launch. Men det er jeg ikke 100 % sikker på. Men det vi ved var, at de gerne ville have at man kunne købe kort. Så fordelen skulle jo være 3 x max lvl kort.

Når så der er spillere der har 3 x max lvl kort, som vi må gå ud fra de har spillet sig til. Så må de jo have nogen gaming timer bag sig, og de så med max lvl kort alligevel ikke smadre alt modstand i div. gamemodes. Må da siges at være mildest talt underligt og et fantastisk dårligt udgangspunkt for dit "pay2win" argumentation.... [-X


Ubertracker77 skrev:Jeg syntes i øvrigt at det er fantastisk at de eneste to BFII tråde, som jeg lige kan skimte her på PSlife er denne her.. Og så den anden, men ham som ledte efter venner. Jeg kan ingen tråde se, som skulle have til formål at angribe BFII og EA, men alligevel har i sindsygt travlt med at forsvare det. Og når jeg siger I, så mener jeg dig og ham gutten som ingen venner havde. - Jeg er glad for at I har kunne finde hinanden. :)


Jeg er da fuldstændig ligeglad med EA, og forsvare da ikke dem og deres MT koncept. Nu startede jeg jo sådan set tråden, fordi der var en der skrev "pay2win" omkring det. Det jeg synes der er lidt plat, er at folk hyler op om "pay2win" når det er forkert. Hvis du seriøst mener, at 20 sammenklip af 6 minutters varighed, er mere nuanceret en 100+ fulde spil i BF2. Så har du lidt lagt linien, for din manglende seriøsitet.

Dit forsøg på at være morsom, omkring en eller anden person der skrev i tråden. Må stå for din egen regning.
Tror du jeg skriver her, fordi jeg mangler venner ? Hvis det havde været tilfældet, havde jeg nok hylet med i lemmingkoret om "pay2win"... :lol: :lol:

Forøvrigt bliver en påstand jo ikke mere rigtig af, at mange siger det samme. Der var også mange der synes Hitler var en superfin fyr i 30´erne :mrgreen: :mrgreen:
Ubertracker77
Niveau 3
 
Indlæg: 235
By: Skanderborg


Re: Stop nu! ;)

Indlægaf Ubertracker77 » ons 20 dec 2017 01:56

Beklager det hele blev mærkeligt med hensyn til markering :(.

Tomalynes tak fordi du også, gør opmærksom på mine pointer ;). Min søn er nemlig ikke eminent til PS4, men han kan nu godt finde ud af det ;). Og netop derfor, burde han jo få slask af andre spiller med 3 x max lvl kort. Hvis vel og mærke, de kort var så gamechanging ;). Det kan man jo så spekulere lidt over.

sov sødt ;)
Ubertracker77
Niveau 3
 
Indlæg: 235
By: Skanderborg


Re: Stop nu! ;)

Indlægaf Jables » ons 20 dec 2017 02:53

Hvis det lykkedes dig, at gøre dit indlæg bare nogenlunde læseligt, så skal jeg nok forsøge at gå igennem det. Men det dér, kan jeg bare ikke arbejde med.

Skru da også lige ned for de smileys. Jeg bliver sgu da i tvivl om det er far eller søn, som jeg skriver med.
Jables
Niveau 4
 
Indlæg: 734

+1

Re: Stop nu! ;)

Indlægaf Ubertracker77 » ons 20 dec 2017 09:11

Som jeg skrev efterfølgende, så gik der et eller andet galt med de markeringer i indlægget. Det beklager jeg selvfølgelig.

Men mon ikke du alligevel har læst det, og løbet tør for luft og argumenter. Hvilket jeg godt kan forstå, det var lidt håbløst fra starten af. En anden gang synes jeg du skal prøve at spille det spil, som du kommentere pay2 win på. Det gør det noget nemmere, at efterprøve om det rent faktisk forholder sig sådan som andre siger/mener.
Så man ikke basere sine argumenter udelukkende på, andres meninger og et kort sammenklippet klip fra youtube ;).

Jeg skriver lige præcis det antal smiley´er jeg har lyst til ;). Selvfølgelig er du da i tvivl om hvem du skriver med, det foregår på et forum via internettet! Men forsøget på at være morsom i forhold til smileys, falmer lidt her i 2017.

Come on, vi er vist kommet videre - de fleste af os ihvertfald.

God da til dig-
Ubertracker77
Niveau 3
 
Indlæg: 235
By: Skanderborg

+1

Re: Stop nu! ;)

Indlægaf Sethos » fre 22 dec 2017 14:23

"Stop nu! ;)"
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859

+1

Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron