Forum

Brug for lidt hjælp til opsætning af min ps4

Generelt snak om Playstation og services.

Brug for lidt hjælp til opsætning af min ps4

Indlægaf Sirmcmb » man 08 jan 2018 00:20

Hejsa jeg håber der er et par af jer der kan hjælpe mig hvis det kan lade sig gøre, men nu til sagen. Jeg har en ps4 i stuen som er min (fars) og ingen andre spiller på den og der har jeg ps plus på, men min datter har også en ps4 men ikke noget plus abo. Er det muligt hun kan køre over min så vi kan få gavn af de tilbud de har i store uden hun også skal have en ps plus konto for så synes jeg det begynder at være dyrt:) håber på lidt hjælp
Sirmcmb
Niveau 0
 
Indlæg: 38


Re: Brug for lidt hjælp til opsætning af min ps4

Indlægaf Allanb » man 08 jan 2018 06:57

Du skal logge ind på din datters ps4 og i indstillinger sætte den som din primær ps4. Derefter logger du ud og så kan din datter logge ind og nyde godt af dit PS plus mm.

http://manuals.playstation.net/document ... ation.html
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Re: Brug for lidt hjælp til opsætning af min ps4

Indlægaf waspunk » man 08 jan 2018 10:30

kan begge være online på samme tid?
Xbox tag = WaspunK
waspunk
Niveau 2
 
Indlæg: 129
By: Ballerup


Re: Brug for lidt hjælp til opsætning af min ps4

Indlægaf Allanb » man 08 jan 2018 10:31

Ja det kan de sagtens, altså din datters bruger på hendes og din bruger på din i stue.
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Re: Brug for lidt hjælp til opsætning af min ps4

Indlægaf Vreki » man 08 jan 2018 10:40

Min egen erfaring er at det eneste problem er at cloudbackup, download bestilt over nettet osv foregår på den primære konsol.
Så hvis du vil uploade dine savegames skal du gøre det manuelt, men efter de seneste opdateringer er det heller ikke så svært.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307

+1

Re: Brug for lidt hjælp til opsætning af min ps4

Indlægaf Sirmcmb » man 08 jan 2018 15:37

Det jeg er ude i er bare at jeg kan købe på ps store også ligge det på hendes ps4. Men det ville være rart hvis begge kunne være online på samme tid:) for har prøvet at når hun tændte sin ps4 så tændte min nede i stuen og det skal helst undgås:)
Sirmcmb
Niveau 0
 
Indlæg: 38


Re: Brug for lidt hjælp til opsætning af min ps4

Indlægaf Krede1972 » man 08 jan 2018 16:59

Sirmcmb skrev:Det jeg er ude i er bare at jeg kan købe på ps store også ligge det på hendes ps4. Men det ville være rart hvis begge kunne være online på samme tid:) for har prøvet at når hun tændte sin ps4 så tændte min nede i stuen og det skal helst undgås:)


Du skal gøre som Allan allerede har fortalt:

Allanb skrev:Du skal logge ind på din datters ps4 og i indstillinger sætte den som din primær ps4. Derefter logger du ud og så kan din datter logge ind og nyde godt af dit PS plus mm.

http://manuals.playstation.net/document ... ation.html
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Brug for lidt hjælp til opsætning af min ps4

Indlægaf Vreki » man 08 jan 2018 18:58

Sirmcmb skrev:Det jeg er ude i er bare at jeg kan købe på ps store også ligge det på hendes ps4. Men det ville være rart hvis begge kunne være online på samme tid:) for har prøvet at når hun tændte sin ps4 så tændte min nede i stuen og det skal helst undgås:)


Hvis du har sat hendes PS4 som din primære, så er det bare at logge på den som dig selv og installere spillene.
Faktisk er jeg lige ved at tro at du kan sætte dem til at downloade fra den webbaserede PS store.

Det der med at den ene PS4 kan tænde den anden har jeg til gengæld aldrig hørt om?
Derimod oplever jeg at PS4 tænder sammen med fjernsynet hvis man har HDMI-CEC eller tilsvaende aktiveret og fjernsynet står på PS4-sourcen, men det kan slås fra.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Brug for lidt hjælp til opsætning af min ps4

Indlægaf Sirmcmb » tirs 09 jan 2018 23:43

Mange tak for hjælpen det virkede sgu så nu har jeg en meget glad datter :)
Sirmcmb
Niveau 0
 
Indlæg: 38

+2


Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster