Forum

Hvor slemt står det til med mus og keyboard på PS4?

Generelt snak om Playstation og services.

Hvor slemt står det til med mus og keyboard på PS4?

Indlægaf jimmidlx » tirs 01 maj 2018 21:59

Halløj
Jeg kommer fra X1, som har været den eneste konsol jeg har benyttet i et par år.
Der må jeg konstatere at der efterhånden er mange (alt for mange!?) Der dyrker det med at koble den slags pjat til i MP FPS spil..

Hvad er jeres indtryk af det herovre? Er græsset grønnere eller spredes det som en steppebrand på tværs af platforme?
Billede
jimmidlx
Niveau 6
 
Indlæg: 1362
By: 7470 Karup (midtjylland)


Re: Hvor slemt står det til med mus og keyboard på PS4?

Indlægaf Zieglers » ons 02 maj 2018 02:25

Spiller på begge konsoller og synes det er meget ens. Det er svært at vurdere om folk bruger det ene eller det andet, da sensitiviteten på controller kan være ret høj. Derudover kan man også som bruger af controller hamle op med dem som vælger at bruge tastatur og mus.
Zieglers
Niveau 1
 
Indlæg: 80


Re: Hvor slemt står det til med mus og keyboard på PS4?

Indlægaf BizzyVaping » ons 02 maj 2018 10:06

Prøvede mus og keyboard i battlefield på ps4 hos en kammerat som har sådan en adapter, og jeg fatter slet ikke man gider bruge det på konsol. Det fungere af helvedes til imo.

Det føltes slet ikke som mus/keyboard på PC og jeg var langt mere præcis når jeg skiftede tilbage til PS controlleren
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Hvor slemt står det til med mus og keyboard på PS4?

Indlægaf Cena » ons 02 maj 2018 10:38

Jeg har spillet meget FPS på konsol. Har dog ikke gjort det ret meget det sidste års tid. Men har ALDRIG oplevet problemer med det. Jeg har altid kunne ligge i toppen konsekvent i både COD og BF serien :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Hvor slemt står det til med mus og keyboard på PS4?

Indlægaf Unklemac » ons 02 maj 2018 11:00

BizzyVaping skrev:Prøvede mus og keyboard i battlefield på ps4 hos en kammerat som har sådan en adapter, og jeg fatter slet ikke man gider bruge det på konsol. Det fungere af helvedes til imo.

Det føltes slet ikke som mus/keyboard på PC og jeg var langt mere præcis når jeg skiftede tilbage til PS controlleren


Han må have sat det op helt skævt, da du kan komme så mega meget tæt på 1:1 med PC.

Jeg har solgt min XIM4, da jeg ved næste Battlefield går over til PC version, men syntes absolut at det er snyd at bruge på Konsol. Forstår derfor udmærket godt hvis folk er frustreret, for selv en casual spiller som mig kan snildt gå ind og ligge top 3 uden at have rørt et FPS i 6 måneder.

Min oplevelse er at der nok er 5-10% der er bruger mus/keyboard - altså 1 til 3 på modstanderens side i en kamp mod 30 spillere. Svært at sige, men det er super tydeligt at spotte en "mus/keyboard" spiller :mrgreen:

XIM har vist lige frigivet en ny med endnu mindre "Latency" :shock:
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622


Re: Hvor slemt står det til med mus og keyboard på PS4?

Indlægaf BizzyVaping » ons 02 maj 2018 12:09

Unklemac skrev:
BizzyVaping skrev:Prøvede mus og keyboard i battlefield på ps4 hos en kammerat som har sådan en adapter, og jeg fatter slet ikke man gider bruge det på konsol. Det fungere af helvedes til imo.

Det føltes slet ikke som mus/keyboard på PC og jeg var langt mere præcis når jeg skiftede tilbage til PS controlleren


Han må have sat det op helt skævt, da du kan komme så mega meget tæt på 1:1 med PC.

Jeg har solgt min XIM4, da jeg ved næste Battlefield går over til PC version, men syntes absolut at det er snyd at bruge på Konsol. Forstår derfor udmærket godt hvis folk er frustreret, for selv en casual spiller som mig kan snildt gå ind og ligge top 3 uden at have rørt et FPS i 6 måneder.

Min oplevelse er at der nok er 5-10% der er bruger mus/keyboard - altså 1 til 3 på modstanderens side i en kamp mod 30 spillere. Svært at sige, men det er super tydeligt at spotte en "mus/keyboard" spiller :mrgreen:

XIM har vist lige frigivet en ny med endnu mindre "Latency" :shock:


Det kan godt tænkes. Han mente det var præcis som at spille pc, men jeg spiller selv både pc og ps4 versionen regelmæssigt, og det var sgu ret langt fra at føles som pc imo.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster

cron