Forum

Destiny 2: V2.0 Forsaken

Generelt snak om Playstation og services.

Re: Destiny 2: V2.0 Forsaken

Indlægaf Jb » man 10 sep 2018 08:44

baunevej skrev:
Jb skrev:Gambit er sku en fed game mode. Power 511 nu


Det er det, er dog ved og blive vanvittig af de Hancannon kills jeg skal have 5 af til et qest når man bliver invaderet. Hvergang jeg skyder på en af dem kommer en teammate og giver sidste skud :mrgreen:


Ha! jeg er også igang med den, har ikke fået et eneste kill endnu, tror jeg infuser min STURM op i aften og giver det et par forsøg mere. - men ja, mange invadere bruger også snipere.
mit største problem er at hver gang der bliver invaderet, er alle adds efter mig :D
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Destiny 2: V2.0 Forsaken

Indlægaf Dropdat » man 10 sep 2018 10:15

Better Devils year 1 er det bedste våben at bruge til denne del af questet. Explosive payload perk har ikke damage dropout, så man kan gøre massere af damage på den på afstand, plus det er en god perk til at fjerne det overshield de har.

Ellers må vi lige få samlet et 4 mands hold, hvor de 3 er skjold hver gang der kommer en invader. Så skulle det være lidt nemmere.

Men lige meget hvad, så er det en fantastisk hand canon man får ud af det, så helt sikkert værd at farme for den.
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens


Re: Destiny 2: V2.0 Forsaken

Indlægaf Jb » man 10 sep 2018 11:21

jeg har desværre ikke Better Devils :( har haft den, men må have dismantled den i sin tid - øv.
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Destiny 2: V2.0 Forsaken

Indlægaf Dropdat » man 10 sep 2018 11:33

Jb skrev:jeg har desværre ikke Better Devils :( har haft den, men må have dismantled den i sin tid - øv.


Du har den ikke i din collection?
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens


Re: Destiny 2: V2.0 Forsaken

Indlægaf Jb » man 10 sep 2018 11:35

Dropdat skrev:
Jb skrev:jeg har desværre ikke Better Devils :( har haft den, men må have dismantled den i sin tid - øv.


Du har den ikke i din collection?

jo men den siger jeg ikke kan lave random drop våben :(
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Destiny 2: V2.0 Forsaken

Indlægaf Dropdat » man 10 sep 2018 11:39

Jb skrev:
Dropdat skrev:
Jb skrev:jeg har desværre ikke Better Devils :( har haft den, men må have dismantled den i sin tid - øv.


Du har den ikke i din collection?

jo men den siger jeg ikke kan lave random drop våben :(


Der burde være 2 forskellige better devils, en year 1 og year 2. Men kan være fordi du ikke har spillet da Warmind udkom i maj? Ellers har dem nemlig ikke gemt year 1 versionen. Men ellers er det bedste valg derefter, som du selv nævner, Sturm og Drang. Og så bare løbe rundt med 20 skud i Sturm hele tiden.
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens


Re: Destiny 2: V2.0 Forsaken

Indlægaf Jb » man 10 sep 2018 12:17

ja jeg har ikke spillet siden "vanilla" inden osiris og warmind. bare lidt nederen at rende rundt drang også, så er jeg lidt useless i resten af gambit, ellers kan jeg måske nappe dem med Sunshot exotic handgun - ser ud til jeg har den i min collection
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Destiny 2: V2.0 Forsaken

Indlægaf baunevej » man 10 sep 2018 13:24

Jb skrev:
baunevej skrev:
Jb skrev:Gambit er sku en fed game mode. Power 511 nu


Det er det, er dog ved og blive vanvittig af de Hancannon kills jeg skal have 5 af til et qest når man bliver invaderet. Hvergang jeg skyder på en af dem kommer en teammate og giver sidste skud :mrgreen:


Ha! jeg er også igang med den, har ikke fået et eneste kill endnu, tror jeg infuser min STURM op i aften og giver det et par forsøg mere. - men ja, mange invadere bruger også snipere.
mit største problem er at hver gang der bliver invaderet, er alle adds efter mig :D


Har fået 2 kills, men mit største problem er pt at teammates får det afgørende skud som man skal have for lortet tæller hehe. Men er meget frisk på vi samler et hold og køre nogle kampe til vi alle har vores kills :D
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Re: Destiny 2: V2.0 Forsaken

Indlægaf Jb » man 10 sep 2018 13:43

super, min kollega fik dem på 2 kampe, men han snyder også da han er hunter og kan være usynlig :p
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup

+1

Re: Destiny 2: V2.0 Forsaken

Indlægaf baunevej » man 10 sep 2018 13:46

Jb skrev:super, min kollega fik dem på 2 kampe, men han snyder også da han er hunter og kan være usynlig :p


hehe ja kunne være fedt. Jeg har fået mine 2 kills på 6 kampe, vil bare gerne have dem fjernet for syntes det tager alt fokus fra alt andet i gambit, tænker jo kun på og få de handcanon kills, er egentlig ikke fokuseret på om vi vinder eller ej :D
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Re: Destiny 2: V2.0 Forsaken

Indlægaf Dropdat » man 10 sep 2018 16:28

Sunshot har for lidt skud i magasinet, og uden catalyst er den umulig at kontroller på andet en helt tæt på. Lad være med at tænke på Gambit imens du laver det her quest. Da jeg klarede det, gik jeg kun efter de kills. Så man skal bare holde øje med det andet holds bar, og se hvornår de er tæt på at invadere, og så ellers bare stille sig klar.
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens


Re: Destiny 2: V2.0 Forsaken

Indlægaf Jb » man 10 sep 2018 23:59

2 kills i en kamp med better devils, fik den hos shaxx. Og sp 4 kampe uden kills. Oh well. One step closer
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Destiny 2: V2.0 Forsaken

Indlægaf baunevej » tirs 11 sep 2018 00:02

Er på 4 kills vi får den imorgen Jb :)
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Re: Destiny 2: V2.0 Forsaken

Indlægaf baunevej » tirs 11 sep 2018 09:09

Blev stædig, var heldig og få sidste kill i gambit, så bestemte jeg først måtte gå i seng når jeg var helt færdig med qestet. Kl blev ca 5.00 :D, er stadigvæk med på og samle et hold til gambit til dem der mangler
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Re: Destiny 2: V2.0 Forsaken

Indlægaf Jb » tirs 11 sep 2018 09:58

:D fedt! - i aften står den nok på andre aktiviteter da der er reset ikke?
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster