Forum

Hjælp til ps4 plus

Generelt snak om Playstation og services.

Hjælp til ps4 plus

Indlægaf Sirmcmb » ons 12 sep 2018 17:24

Hejsa jeg har en datter der bruger min gamle ps4 og den har også været sat op så hun kan få glæde af mit ps4 plus men nu er tiden kommet til at hun skal have sit eget, og jeg har så slettet min bruger og når vi så skal ind og hente fortnite så får hun denne besked.. Dette indhold kan ikke vælges i øjeblikket.. Hvad kan det være for hvis jeg logger på sønnes ps4 som bruger min ps4 plus så kan vi godt hente det samme spil som søster ger e vil have :(
Sirmcmb
Niveau 0
 
Indlæg: 38


Re: Hjælp til ps4 plus

Indlægaf Erroneus » ons 12 sep 2018 18:10

Hvis din datters konto er en sub-konto, altså en konto for brugere under 18 år, så kan fortnite ikke spilles.

Vi har haft en lign. tråd her: viewtopic.php?f=7&t=26172&p=273220
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Hjælp til ps4 plus

Indlægaf Sirmcmb » ons 12 sep 2018 18:19

Hun har ikke en sub-konto mere da hun har en "rigtig" konto nu men den siger det stadigvæk og det undre mig
Sirmcmb
Niveau 0
 
Indlæg: 38


Re: Hjælp til ps4 plus

Indlægaf Erroneus » ons 12 sep 2018 23:00

Prøv at login fra en PC på https://store.playstation.com/en-dk/home/games og se om det er samme problem der.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Hjælp til ps4 plus

Indlægaf Vreki » tors 13 sep 2018 12:09

Junior kan nu godt spille Fortnite fra hans subaccount, så jeg ved ikke helt om den teori holder.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Hjælp til ps4 plus

Indlægaf Erroneus » tors 13 sep 2018 17:28

Vreki skrev:Junior kan nu godt spille Fortnite fra hans subaccount, så jeg ved ikke helt om den teori holder.

Oki, godt at høre. Der har bare været rapporter om andet, men kan være de har fået det fixed, hvilket vil give meing.

Fik aldrig nogle tilbagemelding i den anden tråd, men det er typisk folk joiner, laver et indlæg, får hjælp og aldrig melder tilbage :roll:
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron