Forum

Fia 19 Champions preoder?

Generelt snak om Playstation og services.

Fia 19 Champions preoder?

Indlægaf Volpi » søn 16 sep 2018 16:08

Jeg har lagt en bestilling på denne her version hos elgiganten, da jeg den 25 har 3 fridage frem og det er jo perfekt til denne early release.
Jeg kan så ikke opstøve en eneste der har fået til release fra Elgiganten:( - såhvem vil jeg ellers bestille hos?
Cdon kommer op på de 700kr som det koster på storen.
Hvor bestiller i?
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Fia 19 Champions preoder?

Indlægaf ikkNico » søn 16 sep 2018 20:28

Jeg springer over i år.
Elskede Squad Battles sidste år, eller rettere jeg elskede der var betydende AI kampe i FUT, men det var så også det.

Jeg købte FIFA 18 fordi demoen var skideskæg. Spillet var responsivt, jeg kunne mikse mit spil. Så kom SB, og det var mig, der spillede rundt om en AI, der dels snød, og dels parkede bussen.
Min Vardy kunne hentes uden problemer af selv de langsomste fdorsvarere. De Bruyne kunne ikke slå en aflevering på 4 meter, og han kunne slet ikke tæmme den

Jeg bemærkede et mønster. Hvis jeg var foran ved det 65. minut gik AI'en i overdrive, uanset om de var ude eller hjemme, og uanset valgt sværhedsgrad. Oftest endte AI'en med at drible og spille forbi mine stjernespillere efter behag. Den samme AI jeg netop havde brugt 65 minutter på at krølle sammen

Hvis AI'en var foran ved 80 minutter, glemte den helt at spille fodbold, og mine langskud begyndte pludselig at rsamme træværket eller gå ind.
Alle mine kampe ende som regel med at jeg havde 60-65% possesion og 20+ skud på mål, men kampene endte næsten altid med en 1 måls sejer

SB føltes på ingen måde som at spille fodbold, og jeg havde ingen glæde ved at score mål, for det fø'ltes aldrig som noget jeg havde gjort, mere som noget spillet havde besluttet skulle ske. alt sammen for at lokke mig til at købe point, så jeg kunne få endnu bedre spillere.

Ingen FIFA til mig år.
Jeg prøver nok kun gratis udgaven af PES myClub til November
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Fia 19 Champions preoder?

Indlægaf Xainz » søn 16 sep 2018 21:16

ikkNico skrev:Jeg springer over i år.
Elskede Squad Battles sidste år, eller rettere jeg elskede der var betydende AI kampe i FUT, men det var så også det.

Jeg købte FIFA 18 fordi demoen var skideskæg. Spillet var responsivt, jeg kunne mikse mit spil. Så kom SB, og det var mig, der spillede rundt om en AI, der dels snød, og dels parkede bussen.
Min Vardy kunne hentes uden problemer af selv de langsomste fdorsvarere. De Bruyne kunne ikke slå en aflevering på 4 meter, og han kunne slet ikke tæmme den

Jeg bemærkede et mønster. Hvis jeg var foran ved det 65. minut gik AI'en i overdrive, uanset om de var ude eller hjemme, og uanset valgt sværhedsgrad. Oftest endte AI'en med at drible og spille forbi mine stjernespillere efter behag. Den samme AI jeg netop havde brugt 65 minutter på at krølle sammen

Hvis AI'en var foran ved 80 minutter, glemte den helt at spille fodbold, og mine langskud begyndte pludselig at rsamme træværket eller gå ind.
Alle mine kampe ende som regel med at jeg havde 60-65% possesion og 20+ skud på mål, men kampene endte næsten altid med en 1 måls sejer

SB føltes på ingen måde som at spille fodbold, og jeg havde ingen glæde ved at score mål, for det fø'ltes aldrig som noget jeg havde gjort, mere som noget spillet havde besluttet skulle ske. alt sammen for at lokke mig til at købe point, så jeg kunne få endnu bedre spillere.

Ingen FIFA til mig år.
Jeg prøver nok kun gratis udgaven af PES myClub til November


Spillede omkring 600 kampe i fut i fifa 18, primært SB, og kan slet ikke nikke genkende til det du skriver.
Eneste frustrerende jeg oplevede, inden de fixede det, var den groteske mængde af skader man løb ind i.

Jeg valgte at pre order fra coolshop, syntes de plejer at have ry for at overholde levering på release.
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster

cron