Forum

Diablo 3 måske til PS plus.

Generelt snak om Playstation og services.

Diablo 3 måske til PS plus.

Indlægaf S_Phoenix » fre 21 sep 2018 19:03

Rygte om Diablo 3 til PS plus, til dem der kunne finde det interessant :)
https://puu.sh/ByGVE/8fa88c7425.png
S_Phoenix
Niveau 1
 
Indlæg: 87
By: Vestsjælland - Kalundborg.

+1

Re: Diablo 3 måske til PS plus.

Indlægaf Erroneus » fre 21 sep 2018 19:28

Nice, vil være en fin titel. Anmeldte det tilbage i 2014 https://www.pslife.dk/review/diablo-3-u ... n-476.html, hvor det var et rigtigt fint spil og siden er der blevet tilføjet mere indhold til.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Diablo 3 måske til PS plus.

Indlægaf Dummiz » søn 23 sep 2018 12:06

Nok et dumt spørgsmål men jeg vil da lige høre folket der stadigvæk spiller det. Jeg har selv gået igennem det på min gamle Xbox. Hvad er der at lave i spillet når man er gået igennem det? Er det ikke bare starte forfra på en sværere Sværhedsgrad? Eller er der noget nyt og se?
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Diablo 3 måske til PS plus.

Indlægaf Erroneus » søn 23 sep 2018 13:09

Der er sæsoner, hvor de opsætter nogle opgaver man skal fuldføre. Når alle er fuldført, åbner man op for et unikt sæt til ens karakter. Man starter med en hel ny karakter hver sæson. Men nej det er hvad man har set før. De har dog tilføjet lidt små nye områder og varieret nogle dungeons bedre.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Diablo 3 måske til PS plus.

Indlægaf Vreki » søn 23 sep 2018 21:12

Dummiz skrev:Nok et dumt spørgsmål men jeg vil da lige høre folket der stadigvæk spiller det. Jeg har selv gået igennem det på min gamle Xbox. Hvad er der at lave i spillet når man er gået igennem det? Er det ikke bare starte forfra på en sværere Sværhedsgrad? Eller er der noget nyt og se?


Karakterne i Diablo3 er så forskellige at det kan være en helt anderledes oplevelse at spille det igennem igen med en ny klasse.

For mig har fornøjelsen ikke så meget været historien, men at skills hele tiden udvikler sig mens man spiller.
Og da udstyr også kan have bonus der passer til bestemte skills så kan det også svinge hvilet udstyr der er bedst.

Så jeg vil mene at der i hvert fald er indhold i spillet til en gennemspilning af hver klasse.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Diablo 3 måske til PS plus.

Indlægaf kratoss98 » fre 28 sep 2018 20:48

ja ja ja, der kan man bare se. man skal ikk altid stole på leeks folkens!!!!!!!

edit: jeg ville sige hvad sagde jeg, men jeg har først lige oprettet en bruger her på websiden i dag så i kunne jo knap have vidst at jeg havde sagt det. når det så er sagt: man skal ikk stole på alt på internettet.
kratoss98
Niveau 2
 
Indlæg: 100



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster