Forum

Årets spil 2018

Generelt snak om Playstation og services.

Årets spil 2018

Assassin's Creed Odessey
2
6%
Astro Bot: Rescue Mission
2
6%
Battlefield V
2
6%
Beat Saber
0
Ingen stemmer
Burnout Paradise Remastered
0
Ingen stemmer
Call of Duty: Black Ops 4
3
9%
Celeste
0
Ingen stemmer
Dark Souls Remastered
0
Ingen stemmer
Dead Cells
0
Ingen stemmer
Detroit: Become Human
0
Ingen stemmer
Dragon Ball FighterZ
0
Ingen stemmer
Dragon Quest XI: Echoes of an Elusive Age
0
Ingen stemmer
F1 2018
0
Ingen stemmer
Far Cry 5
0
Ingen stemmer
FIFA 19
0
Ingen stemmer
Firewall Zero Hour
0
Ingen stemmer
Forgotton Anne
0
Ingen stemmer
God of War
7
20%
Guacamelee! 2
0
Ingen stemmer
Hitman 2
1
3%
Just Cause 4
0
Ingen stemmer
Madden NFL 19
0
Ingen stemmer
Mega Man 11
0
Ingen stemmer
MLB The Show 18
0
Ingen stemmer
Monster Boy and the Cursed Kingdom
0
Ingen stemmer
Monster Hunter: World
2
6%
NBA 2K19
0
Ingen stemmer
NHL 19
0
Ingen stemmer
Ni no Kuni II: Revenant Kingdom
0
Ingen stemmer
Overcooked! 2
0
Ingen stemmer
Owlboy
0
Ingen stemmer
PlayerUnknown's Battlegrounds
1
3%
Red Dead Redemption 2
9
26%
Shadow of the Colossus
0
Ingen stemmer
Shadow of the Tomb Raider
1
3%
SoulCalibur VI
0
Ingen stemmer
Spider-Man
3
9%
Spyro Reignited Trilogy
1
3%
Tetris Effect
0
Ingen stemmer
The Crew 2
0
Ingen stemmer
Valkyria Chronicles 4
0
Ingen stemmer
Yakuza 6: The Song of Life
1
3%
Yoku's Island Express
0
Ingen stemmer
 
Afgivne stemmer : 35

Årets spil 2018

Indlægaf Erroneus » man 31 dec 2018 12:28

På årets sidste dag, syntes jeg det kunne være sjovt at snakke om årets spil og andre gode spil oplevelser i 2018.

Som PlayStation ejer har man haft masser af vælge imellem, og der er nogle oplagte kandidater, men også nogle overraskelser.

Smid en stemme, argumenter hvorfor. Er der nogle der er blevet glemt og er der ældre spil, som man stadigvæk bruger tid på eller først har fået prøvet af nu. Personligt er jeg i gang med The Long Dark nu, som har fået en stor opdatering der ændrer kapitel 1 og 2, så det er en mere finpudset oplevelse, med kapitel 3 som lander i Q1 2019. Glimrende spil, hvis man er til survival spil, kan fanges på tilbud engang imellem.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Årets spil 2018

Indlægaf Xainz » man 31 dec 2018 12:36

Det blev en stemme på Monster hunters world fra mig, da det er det spil sammen med fifa, jeg har været bedst underholdt af.
God of war virker lovende, har dog ikke spillet det nok, til at kunne bedømme det ordenligt. Men helt sikkert et spil jeg vender tilbage til på et tidspunkt.

Årets absolut største skuffelse, var uden sammenligning Red dead redemption, så meget hype, om så kedeligt et spil, Grafikken var da flot bevares.
Historien i den del jeg tvang med til at spille, var en flad fornemmelse, og ens hovedperson var virkelig intetsigende.

Men alt i alt et relativt tamt gaming år, hvor utrolig få titler tiltalte mig :)
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg

+1

Re: Årets spil 2018

Indlægaf Cena » man 31 dec 2018 12:58

Det var et svært valg. Valget stod for mig mellem God of War og Spider-man. Begge titler var super og nogle af de bedste spiloplevelser jeg har haft i mange år. Brugte mange timer på begge og fik platin i dem.

Det endte med at blive spider-man da jeg elskede universet og aldrig kedede mig. Heller ikke da jeg skulle samle collectibles. Synes det blev lidt tungt til sidst at grinde i GOW pga manglende kort til collectibles og det var lidt kedeligt at vade rundt efter dem. Det blev det aldrig i Spider-man pga den efter min mening fremragende måde man free roamede på.

Men begge var fantastiske!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599

+1

Re: Årets spil 2018

Indlægaf Erroneus » man 31 dec 2018 14:00

Jeg stod selv imellem RDR 2 og God of War, men endte på God of War. De 2 spil står meget lige i min bog, men God of War var nok en større overraskelse og så har jeg personligt altid haft en stærk interesse for den nordiske mytologi, pga. mit givet navn :) Jeg kan godt forstå at RDR2 ikke tiltaler nogle, men jeg elskede personligt det rolige afslappet tempo og så fandt jeg hovedpersonerne og deres historie som noget af det bedste vi har fået i computerspil, bakket op med fantastiske stemmeskuespillere.

Jeg har dog ikke fået spillet Spiderman, samt mange andre på listen, men så er det godt 2019 starter blødt op med nye spil :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Årets spil 2018

Indlægaf wMikkel » man 31 dec 2018 14:07

Fortnite :mrgreen:
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: Årets spil 2018

Indlægaf Da Senzai » man 31 dec 2018 17:41

Jeg var gået igang med at skrive et indlæg om, hvorfor Tekken 7 er årets spil, men så slog det mig, at det udkom sidste år! :mrgreen:

Så årets spil går til Rocket League for 4. år i streg. Det er det spil, der er brugt mest tid på og det er faktisk også spillet, der har fået mig til at følge med i eSport :mrgreen: .

Runner Up er Vermintide 2. Det spil er 100% pure AweSome! Det er så fedt at hugge sig igennem horder af fjender, når man skal fra punkt A til punkt B. Genialt! :D.

Desværre kunne man ikke stemme på det. Jeg har faktisk ikke prøvet et eneste af de spil, der er på listen. Tilgengæld, så har jeg lige tjekket Screenshots ud og stemt på Yakuza 6, da jeg kan se, at det er det spil, der er det bedste.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Årets spil 2018

Indlægaf Erroneus » man 31 dec 2018 18:02

wMikkel skrev:Fortnite :mrgreen:

Det er Mega 64 enig i.

PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster

cron