Forum

Days Gone

Generelt snak om Playstation og services.

Days Gone

Indlægaf Killingkalle » søn 07 apr 2019 17:59

Halløjtaler Lifer!
Det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg er meget spændt på Bend Studios Days Gone. Spillet virker super interessant for mig. Bend studio prøver at få dig til at føle dig som Deacon hvilket jeg synes er et godt træk. andre som også hyped det her?
Killingkalle
Niveau 0
 
Indlæg: 33
By: Haderslev


Re: Days Gone

Indlægaf armorking » søn 07 apr 2019 18:35

venter også ^^ minde mig om The last of us gameplay mæssigt
Play Fast € Die Hard £
armorking
Niveau 7
 
Indlæg: 2739
By: København SV


Re: Days Gone

Indlægaf Cena » søn 07 apr 2019 18:43

Køber det hvis Elgiganten kommer med et godt tilbud på release. Ellers venter jeg nok lidt. Men er spændt på at se om det bliver så godt som jeg håber :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Days Gone

Indlægaf BizzyVaping » søn 07 apr 2019 20:48

Regner da med at købe det. Der er ikke så meget andet end Days Gone og Rage 2, som jeg synes ser interessant ud det næste stykke tid.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922

+1

Re: Days Gone

Indlægaf Erroneus » søn 07 apr 2019 22:47

Yep, det ser meget lovende ud og hvad man hører fra previews, så ser det poleret og ud til at have en pæn størrelse med 30+ timer spilletid.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Days Gone

Indlægaf wMikkel » man 08 apr 2019 21:35

Fra hvad jeg har set synes jeg det tegner til at have dårlig framerate og haltende grafik.
Det er ikke alt, men et spil der konstant kaster mange zombier efter en, så kan jeg ikke klare at det konstant har framerate drops, dårlige animationer og under-middel-grafik.
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: Days Gone

Indlægaf Erroneus » man 08 apr 2019 22:12

wMikkel skrev:Fra hvad jeg har set synes jeg det tegner til at have dårlig framerate og haltende grafik.
Det er ikke alt, men et spil der konstant kaster mange zombier efter en, så kan jeg ikke klare at det konstant har framerate drops, dårlige animationer og under-middel-grafik.

Ja de første fremvisninger af det og det man efterfølgende så, udviste tydelige problemer framedrops. Men det ser ud til de har brugt den ekstra tid de har fået godt, fordi i previews kører det flydende. Grafisk syntes jeg det ser fint ud, er f.eks. meget pænere end State of Decay og Dead Rising 4, hvis man skal holde sammenligningen på open world zombie spil.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 17 gæster