Forum

Har i prøvet ventetid imellem logon på ps konto?

Generelt snak om Playstation og services.

Har i prøvet ventetid imellem logon på ps konto?

Indlægaf Ubertracker77 » fre 19 apr 2019 14:46

Hejsa

Min knægt har en playstation ved mig og hjemme ved sin mor. Men han har kun en konto, som han bruger begge steder.

Der plejer ikke at være nogen problemer med det. Men idag stod der “ du var logget ind på playstation network på en anden ps4. Det tager lidt tid, før du kan anvende indhold på denne ps4 med din licens” :shock: :shock:

Efter en times tid kunne han dog logge på med sin profil. =D> Men er det noget nyt de har lavet ?

Mvh
Ubertracker
Ubertracker77
Niveau 3
 
Indlæg: 235
By: Skanderborg


Re: Har i prøvet ventetid imellem logon på ps konto?

Indlægaf Erroneus » fre 19 apr 2019 16:27

Min første tanke var at maskinen hos moren, måske ved en fejl havde været tændt eller igang med download/upload fra standby tilstand.

Men fandt så den engelske fejl meddelse: "You signed into this account on another ps4, it will take some until you can use the content on this ps4 with your license." Og hvis man søger på det, kan man se indlæg om problemet fra helt tilbage i 2014, så helt nyt er det ikke, men det er muligt at Sony måske mere tager det i brug nu.

Jeg kan se fra de fra forskellige indlæg, at folk har held med at bruge "restore license" muligheden, så måske det løser det for din søn. Sørg også for at en af konsollerne er sat til hans primære konsol.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Har i prøvet ventetid imellem logon på ps konto?

Indlægaf Ubertracker77 » lør 20 apr 2019 14:19

Det virker ihvertfald fint efter lidt tid. Har bare ikke været ude for det før. Tak for info.
Ubertracker77
Niveau 3
 
Indlæg: 235
By: Skanderborg



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron