Forum

Sony vil ikke tillade mit ønskede PSN ID! WTF :/

Generelt snak om Playstation og services.

Sony vil ikke tillade mit ønskede PSN ID! WTF :/

Indlægaf Miss_WarHorse » ons 08 maj 2019 15:16

Ja som overskriften siger så vil Sony skide højt og helligt på hvad jeg ønsker at brugernavn og det er mega irriterende :( Da muligheden for at ændre sit PSN ID udkom der fløj jeg ud af sengen for at tænde min elskede PS4 for at gå direkte ind og ændre mit brugernavn MEN Sony ødelagde lige min dag og mit humør ved at skrive at mit ønskede brugernavn ikke var tilladt! ikke tilladt? [-X :x wtf! :shock: ...jeg blev vildt irriteret og har stadigvæk ikke fået banket min irritation ud af hovedet endnu over det :x ...Jeg ville ændre mit PSN ID til det som jeg hedder allemulige andre steder også men nææh nej det var ikke tilladt :x :shock: ...Jeg mener..navnet indeholder altså ikke et grimt ord eller noget men nej nej det var forbudt :roll: ...tak for lort Sony :x :roll: Jeg har så fundet ud af at det har noget at gøre med det sølle ord "Horse" for det må man åbenbart ikke bruge #-o [-X :roll: ...hvad sker der lige for det?! :| man må ikke skrive Hest?? :shock: aji come on Sony get a life! :roll: Jeg kunne forstå hvis brugernavnet indeholdte ord som fx. "Fuck" eller andet men "Horse" er sku da harmløst!! :roll: Jeg har så prøvet at komme på noget andet jeg evt. kunne hedde men der er ikke noget tilfredsstillende nok for mig så jeg nået lidt dertil hvor jeg bliver lidt til en forkælet curlig møgunge der ikke får sin vilje og så siger jeg fuck Sony så gider jeg sku da slet ikke at ændre mit brugernavn hvis jeg ikke kan få min vilje og få mit ønskede PSN ID navn :evil: Og nu sidder i andre herinde der læser min klagesang og sikkert og tænker "Tag dig sammen kvindemenneske det er et sølle navn bestående af en flok ligegyldige bogstaver :roll: " men nej det er ikke bare et navn bestående af en fok ligegyldige bogstaver for mig!b :shock: det er et brugernavn som mange random mennesker skal se på inde i spil og som gamer venner vil identificere mig med så for mig er det ikke ligegyldigt! :!: :(

Helt seriøst og uden pis...er her andre der har oplevet at jeres brugernavn ikke var tilladt og det så har irriteret jer og hvordan har i det sådan generelt med det? :?: :!: :?

Useriøse kommentarer frabedes! :!:
Miss_WarHorse
Miss_WarHorse
Niveau 0
 
Indlæg: 5
By: Allerød


Re: Sony vil ikke tillade mit ønskede PSN ID! WTF :/

Indlægaf HEADSTAR » ons 08 maj 2019 16:01

Prøv at google ordet horse, lur mig om du ikke trodser et eller andet sprog hvor horse betyder et eller andet :D
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: Sony vil ikke tillade mit ønskede PSN ID! WTF :/

Indlægaf Erroneus » ons 08 maj 2019 18:03

Jeg mener også, at navnet ikke må hedde det samme som ens email, måske den ligger begravet der.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Sony vil ikke tillade mit ønskede PSN ID! WTF :/

Indlægaf morfar » ons 08 maj 2019 18:19

Horse er et slang-ord for heroin. Derfor.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus

+1

Re: Sony vil ikke tillade mit ønskede PSN ID! WTF :/

Indlægaf Da Senzai » ons 08 maj 2019 18:41

Hvis 'man' betragter Hest/Horse som et meget negativt-ladet ord, så er det da 'man' der er forskruet og ikke vedkommende med brugernavnet.
Senest rettet af Da Senzai ons 08 maj 2019 18:50, rettet i alt 1 gang.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Sony vil ikke tillade mit ønskede PSN ID! WTF :/

Indlægaf Erroneus » ons 08 maj 2019 18:45

morfar skrev:Horse er et slang-ord for heroin. Derfor.

Interessant, tak for info :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Sony vil ikke tillade mit ønskede PSN ID! WTF :/

Indlægaf Miss_WarHorse » ons 08 maj 2019 19:02

morfar skrev:Horse er et slang-ord for heroin. Derfor.

Aahh det giver mening tak :)
Miss_WarHorse
Miss_WarHorse
Niveau 0
 
Indlæg: 5
By: Allerød


Re: Sony vil ikke tillade mit ønskede PSN ID! WTF :/

Indlægaf Miss_WarHorse » ons 08 maj 2019 19:03

Nåh men jeg fadt da så et andet tilfredsstillende navn som jeg også først fandt lige efter at jeg skrev opslaget her :) så mit PSN ID er nu gået fra LykkeDK93 til MIss_WarHorze :)
Miss_WarHorse
Miss_WarHorse
Niveau 0
 
Indlæg: 5
By: Allerød

+1

Re: Sony vil ikke tillade mit ønskede PSN ID! WTF :/

Indlægaf HEADSTAR » ons 08 maj 2019 19:15

Bravo morfar =D>
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: Sony vil ikke tillade mit ønskede PSN ID! WTF :/

Indlægaf HrDanish » ons 08 maj 2019 19:28

Miss_WarHorse skrev:Nåh men jeg fadt da så et andet tilfredsstillende navn som jeg også først fandt lige efter at jeg skrev opslaget her :) så mit PSN ID er nu gået fra LykkeDK93 til MIss_WarHorze :)


Godt at det lykkes dig at finde et navn du trods alt er tilfreds med når du nu ikke måtte bruge den første udgave.
HrDanish
Niveau 4
 
Indlæg: 300

+1


Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster