Forum

Priser på den "gamle" PS3?

Generelt snak om Playstation og services.

Priser på den "gamle" PS3?

Indlægaf Elgar » søn 23 aug 2009 19:06

Hej

Nu har jeg haft en Xbox 360 i en del tid efterhånden og er stadig rigtig glad for konsollen, men har besluttet mig for, at jeg ikke vil snyde mig selv for Blu-ray og de noget lækre PS3 exclusives. Derfor leder jeg efter en PS3 til en fornuftig pris, det skal desuden helst være den gamle, da jeg går ud fra den er billigere.. Og ja, så kan jeg også bedst lide designet på den ;)

Jeg har fundet et tilbud på Blockbuster.dk til 2899,- inkl. Infamous og 3 lejekuponen, hvilket lyder meget attraktivt for mig da Infamous er en af de førnævnte exclusives jeg meget gerne vil have i min samling. Spørgsmålet er bare om PS3 allerede er sat så meget ned i nogle af de fysiske butikker, at det slet ikke kan betale sig?

Håber i kan guide mig igennem ;)
Elgar
Niveau 0
 
Indlæg: 4


Indlægaf FunteXDK » søn 23 aug 2009 19:10

Hvis jeg var dig ville jeg vente og se hvad der sker her de første 2-3 uger efter at PS3slim er kommet på markedet (vidst til en pris på 2899,- hvis jeg husker rigtigt) så falder den gamle vel også noget i værdi da de skal af med dem...

Bare lige min mening :)
FunteXDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1263


Indlægaf Maurozarate7 » søn 23 aug 2009 19:10

i fona koster den 2500 og du kan nok godt købe Infamous brugt for 170-200 kr.
Manchester United - Red Devils
Maurozarate7
Niveau 6
 
Indlæg: 1651


Indlægaf Diz- » søn 23 aug 2009 19:10

tag dog og køb en slim fra amazon til 2400 med 120 gb hdd og en meget mindre consol med reduceret strømforbrug. den udkommer den 25 august. infamous kan du altid købe ved siden af
Diz-
Niveau 4
 
Indlæg: 604


Indlægaf FunteXDK » søn 23 aug 2009 19:17

Diz- skrev:tag dog og køb en slim fra amazon til 2400 med 120 gb hdd og en meget mindre consol med reduceret strømforbrug. den udkommer den 25 august. infamous kan du altid købe ved siden af


Som han skriver i topic er den GRIM (sådan vælger jeg at tolke det ;)) - Men stadig et alter nativ jo... men det kan ikke siges nok hvad hvor grim den nye er... bvadr :-&
FunteXDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1263


Indlægaf Elgar » søn 23 aug 2009 19:29

Ja, jeg er ærlig talt ikke ret meget for den nyes design og da jeg også går op i designet, så kommer jeg nok ikke til at købe en slim.

Det lyder som en god idé at vente lidt, men synes faktisk at det tilbud i Fona på 2499,- lyder ret godt. Vil da lige smutte derned i min lokale imorgen og tage et kig ;)
Elgar
Niveau 0
 
Indlæg: 4


Indlægaf Player_2 » søn 23 aug 2009 23:27

Hvis du alligevel skal have Infamous, så ville Blockbuster.dk til 2899,- inkl. Infamous og 3 lejekuponen, da være bedre..

400 kr for infamous og 3 lejekuponne er da en helt fair pris
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar


Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron