Forum

Iphone fra USA

Generelt snak om Playstation og services.

Iphone fra USA

Indlægaf 123krone » man 12 jan 2009 19:33

nu er jeg så glad fordi jeg skal til USA snart men vil lige vide noget. vis jeg køber en iphone i USA kan jeg så bruge TDC her hjemme
123krone
Niveau 4
 
Indlæg: 650
By: Vanløse


Indlægaf Vinterbird » man 12 jan 2009 19:59

Hvis du får den unlocked. Vær dog opmærksom på at du ikke kan købe en iPhone uden at forlade butikken med en seks måneders kontrakt bundet til den, og for at få den kontrakt skal du højst sandsynligt vise noget amerikansk ID.
Vinterbird
Niveau 4
 
Indlæg: 341


Indlægaf Burninhell » man 12 jan 2009 20:17

Jeg var i USA i sommers, du kan faktisk godt købe unloced iphones derovre, men det er kun i små skumle butikker. I de store butikker skal man hvise amerikansk id.
Burninhell
Niveau 1
 
Indlæg: 55


Indlægaf Vinterbird » man 12 jan 2009 20:19

Burninhell skrev:Jeg var i USA i sommers, du kan faktisk godt købe unloced iphones derovre, men det er kun i små skumle butikker. I de store butikker skal man hvise amerikansk id.


Men der er vel ikke tale om 3G udgaven?
Vinterbird
Niveau 4
 
Indlæg: 341


Indlægaf Player_2 » man 12 jan 2009 20:36

Du skal bare sige du er på udveksligstur i denne by i et år og derfor vil have en mobil i det år du er der
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar

Indlægaf Burninhell » man 12 jan 2009 21:26

Vinterbird skrev:
Burninhell skrev:Jeg var i USA i sommers, du kan faktisk godt købe unloced iphones derovre, men det er kun i små skumle butikker. I de store butikker skal man hvise amerikansk id.


Men der er vel ikke tale om 3G udgaven?


Hmmm, kan faktisk ikke rigtig huske, mener faktisk der var 2 man kunne vælge imellem, den ene var lidt dyrere. Jeg skulle ha købt en, men da jeg skulle tilbage efter penge var den allerede solgt.
Burninhell
Niveau 1
 
Indlæg: 55


Indlægaf Ice_Hiboy » man 12 jan 2009 23:37

Vinterbird skrev: Vær dog opmærksom på at du ikke kan købe en iPhone uden at forlade butikken med en seks måneders kontrakt bundet til den.


Jeg mener faktisk at i USA binder man sig i 24 måneder.

men mener skam at det er muligt at købe den unlocked bare ikke i en ATA eller apple store, men mere i en mindere elektronik ting, ligesom man kan her i Danmark det er vist bare ikke helt velset set fra apples side. Plus de mange gange koster omkring det samme som du i sidste ende kommer til at betale herhjemme med et abo. Jeg vil anbefale at købe den herhjemme for hvis den lige plusdelig ikke virker (Skete for mig) så dækker garantien jo, men den skal indleveres hvor du har købt den ikke bare hos apple, så det er lidt langt at tage til amerika ;)

BTW jeg afleverede min iphone, hvor wifi ikke virkede, til telia og en uge efter helt ny til mig
Ice_Hiboy
Niveau 4
 
Indlæg: 411



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster