Forum

Top 160 PS4 spil ifølge reddit

Generelt snak om Playstation og services.

Top 160 PS4 spil ifølge reddit

Indlægaf ikkNico » tors 05 sep 2019 15:06

r/PS4 kan jo være meget fint, men pslife er alligevel myndigheden over dem alle, og kan vi godkende denne top 160 of all time?

https://youpoll.me/list/7/
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Top 160 PS4 spil ifølge reddit

Indlægaf Erroneus » tors 05 sep 2019 16:19

Lol 160 titler :D

God of War i toppen er ok. Jeg gider ikke Resi 2, har ikke spillet Hollow Knight, Persona 5 og Nier: Automata, så de vil ikke være i min top 10, men det er nok fint nok de ligger så højt, hvis man ser på det objektivt.

Jeg vil have Spider-Man, Horizon Zero Dawn, GTA 5, What Remains of Edith Finch, de 2 Uncharted spil, Detroit: Become Human, Ratchet & Clank, Dying Light, Until Dawn, Assassin's Creed Odyssey, Days Gone, Prey, Fallout 4 og Wolfenstein II: The New Colossus længere oppe på listen.

Doom, Transistor og Beat Saber mangler på listen imo.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+1

Re: Top 160 PS4 spil ifølge reddit

Indlægaf Da Senzai » søn 08 sep 2019 11:53

Jeg er uenig.

Jeg har slet ikke spillet så mange forskellige spil, så I må nøjes med en Top 10 fra mig:

Rocket League
Dragons Dogma: Dark Arisen
Awesomenauts Assemble!
Warhammer: Vermintide 2
Pinball FX 3
Orcs Must Die: Unchained!
Dead or Alive 5: Last Round
Blood Bowl 2
Plants Vs. Zombies Garden Warfare*
Nitroplus Blasterz Heroines Infinite Duel
Armello

Rocket League er nummer et, men ellers er rækkefølgen ikke så vigtig, da der er tale om vidt forskellige spil og det derfor kommer an på humøret :)

*Kun det første! 2'eren og 3'eren er et helt andet spil. Og ja, jeg var naiv nok til at købe begge på release alene på grund af meritterne fra den første titel i serien :/
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Top 160 PS4 spil ifølge reddit

Indlægaf Redman DK » man 09 sep 2019 16:54

Bloodborne er ikke på førstepladsen så listen er automatisk invalid.
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: Top 160 PS4 spil ifølge reddit

Indlægaf Krede1972 » tirs 10 sep 2019 00:34

Meeeget Mæærklig Liste... Sonnyboy!
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Top 160 PS4 spil ifølge reddit

Indlægaf kratoss98 » tirs 10 sep 2019 19:40

dårlig liste jeg er ikke enig

det er en ommer. det holder ikke
kratoss98
Niveau 2
 
Indlæg: 100


Re: Top 160 PS4 spil ifølge reddit

Indlægaf ikkNico » tirs 10 sep 2019 20:36

Det skal jeg sige videre inde på reddit kratos :lol:

Tror bare de har accepteret alle forslag, og så sorteret efter hvilke der fik flest
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Top 160 PS4 spil ifølge reddit

Indlægaf Rytteren » ons 11 sep 2019 01:17

Hmm 160 titler. spænende.

1-10: kan acceptere alle foruden Nier: Automata. Selv red dead.. som bare ikke var mig (trods jeg elskede 1'eren og 2'eren). Jeg ville ikke selv have den med på min top 20, 30 eller derover sikkert. Men kan nemt forstå hvorfor mange elskede spillet, mente det gjorde meget for spilmediet mm.

Men Nier: Automata.... Fuck det spil (har i øvrigt platin). Elskede det første. Meget. Så spillede Nier: Automata gennem for at få alt udad af det (det først Nier blev også først sublimt i efterfølgende ture gennem spillet/udvidelse af historien). Men at folk elsker Nier: Automata.. den fanger jeg aldrig. Noget med det blander en masse. Sikkert. Men intet gøres godt. Dette spil ville ikke være på en top 160 ps4titler. Øvbøv for listen.

Min liste ville nok være noget ala.

1.God of War

noget andet.

Men Horizon Zero Dawn og Uncharted 4 må nok være i toppen også.
Men der har været gode små hits her og der.

Resogun
Nioh
Slay the Spire
The Talos Principle
Resident Evil 2
The witcher 3
South Park: The Fractured but Whole
Battle Chasers: Nightwar
Helldivers


Min bedre halvdel ville have en top med.
Don't starve together
Overcooked 2
PixelJunk Monsters 2

Så vi er ikke med i toppen på sådan en reddit liste. På resetera derimod :lol:
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Top 160 PS4 spil ifølge reddit

Indlægaf ikkNico » ons 11 sep 2019 07:44

Rytteren skrev:Nier: Automata.... Fuck det spil

Ved ikke om det er fuck, men til min store forbløffelse så var det slet ikke for mig

Rytteren skrev:Resogun

Derimod, fantastisk spil. Det er stadig sjovt
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Top 160 PS4 spil ifølge reddit

Indlægaf Da Senzai » ons 11 sep 2019 09:15

Det er skørt nok, at der kun er en af mine top ti'er, der kan snige sig op på deres top 160.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Top 160 PS4 spil ifølge reddit

Indlægaf Rytteren » tors 12 sep 2019 01:29

Da Senzai skrev:Det er skørt nok, at der kun er en af mine top ti'er, der kan snige sig op på deres top 160.


Normalt ville jeg sige at det var forståeligt. At du har for snæver en smag/kun fokusere på nichespil. Spil der derfor er ikke rammer en bred målgruppe, har nok interesseret bruger mm. (Der findes masser af gode onlinespil til ps4, med aktive brugere.. bare ikke i din boldgade).

Men listen har masser af niche og "ukendte/ikke nok værdsatte" spil på listen. Så forventede faktisk nemt alle ville kunne finde flere spil, man ville sige. De kunne være i min topliste. Du havde også en.
MEN din liste er faktisk pænt god. Så det undrede mig at der kun var en af disse udaf 160titler... Forventede det var Rocket League.. Men overraskende nok, så var den ikke på listen. Det er et spil jeg nemt kan forstå folk kan lide. Men som du har det med PvZ:GW1 og til 2 samt 3, sådan har jeg det med Rocket League. SARPBC var/er et af mine mest spillede spil. Rocket League er, for mig, bare et helt andet spil (dårligere).
At jeg så synes mere om PvZ:GW2 fremfor 1'eren (grundet local splitscreen og hygge i "hubben" - klare flere trofæer i den hordeagtige del) er jo bare sjov. Faktisk er der kun 3 titler på din liste, jeg aldrig ville spille med sikkerhed.

Dragons Dogma: Dark Arisen, Awesomenauts Assemble! og Plants Vs. Zombies Garden Warfare har jeg spillet. Fandt aldrig DD:DA så fantastisk. Jeg er kæmpe fan af rollespil/eventyr - Psone var for mig de bedste gamingdage, grundet rpg/jrpg kataloget. Jeg fandt også Nes fed barndommens wowoplevelse, men psone!!
Awesomenauts Assemble! er et spil min søn elskede pænt meget. Han var ikke god, og læringskurven var/er hård. Men gameloopet er kort, samt godt.


Warhammer: Vermintide 2, Orcs Must Die: Unchained!, Armello og Blood Bowl 2. Alle spil jeg har overvejet at prøve. Der udkom dog en del Warhammerspil forholdsvist tæt på hinanden. Endte med at spille space hulk, og var derfor mættet for Warhammer. Orcs Must Die: Unchained! virkede som noget ala Dungeon defenders men manglede som jeg forstod splitscreen.

Både det og Vermintide 2 blev frasorteret ved at være MP only.. Jeg spiller ofte ikke meget. Det er korte intense sesioner.. Så er glad for ps4 har en pausefunktionslukhaløjting. Så kan jeg hurtigt starte der, hvor jeg er (uden load, savegamevalg mm.). Virker ikke i MP. Blood Bowl 2 er vist også MP only.. hvilket gjorde jeg fravalgte det. Gameplay virker dog lige mig.
Armello kiggede jeg LÆNGE på. Men prisen var for høj, og har siden glemt det.


Pinball FX 3, Dead or Alive 5: Last Round og Nitroplus Blasterz Heroines Infinite Duel er de 3spil jeg aldrig ville spille. Er ikke til fighter. Spillede Mortal Kombat 1+2, Street fighter 2, og Tekken 3 og Teken: TT en del. Men det var for "historierne" - Reptile og slut sekvenser i tekken. Da det blev en mindre del, døde jeg i den genre. Pinball og shmup er genre jeg stoppede med omkring 92.

Så din liste er fyldt med spænende og gode spil. Spil som helt sikkert burde være på en så bred og lang liste som "reddit top 160 ps4 games".....
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar
+1


Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster

cron