Forum

Forkert E-mail Fifa 20

Generelt snak om Playstation og services.

Forkert E-mail Fifa 20

Indlægaf Supermand123 » ons 25 dec 2019 14:46

Hej Folkens --

Har fået Fifa 20 i gave, og fået det installeret og det hele.
Har en EA konto, men da jeg skal sende bekræftelses koden for at logge på EA Kontoen, skriver den en anden e-mail end min. Ikke en e-mail jeg kender. Er der nogen som kender til dette problem og hvordan jeg fået det løst..?
Supermand123
Niveau 0
 
Indlæg: 3
By: Holstebro


Re: Forkert E-mail Fifa 20

Indlægaf Erroneus » ons 25 dec 2019 15:07

Det lyder til at du måske husker forkert, hvad dit EA brugernavn er. Hvis ikke, så har nogle fået fat i din EA konto og så skal du have fat i EA.

https://signin.ea.com/p/web2/resetPassw ... 24735042s1 prøv at indtaste din email for at nulstille koden. Hvis den ikke genkender din email, så har du 2 muligheder, lav en ny EA konto og sørg for at bruge en sikker ordenlig kode du ikke genbruger andre steder eller så skal du have fat i EA, og måske kan de genskabe din konto, hvis du kan bevise du er dens ejermand.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Forkert E-mail Fifa 20

Indlægaf Supermand123 » ons 25 dec 2019 15:18

Kan sagtens huske mit EA brugernavn, det ikke noget problem. Når man starter spillet og vil gå online så kommer den og vil have en 6 cifret kode, som bliver sendt til din e-mail, men den e-mail som de viser den bliver sendt til er ihvertfald ikke min? Kan nemt logge på ea sports hjemmeside os og alt mulig, men i selve spillet kan den ikke kende min e-mail??
Supermand123
Niveau 0
 
Indlæg: 3
By: Holstebro


Re: Forkert E-mail Fifa 20

Indlægaf Erroneus » ons 25 dec 2019 15:31

Det lyder til din PSN konto, så er forbundet med en anden EA konto end du tror. Hvis det er tilfældet, har du desværre et problem, fordi i følge EA kan man ikke ændre sådan en tilknytning.

Alternativt er der sat en forkert email på din EA konto, login på EA's side og sikre dig at det er din email som er sat på din EA konto.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Forkert E-mail Fifa 20

Indlægaf Supermand123 » ons 25 dec 2019 17:53

Kunne godt logge ind på ea server på fifa 19, så ingen problem. Og der er ikke sat nogen forkert e-mail på min ea konto, har været inde og tjekke, det er den rigtige. Og den samme mail på origin os og den er sat til at modtage koder på sms os, så det er helt underligt det her
Supermand123
Niveau 0
 
Indlæg: 3
By: Holstebro


Re: Forkert E-mail Fifa 20

Indlægaf Erroneus » tors 26 dec 2019 00:44

Pas, så skal du nok have fat i EA for at høre hvad der sker.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster