Forum

The last of us 2 Ps5?

Generelt snak om Playstation og services.

The last of us 2 Ps5?

Indlægaf BizzyVaping » lør 20 jun 2020 01:04

Har der været noget ude omkring om the last of us 2 udkommer på Ps5 eller bliver det kun Ps4?

Jeg ved godt at Ps4 versionen kommer til at kunne køre på Ps5, men jeg regnede egentligt med der kom en full blown Ps5 version. Jeg kan dog ikke finde noget om det nogen steder.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: The last of us 2 Ps5?

Indlægaf darkandel » lør 20 jun 2020 08:02

100% på der kommer en ps5 version :) kan dog heller ikke se det nogle steder
darkandel
Niveau 5
 
Indlæg: 806
By: 9400 Nørresundby

+1

Re: The last of us 2 Ps5?

Indlægaf Jake242 » lør 20 jun 2020 08:41

Jeg kan ikke se at de skulle lave det til andet end en remastered som man har set the last of us gå fra ps3 til ps4.

Spillet har sin berettigelse på gameplay og historie - ikke grafik. At skulle vente med at spille det til at ps5 kan give det en grafisk overhaling(og uha 60FPS) er IMO spild af tid.
Jake242
Niveau 3
 
Indlæg: 236

+1

Re: The last of us 2 Ps5?

Indlægaf Erroneus » lør 20 jun 2020 09:53

Jeg debatterede at vente, men har nu spillet det 4 timer og det spil er så sindssygt flot detaljeret, og kører godt med 30FPS. Og som Jake siger, så er det gameplay og historien der endnu mere bærer det spil.

Men for at svare dit spørgsmål. Nej der er ingen detaljer ude om det, ud over at Sony siger at de fleste PS4 spil vil virke med PS5 og der er en boost mode i PS5. Men detaljer om den boost mode, og om de laver en gratis opgradering til spillet, så det f.eks. kan køre 60FPS på PS5 eller om de laver en seperat remaster, det er der ikke nogle detaljer om pt. Dog modsat PS3 til PS4, skal man huske at det er mindre arbejde for firmaerne at gå fra PS4 til PS5, så vi kommer til at se flere spil der tilbyder gratis opdateringer til PS5 udgaver. Cyberpunk 2077 er et af dem, men nu er udvikleren bag, CD Projekt Red jo også nogle meget flinke mennesker :)

Man forventer der kommer mange flere detaljer i løbet af sommeren, hvor de vil snakke om PS5's software, funktioner, kølesystem og services.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+1

Re: The last of us 2 Ps5?

Indlægaf thelittlegeek » ons 08 jul 2020 14:51

Det ville overraske mig virkelig meget, hvis det ikke udkommer til PS5. Hvis det på et tidspunkt kan forudbestilles ligesom konsollen, så ping mig gerne!
thelittlegeek
Niveau 0
 
Indlæg: 2



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 34 gæster

cron