Forum

Ps5 forudbestilling hvor ?

Generelt snak om Playstation og services.

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Vreki » ons 23 sep 2020 20:07

thomsen83 skrev:og så kan man se Xboxen (som ligger i samme udenlandske valutapris) stadigvæk koste 3899. Sikkert nordiske film som er for dovne til at melde en officiel dansk pris ud igen.


Jeg har altid undret mig over det partnerskab, hvorfor i alverden er det et filmselskab der er blevet hardware-distributør?

HrDanish skrev:Jeg ville gerne have PS5 til releasen, men har valgt at vente og se tiden an. Der er alligevel ikke nogle af de spil der udkommer til opstart jeg er desperat efter at få.
Som det ser ud lige nu er det kun Morales og AC valhalla samt Cyberpunk 2077 og opdatering til Marvels avengers der virkelig lokker og siden jeg allerede kan spille Avengers på min PS4, Morales ikke er et fuldt spil og jeg stadig ikke har haft tid til at færdig gøre Witcher 3 eller overhovedet begynde på AC Odyssey så kan det virkelig ikke retfærdige gøre de priser.

Og så mangler jeg stadig at tage mig sammen til at sætte mig ind i hvilket type fjernsyn jeg skal investere i så jeg faktisk har et der kan køre 4k :oops:


Jah, jeg havde egenligt planlagt at pre-ordre men var for sløv i optrækket. Det er dog heller ikke fordi der er nogle musthave spil undervejs det første stykke tid.
Måske skulle jeg i ventetiden investere i et grafikkort til min PC, det er efterhånden længe siden jeg har spillet seriøst på den så der kan sikkert findes en pæn bunke interessante spil på Steam til småpenge.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf ShadowFlame » ons 23 sep 2020 20:08

For mig giver det simpelthen ikke længere nogen mening at PS5 skal koste 4200 eller 300 kr. dyrer end XBOX ONE SX. Hertil skal man så lige ligge op til 500-600 for en ekstra controller. Dvs. en prisforskel for mig på næste 1000 kr.

Hertil skal ligges den fantastiske værdi af Gamepass som med med Bethesda, ID, Machinegames, Arkane m.m. er er helt vanvittigt tilbud.

Har bestilt en digital version, mem er ved at trække i land - jeg tror jeg ender med at vente og vil for første gang siden Ps3 ikke købe en launch version.
Senest rettet af ShadowFlame tors 24 sep 2020 10:57, rettet i alt 1 gang.
ShadowFlame
Niveau 0
 
Indlæg: 26
By: Silkeborg

+1

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Erroneus » ons 23 sep 2020 21:17

Vreki skrev:Jeg har altid undret mig over det partnerskab, hvorfor i alverden er det et filmselskab der er blevet hardware-distributør?

Det er vist klassisk moderne underholdsnings-firmaer som spreder ud, bare se Disney, HBO, Netflix osv.
Nordisk Film ejer også spil udviklere som Avalanche Studios Group og Raw Fury. Men ja det har altid været et lidt besynderligt makkerskab, og de har bestemt ikke altid være voksen nok til den opgave, selv om det er dog er blevet meget bedre end f.eks. tilbage i PlayStation 3 dagene.

Ang. prisen, så er der ikke nogle officiel pris meldt ud for Danmark, hvilket er lidt sært, men det forklarer hvorfor prisen er lidt højere, da butikkerne sætter prisen på den sikre side.

Så ja, lad os snart få nogle officielle priser, også på tilbehør :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf thomsen83 » tors 24 sep 2020 00:10

Erroneus skrev:
Vreki skrev:Jeg har altid undret mig over det partnerskab, hvorfor i alverden er det et filmselskab der er blevet hardware-distributør?

Det er vist klassisk moderne underholdsnings-firmaer som spreder ud, bare se Disney, HBO, Netflix osv.
Nordisk Film ejer også spil udviklere som Avalanche Studios Group og Raw Fury. Men ja det har altid været et lidt besynderligt makkerskab, og de har bestemt ikke altid være voksen nok til den opgave, selv om det er dog er blevet meget bedre end f.eks. tilbage i PlayStation 3 dagene.

Ang. prisen, så er der ikke nogle officiel pris meldt ud for Danmark, hvilket er lidt sært, men det forklarer hvorfor prisen er lidt højere, da butikkerne sætter prisen på den sikre side.

Så ja, lad os snart få nogle officielle priser, også på tilbehør :)


Det virker for mig som om at Nordisk Film er lidt ligeglade, gav de ikke frit lejde til fortolkning af prisen med PS4 (synes jeg at kunne huske) og her under 2mdr før release sidder de fortsat på hænderne og er TOTAL radiotavse. Synes ikke rigtig de gør noget godt for Sony.
thomsen83
Niveau 4
 
Indlæg: 367

+1

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Khat666 » tors 24 sep 2020 19:30

Mon det bliver muligt, at købe en PS5 i Danmark på udgivelsesdagen? Husker ved launch af PS4, at det var muligt at købe i bl.a. Elgiganten ved at møde op og stå i kø om natten, men at der også var tale om et begrænsede antal PS4’ere, og flere måtte gå forgæves.
Khat666
Niveau 0
 
Indlæg: 9
By: Kbh


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Megajohn » tors 24 sep 2020 19:36

Overvejer også seriøst at nøjes med en Xbox ved launch.

Game pass, ingen indkøb af nye controlleres mm. Det er sq value.
Megajohn
Niveau 2
 
Indlæg: 139
By: Greve

+1

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Kondivand » tors 24 sep 2020 21:57

Jeg forudbestilte min i fredags hos bilka, til 3999kr. Fik ingen mail og der er heller ikke noget under ordrehistorik, men da jeg skrev til support fik jeg ordrenr, samt bekræftelse på at den var gået igennem. Så jeg regner klart med at kunne hente min maskine på releasedagen, for første gang siden ps2 :D
Kondivand
Niveau 2
 
Indlæg: 118

+1

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Deezoned » fre 25 sep 2020 12:52

Bilka har lige nu standard edition (med drev) til 4.199,- forudbestilling .. de er nok væk om kort tid.
Deezoned
Niveau 3
 
Indlæg: 218

+2

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Vreki » fre 25 sep 2020 17:16

Deezoned skrev:Bilka har lige nu standard edition (med drev) til 4.199,- forudbestilling .. de er nok væk om kort tid.


Haps!
Mange tak for det :-D

Nu håber jeg ikke de bagefter finder ud af at det var en fejl, men det er da forsøget værd.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307

+1

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Vreki » fre 25 sep 2020 23:36

Gad egenligt vide om der kommer noget PS5 indhold på PSplus i November/December?
Selvfølgeligt kan man nok spille PS4 spillene, men det kunne alligevel være rart med noget dedikeret.

Er der nogen der kan huske hvad der var af PSplus indhold til PS4 da den havde launch?
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Erroneus » fre 25 sep 2020 23:59

Vreki skrev:Gad egenligt vide om der kommer noget PS5 indhold på PSplus i November/December?
Selvfølgeligt kan man nok spille PS4 spillene, men det kunne alligevel være rart med noget dedikeret.

Er der nogen der kan huske hvad der var af PSplus indhold til PS4 da den havde launch?

Ja det kunne være rart at vide, men sikker på de har noget klar :)

PS4 havde en glimrende start med specielt Resogun og så Contrast.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf MrGlennDK » lør 26 sep 2020 14:18

Deezoned skrev:Bilka har lige nu standard edition (med drev) til 4.199,- forudbestilling .. de er nok væk om kort tid.


Tak så der også lagt en bestilling hos dem , så nu er der en order ved Elgiganten og Føtex , bare for at være sikker på man for den på dagen :lol:
MrGlennDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1184
By: Haderslev


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Unklemac » lør 26 sep 2020 21:36

MrGlennDK skrev:
Deezoned skrev:Bilka har lige nu standard edition (med drev) til 4.199,- forudbestilling .. de er nok væk om kort tid.


Tak så der også lagt en bestilling hos dem , så nu er der en order ved Elgiganten og Føtex , bare for at være sikker på man for den på dagen :lol:


Hvis jeg er helt uheldig (vidste ikke forudbestilling startede så tideligt), og du får mulighed for 2 maskiner på dagen... så vil jeg gerne give 200kr for din ene forudbestilling :)
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf OmarE » lør 26 sep 2020 22:05

Unklemac skrev:
MrGlennDK skrev:
Deezoned skrev:Bilka har lige nu standard edition (med drev) til 4.199,- forudbestilling .. de er nok væk om kort tid.


Tak så der også lagt en bestilling hos dem , så nu er der en order ved Elgiganten og Føtex , bare for at være sikker på man for den på dagen :lol:


Hvis jeg er helt uheldig (vidste ikke forudbestilling startede så tideligt), og du får mulighed for 2 maskiner på dagen... så vil jeg gerne give 200kr for din ene forudbestilling :)


Føtex har den stadig
https://www.foetex.dk/produkter/sony-pl ... 100532624/
OmarE
Niveau 4
 
Indlæg: 615

+1

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Unklemac » søn 27 sep 2020 08:56

Den havde jeg overset OmarE - Tak! :-)
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster

cron