Forum

Ps5 forudbestilling hvor ?

Generelt snak om Playstation og services.

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Slimjay DK » ons 28 okt 2020 13:21

Det er vel ikke dumt af Dustin. Dustin mister jo intet, kunden mister heller ikke noget, da de bare kan afbestille igen, hvis der skulle være andre steder de pludselig har nogle på lager. Dustin skriver jo pænt at hvis du bestiller nu, så hedder det 2021.
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Jake242 » ons 28 okt 2020 15:23

Det er vel dumt på et eller andet niveau at tage imod en forudbestilling og så ikke kunne levere(og i Dustins tilfælde, aldrig har haft intention om at levere) det giver negativ omtale. Jeg handler personligt aldrig hos Dustin mere pga af tidligere dumhed ved dem. Der er så meget konkurrence på markedet at jeg er bedøvende hvem det skal sælge mig en elektronisk dut. Men er man blevet røvrendt af nogen, ja så bliver det ikke hos dem:-)
Jake242
Niveau 3
 
Indlæg: 236


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Erroneus » ons 28 okt 2020 16:31

No Man Sky gratis opgradering til PS5 udgave.



https://twitter.com/nomanssky/status/13 ... 5871005696

Fuller worlds
Save Game Transfer
32 player multiplayer
4K at 60FPS
Ultra visuals
Vast base building
Warp speed load times
Crossplay
PS5 Haptics
Advanced audio
PSVR
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf BizzyVaping » ons 28 okt 2020 18:52

Er der andre som har forudbestilt hos elgiganten hvor beløbet pludseligt ikke længere er reserveret på kontoen?

Jeg kan stadig se min bestilling under ordre på elgigantens side, så går ikke ud fra de har annulleret ordren, men der står intet fra elgigangen under reserverede beløb på min netbank længere.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Erroneus » ons 28 okt 2020 19:01

BizzyVaping skrev:Er der andre som har forudbestilt hos elgiganten hvor beløbet pludseligt ikke længere er reserveret på kontoen?

Jeg kan stadig se min bestilling under ordre på elgigantens side, så går ikke ud fra de har annulleret ordren, men der står intet fra elgigangen under reserverede beløb på min netbank længere.

Folk melder om det samme i forhold til Series X, det er åbenbart fordi de kun må reservere et beløb i X antal dage.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg

+1

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf BizzyVaping » ons 28 okt 2020 19:09

Erroneus skrev:
BizzyVaping skrev:Er der andre som har forudbestilt hos elgiganten hvor beløbet pludseligt ikke længere er reserveret på kontoen?

Jeg kan stadig se min bestilling under ordre på elgigantens side, så går ikke ud fra de har annulleret ordren, men der står intet fra elgigangen under reserverede beløb på min netbank længere.

Folk melder om det samme i forhold til Series X, det er åbenbart fordi de kun må reservere et beløb i X antal dage.


Ja ok det giver fint mening :)

Jeg har aldrig rigtigt forudbestilt noget så længe forud, så når pengene har været reserveret, så har jeg bare været vant til de var reserveret indtil varen var afsendt.

Men jeg kan da godt se at det virker meget naturligt at der er sat grænser for hvor længe man må fryse folks penge fast på kontoen :)
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf thomsen83 » ons 28 okt 2020 19:57

Dustin meldte ud op til pre-order af PS5 at de reserverede beløb, vil blive ophævet så hurtigt det var muligt. Mon ikke det er noget af det samme med de andre
thomsen83
Niveau 4
 
Indlæg: 367


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Erroneus » ons 28 okt 2020 21:42

Man kan bestille en PSVR kamera adapter nu, så man kan bruge PSVR på PS5:
https://camera-adaptor.support.playstation.com/

Man skal angive et serienummer fra ens PSVR box. Og yes, koster gratis.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg

+2

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf BizzyVaping » ons 28 okt 2020 21:52

Er der egentligt kommet noget nyt angående det tech patent fra Sony, som skulle være noget tilsvarende DLSS fra nvidia?

Kan huske jeg så det nævnt alle vejne engang før sommer
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf thomsen83 » ons 28 okt 2020 22:00

Siden patentet så dagens lys, har der ikke været noget nyt under den sol.
thomsen83
Niveau 4
 
Indlæg: 367


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Vreki » ons 28 okt 2020 22:16

Erroneus skrev:Man kan bestille en PSVR kamera adapter nu, så man kan bruge PSVR på PS5:
https://camera-adaptor.support.playstation.com/

Man skal angive et serienummer fra ens PSVR box. Og yes, koster gratis.


Tak for det, jeg har skyndt mig at bestille et adapter.

Men det har da vist aldrig været meningen at det serienummer skulle læses af menneskeøjne, skriftstørrelsen kunne bruges på bagsiden af et atom.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307

+1

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Erroneus » ons 28 okt 2020 23:40

Haha nej det var småt, jeg havde telefonen fremme og så lidt zoom :)

Har lige fået en kvittering fra dem, at de begynder at sende ud i midten af november.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Slimjay DK » tors 29 okt 2020 09:46

Ja, jeg måtte også hive mobilen frem og lave en zoom :lol:
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Moods » man 02 nov 2020 11:41

BizzyVaping skrev:Er der egentligt kommet noget nyt angående det tech patent fra Sony, som skulle være noget tilsvarende DLSS fra nvidia?

Kan huske jeg så det nævnt alle vejne engang før sommer


AMD arbejder på deres egen supersampling tech, de har skrevet der kommer info omkring det inden de nye Radeon kort bliver udgivet, jeg går ud fra denne tech også kommer til konsolerne da de også bruger RDNA2.
Billede
Moods
Niveau 3
 
Indlæg: 263
By: Herning

+1

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Volpi » tirs 03 nov 2020 14:52

Er der nogen i det ganske land der har fået bekræftet ps5 levering?
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron