Forum

Ps5 forudbestilling hvor ?

Generelt snak om Playstation og services.

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Volpi » ons 11 nov 2020 19:44

Ak ja, jeg satte sgu nok pengene på den forkerte hest. Dustin kan intet konkret sige og at placere en ordre andet sted er nok også ligemeget:).
Nå, håber så bare det blir muligt inden juleferien
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294

+1

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf thomsen83 » ons 11 nov 2020 22:24

Volpi skrev:Ak ja, jeg satte sgu nok pengene på den forkerte hest. Dustin kan intet konkret sige og at placere en ordre andet sted er nok også ligemeget:).
Nå, håber så bare det blir muligt inden juleferien


Coolshop sagde til mig at de langt fra havde oversolgt i forhold til hvad de fik ind? Så måske det er meget smart at holde øje hos dem i løbet af næste uge
thomsen83
Niveau 4
 
Indlæg: 367


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf OmarE » fre 13 nov 2020 09:42

Har lige modtaget denne sms fra Elgiganten

Din ordre XXXXXX(ordrenummer har jeg fjernet) er desværre blevet forsinket og vi kan derfor ikke levere til aftalt tid. Leveringsdatoen ændres derfor fra 19.11.2020 til 05.01.2021. Vi beklager forsinkelsen. Hilsen Elgiganten
OmarE
Niveau 4
 
Indlæg: 615


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf dualhandel » fre 13 nov 2020 09:44

OmarE skrev:Har lige modtaget denne sms fra Elgiganten

Din ordre XXXXXX(ordrenummer har jeg fjernet) er desværre blevet forsinket og vi kan derfor ikke levere til aftalt tid. Leveringsdatoen ændres derfor fra 19.11.2020 til 05.01.2021. Vi beklager forsinkelsen. Hilsen Elgiganten


Har lige modtaget samme besked...
dualhandel
Niveau 2
 
Indlæg: 176


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf crimbz » fre 13 nov 2020 09:46

Den har jeg også modtaget ! Så det bliver min lillebror træls over ! Jeg har i det mindste endnu en som er bekræftet fra Power med forventet levering d. 24.11.20, men lad os nu se om det kommer til at ske.
crimbz
Niveau 2
 
Indlæg: 159
By: Albertslund


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Chaui » fre 13 nov 2020 09:55

Har os fået den fra Elgiganten. det må næsten være en fejl, med mindre det er alle ps5'er her i landet? Jeg fik den forudbestilt indenfor minutter da de åbnede for det på hjemmesiden
Chaui
Niveau 5
 
Indlæg: 1057


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf thomsen83 » fre 13 nov 2020 09:59

Min kammerat har osse lige fået den.

Men falder da ikke ret godt i tråd med det som de selv meldte ud for ikke ret mange dage siden

Elgigantens Assistant Sales Manager for Gaming Activities og Computer, Casper Mortensen, forsikrer dog om at det udelukkende er 20 ordrer på den digitale version det drejer sig om, og at alle andre aktive forudbestillinger leveres på selve lanceringsdagen d. 19 november.

"Alle vores leveringer er 100% bekræftet og vi har ikke solgt en eneste konsol som vi ikke ved vi får til kunderne. Vi ved at PlayStation 5 er ekstrem eftertragtet og vi har derfor besluttet at vi, inden release, ikke ønsker at åbne op for salget af konsoller vi ikke kan love en leveringsdato på."
thomsen83
Niveau 4
 
Indlæg: 367


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf magiske » fre 13 nov 2020 10:03

Også en EG failure her. Bestilte inde for 2min af der blev åbnet op. Har en preorder hos ProShop fra midt juni, så må vi se om de overhoved få nogle.!!
magiske
Niveau 1
 
Indlæg: 79
By: Fredensborg


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Chaui » fre 13 nov 2020 10:03

Okay, ja så tyder det jo på det er en fejl. Ligesom de lavede fejl med sms'er til dem med Xbox?
Chaui
Niveau 5
 
Indlæg: 1057


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Erroneus » fre 13 nov 2020 10:08

Chaui skrev:Okay, ja så tyder det jo på det er en fejl. Ligesom de lavede fejl med sms'er til dem med Xbox?

Yep gentagende gange.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Redman DK » fre 13 nov 2020 10:09

Jeg har også fået beskeden. Men ja kunne godt tyde på samme slags fejl som med Xbox.
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf magiske » fre 13 nov 2020 10:09

Står stadigvæk som "Leveringsinformation:Pakke (privatadresse, dag) | Forventet levering torsdag 19/11"...
magiske
Niveau 1
 
Indlæg: 79
By: Fredensborg


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Kutaro » fre 13 nov 2020 10:11

Er der nogen som har ringet til kundeservice og hørt hvad der sker?
Kutaro
Niveau 0
 
Indlæg: 7
By: Slagelse


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Erroneus » fre 13 nov 2020 10:14

Deres facebook er ved at eksplodere, forståeligt nok: https://www.facebook.com/elgiganten.dk/community - Men ikke noget svar fra Elgiganten pt. derinde, de er nok i "hvilken dårlig undskyldning om systemfejl skal vi nu finde på-mode".
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg

+1

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf thomsen83 » fre 13 nov 2020 10:18

Der er en inde på siden, som for 33min siden havde fat i Elgiganten, en Elisabeth siger der skulle komme en ny SMS i løbet af kort tid der trækker den første sms tilbage.
thomsen83
Niveau 4
 
Indlæg: 367

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron