Forum

Ps5 forudbestilling hvor ?

Generelt snak om Playstation og services.

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf BingoDK » fre 13 nov 2020 10:19

Har også fået den og håber sgu det er en fejl.
Billede
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf tue69 » fre 13 nov 2020 10:29

Uanset hvad, vil I så ikke være søde ikke at skambyde idioterne på dba.dk. Kan se at de tilsyneladende sælges for både 7, 8 og 9.000 kroner derinde. Så meget kan det simpelthen ikke være værd at komme 2 måneder tidligere ind.

Your money, your choice, men får lyst til at sende en digital røvfuld afsted til de pikhoveder der opkøber lagrene fra vi andre, for at videresælge med hurtig profit.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus

+2

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf BingoDK » fre 13 nov 2020 10:32

Ellers skambyd og lad være med at dukke op... :lol:
Billede
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf BingoDK » fre 13 nov 2020 10:39

Der er kommet en opdatering på deres side nu: https://www.elgiganten.dk/cms/kundeserv ... v5W-g2qJqU
Billede
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Kutaro » fre 13 nov 2020 10:41

BingoDK skrev:Der er kommet en opdatering på deres side nu: https://www.elgiganten.dk/cms/kundeserv ... v5W-g2qJqU

Hvor kan man se det henne?
Kutaro
Niveau 0
 
Indlæg: 7
By: Slagelse


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf BingoDK » fre 13 nov 2020 10:48

Øverst oppe i en gul boks:
"SMS om Playstation 5 levering
13.11.2020 - 09:11
Vores IT system har desværre ved en fejl varslet alle kunder der har forudbestilt en Playstation 5 om at den ikke kommer til tiden og først kommer til Januar. Dette er ikke korrekt og er desværre en system fejl. Vi beklager."
Billede
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Kutaro » fre 13 nov 2020 10:51

Står ikke nogen steder når jeg går der ind, mærkeligt.

EDIT: Det står når jeg tjekker fra min telefon, men ikke browser.
Kutaro
Niveau 0
 
Indlæg: 7
By: Slagelse


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf BingoDK » fre 13 nov 2020 10:55

Ja, kan godt se at den ikke loader samtidig med det andet indhold, men den dukker op et halvt sekund senere på min pc.

https://imgur.com/a/G9NCEBU
Billede
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606

+1

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf magiske » fre 13 nov 2020 11:16

Ved der er flere der har mere end en preorder. Jeg vil godt sælge min bonus(hvis jeg få den) til pålydende 4285(inkl porto mener jeg det er). Ved nu ikke helt hvordan vi evt. kan gøre det? Alternativt afbestiller jeg bare og den gå i "random bunken"(stadigvæk bedre end konsolhajer på dba" ??
magiske
Niveau 1
 
Indlæg: 79
By: Fredensborg


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf gram04 » fre 13 nov 2020 11:27

magiske skrev:Ved der er flere der har mere end en preorder. Jeg vil godt sælge min bonus(hvis jeg få den) til pålydende 4285(inkl porto mener jeg det er). Ved nu ikke helt hvordan vi evt. kan gøre det? Alternativt afbestiller jeg bare og den gå i "random bunken"(stadigvæk bedre end konsolhajer på dba" ??



Den vil jeg meget gerne købe. Så har jeg en der bliver rigtig glad :)
gram04
Niveau 0
 
Indlæg: 42


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf schou132 » fre 13 nov 2020 11:40

gram04 skrev:
magiske skrev:Ved der er flere der har mere end en preorder. Jeg vil godt sælge min bonus(hvis jeg få den) til pålydende 4285(inkl porto mener jeg det er). Ved nu ikke helt hvordan vi evt. kan gøre det? Alternativt afbestiller jeg bare og den gå i "random bunken"(stadigvæk bedre end konsolhajer på dba" ??



Den vil jeg meget gerne købe. Så har jeg en der bliver rigtig glad :)



Arhh der var du hurtigst :D

Hvis der er flere som den søde herre Magiske, så vil jeg også gerne købe :)
Billede
schou132
Niveau 4
 
Indlæg: 383
By: Aarhus C


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf philipnielsen93 » fre 13 nov 2020 12:02

Ups double post
Senest rettet af philipnielsen93 fre 13 nov 2020 12:03, rettet i alt 1 gang.
Billede
philipnielsen93
Niveau 1
 
Indlæg: 94
By: Holbæk


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf philipnielsen93 » fre 13 nov 2020 12:03

philipnielsen93 skrev:
magiske skrev:Ved der er flere der har mere end en preorder. Jeg vil godt sælge min bonus(hvis jeg få den) til pålydende 4285(inkl porto mener jeg det er). Ved nu ikke helt hvordan vi evt. kan gøre det? Alternativt afbestiller jeg bare og den gå i "random bunken"(stadigvæk bedre end konsolhajer på dba" ??



Checker hele tiden herinde for nyheder og så misser jeg lige den mulighed alligevel, øv :D

Sidder også klar på at købe, hvis der er flere der har extra preorders liggende :)
Billede
philipnielsen93
Niveau 1
 
Indlæg: 94
By: Holbæk


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf darkandel » fre 13 nov 2020 12:21

BingoDK skrev:Øverst oppe i en gul boks:
"SMS om Playstation 5 levering
13.11.2020 - 09:11
Vores IT system har desværre ved en fejl varslet alle kunder der har forudbestilt en Playstation 5 om at den ikke kommer til tiden og først kommer til Januar. Dette er ikke korrekt og er desværre en system fejl. Vi beklager."


De sagde det samme ved xboxen men der var mange som endte ikke med at få den, den butik sejler totalt
darkandel
Niveau 5
 
Indlæg: 806
By: 9400 Nørresundby


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Kimosabe » fre 13 nov 2020 12:28

Hmmm man sidder her med en forudbestilling i Bilka og ved ikke om man er købt eller solgt. Der er godt nok stille fra deres side, og ikke engang en ordreside hvor man kan se status. Men vælger den naive tilgang og tror på jeg får min PS5 på launch.
Kimosabe
Niveau 4
 
Indlæg: 646


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster