Forum

Ps5 forudbestilling hvor ?

Generelt snak om Playstation og services.

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf HrDanish » man 16 nov 2020 23:46

Clausenfahc skrev:Jeg havde fat på Føtex support idag og fik af vide at min ordrer ville blive afsendt onsdag hvis alt gik efter planen :lol: :lol:
Men der er også total stille fra dem... er lidt træls der er så stille fra dem men håber da der kommer en besked i morgen. Andre der har bestilt fra Føtex ? Jeg var så heldig at bestille den 25/9 og ringede også til dem lige for at høre om det nu var rigtigt og de fortalte at der var en fejl ved første pre order så derfor de kørte en igen den 25.


Fik også bestilt gennem føtex og har intet hørt, men har ikke lige nogle PS5 spil der skriger på at jeg skal spille dem så udover at få lidt bedre loading til PS4 spil er der vist ikke det store lige nu så jeg overlever hvis ikke jeg får den nu her.
HrDanish
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf khede » man 16 nov 2020 23:48

Antoni skrev:Jeg er også spændt på Dustin. Bestilte 18-9.

På deres side står der "Levering tidligst: 19-11" Der har dog længe stået forudbestillinger er er solgt, men ingen leveringsdato.


Jeg har også en ved Dustin, den gik igennem den 18.9 10.15 men har sgu en dårlig fornemmelse omkring at modtage en :shock:
Billede
khede
Niveau 4
 
Indlæg: 494


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Clausenfahc » tirs 17 nov 2020 00:04

HrDanish skrev:
Clausenfahc skrev:Jeg havde fat på Føtex support idag og fik af vide at min ordrer ville blive afsendt onsdag hvis alt gik efter planen :lol: :lol:
Men der er også total stille fra dem... er lidt træls der er så stille fra dem men håber da der kommer en besked i morgen. Andre der har bestilt fra Føtex ? Jeg var så heldig at bestille den 25/9 og ringede også til dem lige for at høre om det nu var rigtigt og de fortalte at der var en fejl ved første pre order så derfor de kørte en igen den 25.


Fik også bestilt gennem føtex og har intet hørt, men har ikke lige nogle PS5 spil der skriger på at jeg skal spille dem så udover at få lidt bedre loading til PS4 spil er der vist ikke det store lige nu så jeg overlever hvis ikke jeg får den nu her.


Ok håber jeg får en da min ps4 er overtaget af min ene søn og far er træt af at dele :lol: og er ikke så heldig at have en backup pre order som andre har, men som sagt hende i kundeservice sagde at den stod til afsendelse onsdag og i mailen skriver de faktisk også at jeg først vil modtage en mail ved afsendelse.
Clausenfahc
Niveau 0
 
Indlæg: 26
By: Fredericia


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf MrGlennDK » tirs 17 nov 2020 00:46

Briixx skrev:
MrGlennDK skrev:Tror vi kan være rolige har en kontakt indenfor distribution ved Elgiganten , de har modtaget enhederne igår..


Ved din kontakt om de kun har modtaget akkurat nok til forudbestillingerne? Eller vil der være lidt ekstra til launch, så os dødelige, der ikke fik fat i en forudbestilling, har en chance for en PS5 på denne side af nytåret? :)


Har hørt lidt af, de får extra parti d.20 , men nogle af dem går til de personer der venter i kø, som forudbestilte men ikke kom i betragtning d.19, Så hold øje med hjemmesiden d.20 :)
MrGlennDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1184
By: Haderslev


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Kimosabe » tirs 17 nov 2020 13:39

darkandel skrev:Yep har også fået mail fra coolshop og Bilka : D!


Er der andre der har modtaget noget information fra Bilka ? Jeg har stadig intet hørt..
Kimosabe
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf OmarE » tirs 17 nov 2020 13:53

Kimosabe skrev:
darkandel skrev:Yep har også fået mail fra coolshop og Bilka : D!


Er der andre der har modtaget noget information fra Bilka ? Jeg har stadig intet hørt..


De har en livechat, du kan prøve at skrive til dem der.
OmarE
Niveau 4
 
Indlæg: 615

+1

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf anderton » tirs 17 nov 2020 14:29

Kimosabe: Gider du skrive, hvis du får kontakt med Bilka. Så slipper de for, at jeg også skriver :-)
anderton
Niveau 2
 
Indlæg: 111
By: Aalborg


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Kimosabe » tirs 17 nov 2020 14:38

anderton skrev:Kimosabe: Gider du skrive, hvis du får kontakt med Bilka. Så slipper de for, at jeg også skriver :-)


Jeg får ikke henvendt mig i dag, så du er meget velkommen til at tage kontakt :D
Kimosabe
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf OmarE » tirs 17 nov 2020 14:38

Hold øje med jeres mails. Elgiganten sender åbenbart mails ud om at ordren er blevet afsendt.
OmarE
Niveau 4
 
Indlæg: 615


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf xireuz » tirs 17 nov 2020 14:47

OmarE skrev:Hold øje med jeres mails. Elgiganten sender åbenbart mails ud om at ordren er blevet afsendt.

Har du modtaget mailen? Jeg har ikke fået noget fra dem endnu.
Dog er ekstra controller ankommet i dag [-o<
Billede
xireuz
Niveau 4
 
Indlæg: 756
By: Frederikshavn


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf OmarE » tirs 17 nov 2020 15:11

xireuz skrev:
OmarE skrev:Hold øje med jeres mails. Elgiganten sender åbenbart mails ud om at ordren er blevet afsendt.

Har du modtaget mailen? Jeg har ikke fået noget fra dem endnu.
Dog er ekstra controller ankommet i dag [-o<


Jeg læste på et andet fora at en kunde havde modtaget en mail om den var blevet afsendt. De skriver også inde på deres FB side til forskellige kunder at de er blevet afsendt.
OmarE
Niveau 4
 
Indlæg: 615


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf lionel » tirs 17 nov 2020 15:49

Plz send mig en mail Elmutantos [-o<
lionel
Niveau 2
 
Indlæg: 199

Brugeravatar

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf anderton » tirs 17 nov 2020 15:55

Skrev med Bilkas support, og de siger, at har man ikke hørt andet, så er leveringen stadig 19/11
anderton
Niveau 2
 
Indlæg: 111
By: Aalborg

+2

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Kimosabe » tirs 17 nov 2020 16:32

anderton skrev:Skrev med Bilkas support, og de siger, at har man ikke hørt andet, så er leveringen stadig 19/11

Super, tak for info =D>
Kimosabe
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Clausenfahc » tirs 17 nov 2020 16:35

Det er jo også det der står i mailen i hvertfald fra Føtex at man får en besked når pakken er sendt men det squ ikke sjovt at være i uvisse Føtex mangler virkelig et bedre system på deres hjemmeside du kan overhovedet ikke følge ordren når den et lagt...
Clausenfahc
Niveau 0
 
Indlæg: 26
By: Fredericia


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron