Forum

Ps5 forudbestilling hvor ?

Generelt snak om Playstation og services.

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Slimjay DK » tirs 17 nov 2020 16:46

Kimosabe skrev:
anderton skrev:Skrev med Bilkas support, og de siger, at har man ikke hørt andet, så er leveringen stadig 19/11

Super, tak for info =D>


Så er jeg da glad for jeg intet har hørt :lol: men jeg bliver mindre glad, hvis jeg ikke får en mail det næste døgns tid, hvor der står at den er afsendt. :shock:
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf BingoDK » tirs 17 nov 2020 16:48

Hold kæft, der er mange, der er ved at få tjekket deres ordre på Elgigantens Facebookside :)
Billede
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf BizzyVaping » tirs 17 nov 2020 16:59

Slimjay DK skrev:
Kimosabe skrev:
anderton skrev:Skrev med Bilkas support, og de siger, at har man ikke hørt andet, så er leveringen stadig 19/11

Super, tak for info =D>


Så er jeg da glad for jeg intet har hørt :lol: men jeg bliver mindre glad, hvis jeg ikke får en mail det næste døgns tid, hvor der står at den er afsendt. :shock:


Jeg fik en email fra elgiganten igår, og kom helt op og køre fordi jeg troede det var tracking på Ps5.

Det viste sig så at være en hel anden gammel ordre, som jeg havde glemt alt om, da varen ikke havde være på lager da jeg bestilte. Skuffelsen nåede så lige at lægge sig og så kom der sgu en email til fra dem.

Denne gang var det en faktura for fragten på den førnævnte ordre, som de af gud ved hvilken grund sendte i en email for sig selv.

Følte mig sgu lidt trollet :lol:
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922

+1

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf palawan » tirs 17 nov 2020 17:22

Har en kammerat, der har skiftet status til "levering undervejs" hos Elgiganten og som netop har fået en e-mail fra dem.
Jeg står stadig til "ikke leveret", når jeg logger ind, og har ingen e-mail modtaget :(
Vi bestilte begge, da de var tilgængelige - og med ½ minuts mellemrum (i runde tal).
Forhåbentligt er de bare ved at grave sig igennem ordrene, så det kommer drypvis.
palawan
Niveau 4
 
Indlæg: 581


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf xireuz » tirs 17 nov 2020 17:46

palawan skrev:Har en kammerat, der har skiftet status til "levering undervejs" hos Elgiganten og som netop har fået en e-mail fra dem.
Jeg står stadig til "ikke leveret", når jeg logger ind, og har ingen e-mail modtaget :(
Vi bestilte begge, da de var tilgængelige - og med ½ minuts mellemrum (i runde tal).
Forhåbentligt er de bare ved at grave sig igennem ordrene, så det kommer drypvis.

Fik svar for lidt siden på FB fra Elgiganten at min burde komme 19/11, men har heller ikke modtaget mail eller ændret status.
Billede
xireuz
Niveau 4
 
Indlæg: 756
By: Frederikshavn


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf crimbz » tirs 17 nov 2020 19:55

Jeg har heller ikke nogen ændring på min Elgiganten pre-order. Kundeservice har også bekræftet levering til release i dag.

Jeg har også en forudbestilling til min bror hos power og der har jeg kl. 17:20 modtaget en mail om at den er forsinket og at jeg kan se den nye leveringsdato. Den nye dato er dog fortsat d. 19.11 og ifølge kundeservice på telefon står den til at komme til tiden.

Fælles for dem alle er dog at jeg ikke tror på en fis før jeg står med en af dem i hånden !
crimbz
Niveau 2
 
Indlæg: 159
By: Albertslund


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf 91Niki » tirs 17 nov 2020 20:00

Hejsa! Er lige ny her, men hopper lige med på tråden da jeg har forudbestil en ps5 hos Power, men har fået en mail om at den er forsinket, med "forventet leverings dato 19-11-2020" ??? lol :?

Chattede med deres kunde support, da jeg troede mailen var en fejl da der stadig stod den samme forventet leverings dato, og de sagde at de ikke har modtaget nogle konsoller endnu fra Sony. De skal første sendes til Sverige fra Sony, og fra Sverige til deres lager her i Danmark. Men har intet modtaget endnu, og har ingen status på om hvornår. Om det er rigtigt, aner jeg ikke.

Er der andre som har bestilt fra Power som har samme mail / historie fra support?
91Niki
Niveau 0
 
Indlæg: 13

Brugeravatar

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf crimbz » tirs 17 nov 2020 20:03

Jeg stoler heller ikke rigtig på deres kundeservice ! Hverken Elgiganten eller Power. Det virker ikke rigtig som om der er styr på tingene.
crimbz
Niveau 2
 
Indlæg: 159
By: Albertslund


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf OmarE » tirs 17 nov 2020 20:05

91Niki skrev:Hejsa! Er lige ny her, men hopper lige med på tråden da jeg har forudbestil en ps5 hos Power, men har fået en mail om at den er forsinket, med "forventet leverings dato 19-11-2020" ??? lol :?

Chattede med deres kunde support, da jeg troede mailen var en fejl da der stadig stod den samme forventet leverings dato, og de sagde at de ikke har modtaget nogle konsoller endnu fra Sony. De skal første sendes til Sverige fra Sony, og fra Sverige til deres lager her i Danmark. Men har intet modtaget endnu, og har ingen status på om hvornår. Om det er rigtigt, aner jeg ikke.

Er der andre som har bestilt fra Power som har samme mail / historie fra support?


Jeg har også fået samme mail, men som jeg forstår det, så modtager vi på torsdag i stedet for på fredag. Det var jo meningen at de skulle afsende ordren på torsdag. Nu er forventet modtagelse på torsdag.
OmarE
Niveau 4
 
Indlæg: 615


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf crimbz » tirs 17 nov 2020 20:13

Har også lige skrevet med kundeservice nu. Han skrev det var en fejl og at han havde tjekket mange ordre her til aften. Han skrev ordret “Har tjekket en del ordrer i aften, og de står alle til at blive pakket i morgen og klar til afsendelse d.19, så alt skulle være fint :)

Det var hvad jeg har fået af vide..
crimbz
Niveau 2
 
Indlæg: 159
By: Albertslund

+1

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf 91Niki » tirs 17 nov 2020 20:17

OmarE skrev:Jeg har også fået samme mail, men som jeg forstår det, så modtager vi på torsdag i stedet for på fredag. Det var jo meningen at de skulle afsende ordren på torsdag. Nu er forventet modtagelse på torsdag.


Jeg troede også først at det var fordi jeg ville modtage den 19-11-2020, og at emailen var lavet ved en fejl. Altså at nogen kunne forvente forsinkelse, og for andre ville de modtage den på datoen, og der var sket et mixup.

Har snakket med deres kunde service flere gange de sidste uger, fordi jeg har haft problemer med en forudbestilling på det nye Spider-Man i forhold til prisændring siden jeg bestilte. Hver gang smuglede jeg lige et spørgsmål ind i forhold til ps5. Pt står min ordre som "Ordren klargøres", hvilket ifølge en fyr i kunde support betyder de har varen og den er ved at blive gjort klar til at blive sendt afsted, når de må sende den afsted, og at de ville gøre det sådan at folk havde det den 19-11-2020 på release date.

En anden sagde at de ikke måtte sende dem før den 19-11-2020 for ellers fik de bøde af Sony :?:

Hende jeg havde fat i, i forhold til den email fra i dag med forsinkelsen, sagde først at det ikke var nogen i hele verden som havde fået deres ps5 fordi Sony ikke havde udsendt them :lol: Sagde det var ikke rigtig, den er udkommet i USA, og der har mine venner deres konsoller. Så sagde hun at det kun var i Danmark at man ikke havde fået nogle konsoller. Ved ikke hvad jeg skal tænke om de søforklaringer :^o Efter jeg blev irriteret på hende forklarede hun mig det med at de ikke havde fået dem fra Sony og at de skulle sendes fra Sverige... Tror ikke de har fået den rigtige info i kundeservice.
91Niki
Niveau 0
 
Indlæg: 13

Brugeravatar

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf OmarE » tirs 17 nov 2020 20:20

Så er der blevet tilføjet en pakke fra Bilka i min PostNord App. Det kan kun være PS5.
OmarE
Niveau 4
 
Indlæg: 615


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf 91Niki » tirs 17 nov 2020 20:21

crimbz skrev:Har også lige skrevet med kundeservice nu. Han skrev det var en fejl og at han havde tjekket mange ordre her til aften. Han skrev ordret “Har tjekket en del ordrer i aften, og de står alle til at blive pakket i morgen og klar til afsendelse d.19, så alt skulle være fint :)

Det var hvad jeg har fået af vide..


Et det Power kundeservice ?
91Niki
Niveau 0
 
Indlæg: 13

Brugeravatar

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf crimbz » tirs 17 nov 2020 20:25

91Niki skrev:
crimbz skrev:Har også lige skrevet med kundeservice nu. Han skrev det var en fejl og at han havde tjekket mange ordre her til aften. Han skrev ordret “Har tjekket en del ordrer i aften, og de står alle til at blive pakket i morgen og klar til afsendelse d.19, så alt skulle være fint :)

Det var hvad jeg har fået af vide..


Et det Power kundeservice ?


Jeps det var jonatan fra Power.
crimbz
Niveau 2
 
Indlæg: 159
By: Albertslund


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf 91Niki » tirs 17 nov 2020 20:27

crimbz skrev:
91Niki skrev:
crimbz skrev:Har også lige skrevet med kundeservice nu. Han skrev det var en fejl og at han havde tjekket mange ordre her til aften. Han skrev ordret “Har tjekket en del ordrer i aften, og de står alle til at blive pakket i morgen og klar til afsendelse d.19, så alt skulle være fint :)

Det var hvad jeg har fået af vide..


Et det Power kundeservice ?


Jeps det var jonatan fra Power.


Lyder som om Jonatan fra Power har mere styr på det end Pernille fra Power :lol:

Så krydser vi fingre for at de bliver afsendt i morgen eller Torsdag.
91Niki
Niveau 0
 
Indlæg: 13

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster