Forum

Ps5 forudbestilling hvor ?

Generelt snak om Playstation og services.

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf crimbz » tirs 17 nov 2020 20:31

Ja ! Jeg har dog også en fra Elgiganten der efter hvad de siger også kommer. Så den af mine forudbestillinger, hvis ikke begge er forsinkede den må min bror nøjes med ;)
crimbz
Niveau 2
 
Indlæg: 159
By: Albertslund


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Clausenfahc » tirs 17 nov 2020 20:44

OmarE skrev:Så er der blevet tilføjet en pakke fra Bilka i min PostNord App. Det kan kun være PS5.

Det sjovt der er så stor forskel på Bilka og Føtex jeg høre intet fra Føtex har dog snakket med 2 forskellige i dag i kundeservice og begge bekræfter jeg får min torsdag men må se imorgen og der kommer opdatering jeg har bare valgt udlevering i Føtex
Clausenfahc
Niveau 0
 
Indlæg: 26
By: Fredericia


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf agent_op » tirs 17 nov 2020 20:52

Clausenfahc skrev:Det sjovt der er så stor forskel på Bilka og Føtex jeg høre intet fra Føtex har dog snakket med 2 forskellige i dag i kundeservice og begge bekræfter jeg får min torsdag men må se imorgen og der kommer opdatering jeg har bare valgt udlevering i Føtex


Jeg bestilte også fra Bilka, men valgte levering i Føtex, da det var den eneste mulige levering nu på torsdag. Jeg har ligesom dig heller ikke hørt noget.
agent_op
Niveau 0
 
Indlæg: 2


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Jables » tirs 17 nov 2020 20:54

Bilka ser ud til at gøre pakkerne klar. Label oprettet.
Jables
Niveau 4
 
Indlæg: 734


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Clausenfahc » tirs 17 nov 2020 20:59

agent_op skrev:
Clausenfahc skrev:Det sjovt der er så stor forskel på Bilka og Føtex jeg høre intet fra Føtex har dog snakket med 2 forskellige i dag i kundeservice og begge bekræfter jeg får min torsdag men må se imorgen og der kommer opdatering jeg har bare valgt udlevering i Føtex


Jeg bestilte også fra Bilka, men valgte levering i Føtex, da det var den eneste mulige levering nu på torsdag. Jeg har ligesom dig heller ikke hørt noget.


Det er nok bare som de skriver i mailen... “ Så snart din ordre er afsendt vil du modtage en e-mail herom.” så kan vi gå og have ondt i maven :lol:
Clausenfahc
Niveau 0
 
Indlæg: 26
By: Fredericia


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Megajohn » tirs 17 nov 2020 21:01

Nu må det godt snart blive torsdag. Jeg har ikke spillet Spiderman på PS4 og har lidt abstinenser nu og er lidt hyped over det er remastered til 5eren.
Megajohn
Niveau 2
 
Indlæg: 139
By: Greve


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf 91Niki » tirs 17 nov 2020 21:02

Megajohn skrev:Nu må det godt snart blive torsdag. Jeg har ikke spillet Spiderman på PS4 og har lidt abstinenser nu og er lidt hyped over det er remastered til 5eren.


I felt that... Har allerede solgt min ps4er. Er begyndt at læse bøger for at få tiden til at gå :shock:
91Niki
Niveau 0
 
Indlæg: 13

Brugeravatar

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf BingoDK » tirs 17 nov 2020 21:06

crimbz skrev:Jeg stoler heller ikke rigtig på deres kundeservice ! Hverken Elgiganten eller Power. Det virker ikke rigtig som om der er styr på tingene.

Hvad er formålet med at kontakte deres kundeservice så, hvis du alligevel ikke stoler på dem? :lol: :lol: :lol:
Billede
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf crimbz » tirs 17 nov 2020 21:12

BingoDK skrev:
crimbz skrev:Jeg stoler heller ikke rigtig på deres kundeservice ! Hverken Elgiganten eller Power. Det virker ikke rigtig som om der er styr på tingene.

Hvad er formålet med at kontakte deres kundeservice så, hvis du alligevel ikke stoler på dem? :lol: :lol: :lol:


Godt spørgsmål. Nok et håb om at de denne gang rent faktisk holder hvad de lover og levere. Jeg har efterhånden bare oplevet flere negative episoder end positive især med Elgiganten. Jeg var desværre ikke hurtig nok til at bestille på Bilka, så jeg må jo bare håbe at deres kundeservice rent faktisk har ret i hvad de siger.
crimbz
Niveau 2
 
Indlæg: 159
By: Albertslund


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Briixx » tirs 17 nov 2020 21:14

Nogen der har en fornemmelse af, hvis man ikke har forudbestilt, hvornår man eventuelt skal holde øje med de forskellige hjemmesider - hvis man nu skulle være heldig, og et sted eller to har et par stykker i overskud. Bliver det opdateret allerede kl. 00.00, eller er det først kl. 9 eller lignende - nogen der ved noget?

Jeg er lidt ude på en hail Mary mission ift. at fat i en PS5 før juleferien :lol: :^o
Briixx
Niveau 0
 
Indlæg: 23


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf 91Niki » tirs 17 nov 2020 21:16

Briixx skrev:Nogen der har en fornemmelse af, hvis man ikke har forudbestilt, hvornår man eventuelt skal holde øje med de forskellige hjemmesider - hvis man nu skulle være heldig, og et sted eller to har et par stykker i overskud. Bliver det opdateret allerede kl. 00.00, eller er det først kl. 9 eller lignende - nogen der ved noget?

Jeg er lidt ude på en hail Mary mission ift. at fat i en PS5 før juleferien :lol: :^o


Fik et tip af en ven som arbejder inde for det område, at firmaer tit bestiller ekstra hjem til Black Friday, som de ikke ligger ind under deres forudbestillinger. Ved ikke om det gælder for PS5, men jeg tænker det er en god ide at holde øje når Black Friday tilbud går live.
91Niki
Niveau 0
 
Indlæg: 13

Brugeravatar

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Clausenfahc » tirs 17 nov 2020 21:29

Briixx skrev:Nogen der har en fornemmelse af, hvis man ikke har forudbestilt, hvornår man eventuelt skal holde øje med de forskellige hjemmesider - hvis man nu skulle være heldig, og et sted eller to har et par stykker i overskud. Bliver det opdateret allerede kl. 00.00, eller er det først kl. 9 eller lignende - nogen der ved noget?

Jeg er lidt ude på en hail Mary mission ift. at fat i en PS5 før juleferien :lol: :^o


Der var en der skrev omkring side 25 vist at der var noget med At der vist var et parti her efter den 19 men aner ikke om det passer
Clausenfahc
Niveau 0
 
Indlæg: 26
By: Fredericia


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Vreki » tirs 17 nov 2020 22:21

Clausenfahc skrev:
OmarE skrev:Så er der blevet tilføjet en pakke fra Bilka i min PostNord App. Det kan kun være PS5.

Det sjovt der er så stor forskel på Bilka og Føtex jeg høre intet fra Føtex har dog snakket med 2 forskellige i dag i kundeservice og begge bekræfter jeg får min torsdag men må se imorgen og der kommer opdatering jeg har bare valgt udlevering i Føtex


Jeg kan også se en bilka pakke til mig i postnord appen, men har ellers ikke hørt noget fra Bilka eller postnord.
Så der er forhåbentlig ikke grund til panik selv om man ikke har hørt fra dem endnu :-)
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Erroneus » tirs 17 nov 2020 22:28

Intet sket fra Coolshop, de sender nok først i morgen, eller det må man da håbe, nu hvor de var så kæphøje tidligere på ugen :)

Ps. ser ud til den uge vi skal vente i forhold til USA, ikke er helt så tosset. Der er landet en firmware opdatering som har taget sig af problemer med rest mode og opladning af dualsense, samt indlæsningstiden af Days Gone er gået fra 40 sekunder til 15-20.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Kimosabe » ons 18 nov 2020 07:41

Så kom mail fra Bilka :-) Rart at være sikker på at den er på vej.
Kimosabe
Niveau 4
 
Indlæg: 646


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron